Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag:
Sinds vandaag ben ik in het bezit van een LG-K10 (2017), die ik speciaal gekozen heb omdat het synchroniseren met mijn agenda en contactpersonen van de telefoon naar Outlook zo soepel liep met mijn LG 3. Helaas blijkt dat niet zo eenvoudig meer te zijn. LG Suite is vervangen door LG Bridge en daarmee kan ik wel een back up maken, maar volgens mij niet synchroniseren. Ik ben erg gehecht aan outlook agenda en weet trouwens ook niet of het op andere manieren wel mogelijk is. Dus wie kan me helpen?
...

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Windows 7, Outlook 2010
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
website LG afgestruind, internet afgestruind. LG Suite verwijderd, kan die nu niet meer terugvinden om terug te zetten,LG Bridge geinstalleerd, verwijderd en opnieuw geinstalleerd., PC en telefoon diverse malen uit en weer aan gezet :)
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd wat voor e-mail account gebruik je in Outlook 2010?

Het is namelijk wel heel erg ouderwets om je e-mail nog te synchroniseren met een kabel. Het makkelijkste is om de standaard e-mail app te gebruiken die meegeleverd wordt met je telefoon. Daar stel je hetzelfde account in als wat je in Outlook 2010 gebruikt en op die manier wordt je e-mail, agenda en contacten automatisch gesynchroniseerd.

Mocht het met de standaard e-mail app niet werken. Kun je ook Google Play: VMware Boxer gebruiken. Ik gebruik die al lange tijd met veel plezier en die app werkt erg goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Alhoewel @rens-br een goed punt heeft om je Outlook-account direct te koppelen op de telefoon en zo alle contactpersonen en agenda's binnen te krijgen, vraag ik me dan wel af "hoe" je een agenda-afspraak maakt bijvoorbeeld.

Als je nu op je PC een POP3-mailbox hebt van, bijvoorbeeld, een oudere gratis mailbox van iets als Wanadoo of Zonnet, ga ik ervanuit dat je alleen mail binnentrekt en daarna is het ook weg van de server. Je agenda beheer je op dat moment lokaal op je PC en dan snap ik de vraagstelling omtrent LG Suite etc.

Maar als je iets moderners hebt zoals een Gmail, (voormalig) Hotmail, etc, dan kan je via IMAP gewoon je hele mailbox (inclusief contactpersonen, email, agenda, etc) zowel op je PC als op je telefoon als in je browser terugzien. Je moet dan wel even goed in de gaten houden welk(e) account(s) welk(e) vinkje(s) heeft om leidend te zijn bij bepaalde zaken overschrijven/verwijderen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@MAX3400 goede aanvulling inderdaad. Wat betreft een Hotmail / Outlook account zou ik op je telefoon in ieder geval kiezen voor Exchange ipv. IMAP. Dat is een stuk beter voor je batterij en e-mails komen meteen aan.