Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph.l
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12-03 12:27
Hi iedereen,

Ik heb al een tijd een nieuwe telefoon en vond laatst mijn oude HTC one M8 terug. Hier zit dus geen sim kaart meer in. Als ik mijn telefoon opstart vraagt hij om een PIN code. geen enkele code die ik ooit in mijn leven gebruikt heb werkt. Deze telefoon resetten is ook geen optie omdat er nog bestanden opstaan die ik terug wil hebben.

Ik heb ook al mijn eigen simkaart in deze HTC gestopt en zelfs dan werkt geen enkele pin code.

Is er iemand die weet hoe ik dit anders kan oplossen?
Alvast Bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

ralph.l schreef op maandag 4 september 2017 @ 23:33:
Hi iedereen,

Ik heb al een tijd een nieuwe telefoon en vond laatst mijn oude HTC one M8 terug. Hier zit dus geen sim kaart meer in. Als ik mijn telefoon opstart vraagt hij om een PIN code. geen enkele code die ik ooit in mijn leven gebruikt heb werkt. Deze telefoon resetten is ook geen optie omdat er nog bestanden opstaan die ik terug wil hebben.

Ik heb ook al mijn eigen simkaart in deze HTC gestopt en zelfs dan werkt geen enkele pin code.

Alvast Bedankt!
Klinkt stom maar de pincode doet dus precies waar hij voor ontworpen is.

Als je een custom recovery hebt draaien kun je wellicht nog wat bereiken maar anders vrees ik het ergste voor je

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-09 21:57

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Bij sommige telefoons kon je in lockscreen bij de bestanden komen mits je met een USB-kabel via de PC keek.

[ Voor 25% gewijzigd door MedionAkoya op 04-09-2017 23:39 ]

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:20

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

[ Voor 41% gewijzigd door 42dpi op 04-09-2017 23:44 ]

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 20:19

duderuud

Sliden is koel

Deze telefoon resetten is ook geen optie omdat er nog bestanden opstaan die ik terug wil hebben.
Wat denk je dat een factory reset doet...

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:40

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@ralph.l welkom op Tweakers.

Je topic voldoet helaas niet aan de eisen en wensen die we er aan stellen. Lees even voor een volgend topic even Het algemeen beleid #quickstart door.

Verder is het volgens Het algemeen beleid #verbodenhacken niet toegestaan om het omzeilen van beveiligingen te bespreken:
Beveiligingen omzeilen en andere vormen van (internet)misbruik

Wachtwoorden en firewalls en dergelijke zijn er niet voor de lol maar om pc's, netwerken en dergelijke enige vorm van bescherming tegen ongewenst of onbedoeld gebruik te geven. Het is derhalve op het forum niet de bedoeling om mensen hierbij de helpende hand te bieden of vragen hierover te stellen. Dit geldt ook voor het omzeilen van beveiligingen met toestemming omdat wij deze toestemming met geen mogelijkheid kunnen controleren.
Hier komt dus een slotje op.

[ Voor 63% gewijzigd door rens-br op 05-09-2017 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:07
ralph.l schreef op maandag 4 september 2017 @ 23:33:
Hi iedereen,

Alvast Bedankt!
Je toestel zal lijkt mij niet om de pincode van je simkaart vragen (of een simkaart die er ooit in gezeten heeft). Dit is een pincode om je scherm te unlocken.

Laten we het erop houden, indien je die niet meer weet heb je pech. Tenzij je iets meer kennis van dit soort zaken hebt en die ontbreekt helaas bij jou.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.