Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipperman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-05-2023
Ik heb een battle chest gekocht voor SC2 bij de intertoys, en ik activeerde de codes voor wings of liberty en The Hearts of Swarm via de standaard battle.net link, en tot mijn verbazingh blijft de battle.net launcher zeggen dat ik SC2 kan proberen "try for free"!

Op de battle.net site zelf staat dan ook:

PRODUCT LEVEL
Heart of the Swarm™
Standard Edition
Wings of Liberty™
Standard Edition

en dan onderaan:

UPGRADE AVAILABLE
Legacy of the Void™

Heb ik toch iets verkeerd gedaan?
Toen ik mijn Overwatch code intikte kon ik simpelweg op install drukkenm welke eerst purchase was, en alles werkte gewoon. Ik had gehoopt dat het hier ook zo simpel was, maar ik heb het denk ik fout gedacht?

Beste antwoord (via Ircghost op 05-09-2017 11:14)

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-05 14:41
Serieus, neem contact op met Blizzard. Die support is ontzettend hulpvaardig. In het verleden ook combinatie van activatie en account problemen gehad (per ongeluk 2e account aan gemaakt) en hebben ze met wat verificatie vragen met 24u opgelost (was tijdens de Diablo 3 launch dus ik moest wat meer geduld hebben :p)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:08
Ik heb het al een tijd niet meer gespeeld, maar ergens ingame of in de launcher moet je selecteren dat je de wings of liberty of heart of the swarm versie launched, want standaard staat dat op de nieuwste versie Legacy of the void.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:20

Nemesizz

Untouchable

Je hebt de codes wel toegevoegd aan je bestaande Battlenet account en niet per ongeluk een nieuw account erbij aangemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipperman
Flamesz schreef op maandag 4 september 2017 @ 21:33:
Ik heb het al een tijd niet meer gespeeld, maar ergens ingame of in de launcher moet je selecteren dat je de wings of liberty of heart of the swarm versie launched, want standaard staat dat op de nieuwste versie Legacy of the void.
Ik heb het spel weer verwijderd, maar ben het nu weer aan het installeren, ik las iets oover dat SC2 nu gratis is om te spelen? Ik zal na de installatie even kijken hoe het in-game nou werkt!
Nemesizz schreef op maandag 4 september 2017 @ 21:39:
Je hebt de codes wel toegevoegd aan je bestaande Battlenet account en niet per ongeluk een nieuw account erbij aangemaakt?
Weet wel heel zeker dat ik hetzelfde account gebruik, Overwatch kan ik namelijk ook gewoon installeren vanuit hetzelfde account als ik naar game overzicht ga.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02:48
Mocht het probleem zich na herinstallatie weer herhalen: uitloggen in weer inloggen. Weet je zeker dat je dezelfde server (EU/US/SEA) hebt gebruikt? Ik had nl per ongeluk het product op us.battle.net gekocht terwijl mijn account standaard op EU staat. Het probleem kon ik met uitloggen en weer inloggen oplossen

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-05 14:41
Serieus, neem contact op met Blizzard. Die support is ontzettend hulpvaardig. In het verleden ook combinatie van activatie en account problemen gehad (per ongeluk 2e account aan gemaakt) en hebben ze met wat verificatie vragen met 24u opgelost (was tijdens de Diablo 3 launch dus ik moest wat meer geduld hebben :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:20

Nemesizz

Untouchable

Wat @Chief zegt is ook een goede opmerking. Soms staat de game (door wat voor reden dan ook) ineens op een andere regio. Heb ik ook regelmatig last van bij Heroes of the Storms, staat die ineens (weer) op US ipv EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipperman
Fore! schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 05:42:
Chief schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 04:50:
Mocht het probleem zich na herinstallatie weer herhalen: uitloggen in weer inloggen. Weet je zeker dat je dezelfde server (EU/US/SEA) hebt gebruikt? Ik had nl per ongeluk het product op us.battle.net gekocht terwijl mijn account standaard op EU staat. Het probleem kon ik met uitloggen en weer inloggen oplossen
Nemesizz schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 10:53:
Wat @Chief zegt is ook een goede opmerking. Soms staat de game (door wat voor reden dan ook) ineens op een andere regio. Heb ik ook regelmatig last van bij Heroes of the Storms, staat die ineens (weer) op US ipv EU.
Ik heb gisteravond voor het slapen nog even een ticket aangemaakt bij Blizzard, en die gaven aan dat je in-game het een en ander zou moeten kunnen selecteren. Ik heb het spel eindelijk geïnstalleerd, en nu staat er geen rare 'buy now' optie meer tussen, maar upgrade available (laatste DLC).

Weer verwijderd, en er staat gewoon install bij :D, nu kan ik weer eventjes Overwatch spelen wanneer SC2 word geïnstalleerd :P

Regio stond trouwens ook op normaal EU, bedanklt voor de hulp, ik had gewoon eventjes moetenm wachten ipv meteen 89 fora's af om erachter te komen wat het nou was!
Pagina: 1