Helaas krijg ik mijn Nexus 5 niet meer opgestart. Blijft zichzelf steeds maar opstarten (google logo blijft steeds terugkomen). Nu moet ik dus opzoek naar een waardige opvolger.
Ik zoek een?
Smartphone, minimaal 32gb, recente software en goede update beleid, het liefst stock android, snelle telefoon, goede camera, goede batterij, Nederlands Menu, 4G
Wat is je budget?
Max 300 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik gebruik mijn telefoon voor dagelijks internet, social media, youtube, internetbankieren, fotograferen, ik game niet met mijn telefoon. Ik wil graag een Android telefoon en het liefst een zo kaal mogelijke versie.
Wat heb je zelf al gevonden?
Xiaomi Redmi Note 4 4G Phablet - GLOBAL VERSION
Ik lees positieve verhalen over het updatebeleid van Xiaomi. Heeft volgens mij geen NL menu
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat vinden jullie van bovenstaand toestel?
Weten jullie eventuele betere alternatieven?
Ik zoek een?
Smartphone, minimaal 32gb, recente software en goede update beleid, het liefst stock android, snelle telefoon, goede camera, goede batterij, Nederlands Menu, 4G
Wat is je budget?
Max 300 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik gebruik mijn telefoon voor dagelijks internet, social media, youtube, internetbankieren, fotograferen, ik game niet met mijn telefoon. Ik wil graag een Android telefoon en het liefst een zo kaal mogelijke versie.
Wat heb je zelf al gevonden?
Xiaomi Redmi Note 4 4G Phablet - GLOBAL VERSION
Ik lees positieve verhalen over het updatebeleid van Xiaomi. Heeft volgens mij geen NL menu
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat vinden jullie van bovenstaand toestel?
Weten jullie eventuele betere alternatieven?