Mijn vraag
...
Beste,
na wat opzoekwerk en wat meer interesse om te gamen op pc zou ik graag de prebuilt HP PAVILION 500-326NB een beetje upgraden. De Gpu die er momenteel inzit de AMD Radeon R7 240 2048mb is niet goed genoeg voor games te draaien. Ik had graag wat advies gekregen over welke grafische kaart deze pc aankan en welke er wordt aangeraden en of ik eventueel mijn voeding ook moet upgraden (momenteel 180w) De rest van de pc lijkt wel in orde te zijn qua speceficaties. Ik zou gewoon graag de recente spellen spelen, hoeft niet op ultra, en mag ook niet te veel kosten.
Als er eventueel andere upgrades zijn die nodig zijn om gewoon te gamen laat maar weten
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
HP PAVILION 500-326NB
processor Intel Core i5
Processorkernen Quad core (4)
Kloksnelheid 2900 MHz
Turbo Frequency 3400 MHz
RAM-geheugen 12 GB
Geheugenslot 1 8 GB
Geheugenslot 2 4 GB
Geheugen DIMM DDR3
Geheugensloten totaal 2
Harde schijf
Opslagcapaciteit 1 TB
Opslagtype HDD
Hardeschijfsnelheid 7200 rpm
Aantal schijven (intern) 2
Videokaart
Videokaart AMD Radeon R7 240
Videogeheugen 2048 MB
Optische drive
vermogen
180 watt
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Zelf ben ik nieuw in dit gebied dus had graag eens jullie mening gehad alvast bedank
...
Beste,
na wat opzoekwerk en wat meer interesse om te gamen op pc zou ik graag de prebuilt HP PAVILION 500-326NB een beetje upgraden. De Gpu die er momenteel inzit de AMD Radeon R7 240 2048mb is niet goed genoeg voor games te draaien. Ik had graag wat advies gekregen over welke grafische kaart deze pc aankan en welke er wordt aangeraden en of ik eventueel mijn voeding ook moet upgraden (momenteel 180w) De rest van de pc lijkt wel in orde te zijn qua speceficaties. Ik zou gewoon graag de recente spellen spelen, hoeft niet op ultra, en mag ook niet te veel kosten.
Als er eventueel andere upgrades zijn die nodig zijn om gewoon te gamen laat maar weten
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
HP PAVILION 500-326NB
processor Intel Core i5
Processorkernen Quad core (4)
Kloksnelheid 2900 MHz
Turbo Frequency 3400 MHz
RAM-geheugen 12 GB
Geheugenslot 1 8 GB
Geheugenslot 2 4 GB
Geheugen DIMM DDR3
Geheugensloten totaal 2
Harde schijf
Opslagcapaciteit 1 TB
Opslagtype HDD
Hardeschijfsnelheid 7200 rpm
Aantal schijven (intern) 2
Videokaart
Videokaart AMD Radeon R7 240
Videogeheugen 2048 MB
Optische drive
vermogen
180 watt
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Zelf ben ik nieuw in dit gebied dus had graag eens jullie mening gehad alvast bedank