Geforce trubbels

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• OwDeeBee
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-03-2021
Mijn gloednieuwe Hercules Prophet ddr, heeft kuren. Hij doet het op het 1e gezicht prima, maar bij verschillende 3d games loopt hij spontaan vast. Bij bijvoorbeeld de demo's van quake 3, loopt de kaart altijd vast... het beeld beweegt dan niet meer en ik hoor een lange piep, (dat zou het geluid kunnen zijn dat ook vastloopt) De pc staat dan helemaal stil, ctrl+alt+del wil ook niet helpen, alleen hard resetten werkt dan nog. Zoals jullie misschien wel begrijpen wordt ik hier een beetje schijtziek van, heeft iemand hier ervaring mee? Of weet iemand waar ik hier meer over kan vinden. En het belangrijkste hoe kom ik ervan af (m.a.w. make it go away...!!!)

Alvast bedankt voor de hulp!

Verwijderd

Beetje meer gegevens zou wel handig zijn . Voeding en Mobo bijvoorbeeld .

• OwDeeBee
A-open hx08 (300)
P2B-LS

zoiets?

Verwijderd

underklokken???

• OwDeeBee
underklokken??? en dan, wat bedoel je, de kaart? Waarom zou ik dat willen doen??? Als ik hem zo aan de praat moet krijgen gaat hij terug!!!

Verwijderd

De gewone P2B geeft niet genoeg stroom op het AGP slot , waardoor ik ook lockups kreeg , dus waarschijnlijk zul je een ander mobo moeten hebben . Evt kun je het DPMS in de Bios Disablen , hielp bij mij ook een beetje , net als onderklokken .

Verwijderd

Probeer eens andere drivers bv. 3.68 en 3.72 en doe eens een schone install van Q3.

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Ikken zelf het probleem. Je moet gewoon een slotkoelertje en een 12V koelertje erop zetten. Probleem gesolved!

• OwDeeBee
Ik heb zo'n beetje alle drivers al geprobeerd, in combinatie met een clean win98se install en quake opnieuw installeren werkt dus ook niet!!!

Inmiddles heb ik ook ff al m'n pci kaarten geshuffeld en nu heb ik geen lockups in quake 3 meer gehad, ff kijken of die gare demo's die op de drivercd stonden nog vastlopen...

Ik laat het nog wel horen...

Verwijderd

P2B is al eens op de newsgroep van creative aangemerkt als een van de relatief vele intel planken die problemen kan hebben met GeForces. Zal wel vanaf een bepaalde revisie zijn. Ik zou even een mailtje sturen naar Asus(Tek)

Verwijderd

Stuur maar geen mailtje naar Asus , heb ik al 3x gedaan maanden geleden , alleen antwoord heb ik nog niet gehad . :( :(

• OwDeeBee
het lijkt erop dat de kaart geen problemen meer geeft, (hercules 3.72 drivers)

thnx fer the replys...
Pagina: 1