Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PC samenstelling compleet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming en huiswerk(word/excell).

Wat mag het systeem gaan kosten?
1200 +-

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een systeem waarmee ik gebruik kan maken van een 144hz/1440p scherm.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zolang het van kwaliteit is.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt.

Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan.

Wat verwacht je van ons?[i]
Dit is de eerste keer dat ik mijn eigen pc in elkaar zet. Kunnen jullie mij aanraden wat ik nog verder moet halen of zijn er betere onderdelen voor een goedkopere prijs.

Dank jullie wel.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2017 20:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
wenslijst: PC 1200+- dit is een lijst met alle onderdelen die ik tot nu toe van plan ben om te halen.

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2017 20:22 ]

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 19:58
In het DAA beleid staat dat wenslijstjes van andere sites niet toegestaan. Je kunt producten immers gewoon toevoegen aan een tweakers wenslijst en de genereer RML knop gebruiken. Door de RML in een topic te plakken verschijnt dan de lijst. Het is soortvan verplicht om daaraan te voldoen voordat je geholpen wordt. :)

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:07
1440P 144Hz is lastig met dit budget. Met een dergelijk scherm wil je eigenlijk een 1080 of Vega 56/64, maar dat gaat niet lukken in dit budget. Een 1060 (of RX580 als je die kan vinden of tweedehands Fury, kan je tenminste Freesync gebruiken) kan ook icm dit scherm maar dan moet je wel genoegen nemen met het terugschroeven van een aantal settings om fatsoenlijke performance te krijgen. Qua 1060 zou ik dan zeker proberen de 6GB variant te vinden. Verder loont het dan ook om een goedkopere CPU te nemen (bv Ryzen 1600 of misschien lager) zodat je wat meer geld kan stoppen in de GPU.

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 19:58
De processorkoeler zou ik vervangen door de Arctic Freezer 33
Voeding door de Bequiet purepower 10 cm 400
Ook zou ik je monitorkeuze heroverwegen.
1440p 144fps ga je maar sporadisch halen met een gtx 1060. Tenzij je alle games op low gaat zetten die je het eigenlijk in csgo, overwatch, dota en league en oudere titles. Ik zou voor een goedkopere 1440p monitor gaan, misschien geen 144Hz en een 1070 uitzoeken die daadwerkelijk opgewassen is tegen 1440p.

Verwijderd

knip

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2017 13:58 . Reden: Verkeerde topic. ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor al jullie reacties. Ik ben inderdaad van plan om de monitor te vervangen met een 1080p scherm.
Pagina: 1