Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon.NL
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 19-02 14:58
Hallo allemaal,

ik wil iets met jullie delen dat ik nog nooit heb meegemaakt en dat is het volgende.
ik heb een maand geleden een moederboord gekocht van Gigabyte de GA-Z270X- gaming 9
met de bedoeling dat ik deze zoals ik meerdere boorden heb in gebouwd met waterkoeling.
nou na dat ik klaar was en het systeem werkte prima na twee weken zag ik lekkage dat was dus de VRM heatsink / waterblock die gescheurd was ik zal de foto's der bij doen zo dat jullie kunnen zien was ik bedoel.
Deze vervangen omdat ik dacht, zeker de fittingen te hard vast gedraaid.
Dus nu met de hand gedaan.
Alles weer klaar maar weer twee weken verder ik kon het niet geloven maar weer lekkage, nee dacht ik maar helaas weer gescheurd op de zelfde plekken als de eerste keer.
Heb nu een mailtje gestuurd naar Gigabyte met de foto's en daar wacht ik nu op een reactie van hun.
Ik ben heel benieuwd wat daar uit komt.
Ik schrijf dit omdat ik vindt dat dat zo een duur moederboord natuurlijk niet mag gebeuren twee keer :'( .
Ik hou jullie op de hoogte van wat er verder gaat gebeuren.

PS
helaas kan ik geen foto's toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie1992
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-09 15:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:47

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Maar je had wel het mobo kunnen koppelen aan je topic :F anyway pricewatch: Gigabyte Aorus GA-Z270X-Gaming 9

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon.NL
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 19-02 14:58
Hoi Donnie,
kan ik op deze site wel de foto's laten zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:49

nelizmastr

Goed wies kapot

Ramon.NL schreef op maandag 4 september 2017 @ 19:37:
Hoi Donnie,
kan ik op deze site wel de foto's laten zien
Met te weinig karma mag je geen foto’s in je post embedden, maar je mag ze wel elders uploaden en ons de link sturen ;)

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
En dicht want de discussie waarde is me niet duidelijk. Nu is het een "lief-dagboek"topic en daar hebben anderen weinig aan. Mocht ik het fout hebben, stuur me dan even een bericht en leg duidelijk uit wat de bedoeling is van dit topic.

[ Voor 31% gewijzigd door br00ky op 05-09-2017 00:18 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.