Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 21:57
Mede-auteur:
  • iloste
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 06-03-2023

iloste

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CDmylvfTmP3ECPUab05EAKlj/full.jpg

Aanstaande zaterdag is het door Tweakers en Albert Heijn georganiseerde Zaandam_Valley evenement. Strak uitverkocht binnen drie dagen, en dat mag ook wel met een tof programma. Dit topic is er om ervaringen te delen, om na te praten over de sessies en om eventueel samen te kunnen reizen.

Annuleren
We mogen van de brandweer niet meer mensen in de zaal hebben dan we kaarten uitdelen. Inmiddels is er een wachtlijst voor tweakers die net naast de kaartjes grepen. Kun je toch niet komen, wil je dan alsjeblieft je ticket annuleren zodat we een andere tweaker blij kunnen maken.

Programma
Het hele programma is bekend. Je kan het hier vinden.

Samen reizen
Je kan carpoolen, maar denk ook aan de optie van een NS groepsretour.

[ Voor 8% gewijzigd door iloste op 04-09-2017 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-09 13:13
🚗 Ik heb 3 plaatsen beschikbaar in mijn auto. Ik reis vanuit Amsterdam Oud-zuid. Ik kan je in de buurt oppikken.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mongkut
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 27-11-2024
ik heb 3 plaatsen beschikbaar, ik rij vanuit Alkmaar, en rij om 08:40 weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmarinus
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09-2020
Volgens mij is het programma iets aangepast; er staat geen arcade games / mario kart / vr / tafelvoetbal / goodie bag meer op het programma... Zoals het er nu staat lijkt het wel weer een saaie "coffee meeting" (AH insiders joke) ... Maar ik kijk er nog steeds naar uit hoor; ben benieuwd!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iloste
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 06-03-2023
dmarinus schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 08:41:
Volgens mij is het programma iets aangepast; er staat geen arcade games / mario kart / vr / tafelvoetbal / goodie bag meer op het programma... Zoals het er nu staat lijkt het wel weer een saaie "coffee meeting" (AH insiders joke) ... Maar ik kijk er nog steeds naar uit hoor; ben benieuwd!
Oh nee... dat is natuurlijk niet de bedoeling. Dit is zeker niet van het programma geschrapt :) Arcade kasten, airhockey, Kinect, Mario Kart, Jenga, online challenges zijn abosluut niet van het programma verdwenen. Dus niks saaie "coffee meeting" maar juist veel fun ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McMark
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-09 16:33
dmarinus schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 08:41:
Maar koffie bij de AH is toch nooit saai? :9
Koffie AH

Parkeren kan overigens gratis bij het hoofdkantoor. Het station is echt 4 minuten lopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk1994
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-09 08:35
Is er nog iemand die vanuit omgeving Hardinxveld-Giessendam met de auto gaat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal mij benieuwen a.s. zaterdag :)

Voor mij is het iig een thuiswedstrijd, is ook weer eens prettig.

Verwijderd

Ik loop overigens rond met een t.net sticker op Zaandam Station, schroom niet mij aan te spreken. De route is simpel, loop het station uit richting gemeentehuis, daar zit een roltrap naar beneden (links naar het busstation) en loop verder links het troittoir langs het fietspad.

https://www.aholddelhaize...-ahold_office_zaandam.pdf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ron
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:02

Ron

zijn er nog anderen die vanuit almere moeten komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDweep
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-05-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Laatst online: 24-09 13:28
ronald245 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 16:31:
zijn er nog anderen die vanuit almere moeten komen?
Jup me! Wat is jouw planning? Bij mij staat iig ov op de planning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-09 16:06
Ik ben helaas verhinderd, heb m'n ticket geannuleerd. Hopelijk kan een andere Tweaker nog gaan. Have fun guys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer @Misha

Iig tot morgen allemaal :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is irgendwo een stroomstoring die maakt dat ik 16 minuten later op Alkmaar station ben. Tot zo! [9:46 dus ]

Update sta nu in Alkmaar, doch daar is alleen kaas! Snel verder naar Zaandam om 10:38. Komt er een hand-out van de eerste lezing?

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2017 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk1994
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-09 08:35
Door de stroomstoring ben ik ook zeer waarschijnlijk te laat, sta nu in Utrecht en pak zo de trein naar Amsterdam. Daar dan even verder kijken. Vervangend vervoer? Bus? Trein die toch rijd? We zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henk1994 schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 08:30:
Door de stroomstoring ben ik ook zeer waarschijnlijk te laat, sta nu in Utrecht en pak zo de trein naar Amsterdam. Daar dan even verder kijken. Vervangend vervoer? Bus? Trein die toch rijd? We zullen zien :)
Bus tussen Amsterdam Sloterdijk en Zaandam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDweep
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-05-2021
En bussen tussen Amsterdam Centraal en Zaandam Station: 394 en 392.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zothor
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-06 13:31
Ook te laat. Nu pas trein naar Amsterdam weten te pakken. Ns klanten service heb je ook geen drol aan wijzen je door naar een informatienummer voor 90 cent p/m :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bartvries
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 17:15
No worries, het programma is 15 minuten vertraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Yp0zCHVyBz5x43IRmajUZKUT/full.jpg
Ik was de eerste nog en het was nat, en onderweg allemaal van die mensen tegenkomen met winkelwagentjes en muziek en ubervrolijk _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/le4TJ82XLF1gG5Pi9rkH2fVb/full.jpg
In de filmzaal.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0ysK8A3YhhDxll1mMX8C2iKB/full.jpg
Soms is een banaan geen banaan maar gewoon een titel voor een programma en maak er wat van _O-

Al met al een lange dag, mooi om het meegemaakt mogen hebben maar het was wel enorm vermoeiend.

Bedankt Tweakers en AH en alle andere medewerkers die dit hebben mogelijk gemaakt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dmarinus
  • Laatst online: 14-09-2020
iloste schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 15:09:
[...]

Oh nee... dat is natuurlijk niet de bedoeling. Dit is zeker niet van het programma geschrapt :) Arcade kasten, airhockey, Kinect, Mario Kart, Jenga, online challenges zijn abosluut niet van het programma verdwenen. Dus niks saaie "coffee meeting" maar juist veel fun ;)
Het was zeker geen saaie coffee meeting; alle beloften zijn nagekomen :)

De presentaties waren zeer goed, wel wat algemeen, waarschijnlijk omdat het een breed publiek was. Het ligt misschien aan mij (wie ik gesproken heb) maar er waren volgens mij veel HR medewerkers aanwezig. Maar ik had niet het idee dat er druk gerecruit werd.

Gezien de activiteiten had ik verwacht dat er veel jongeren zouden komen maar de gemiddelde leeftijd was hoger dan ik had gedacht.

Tweakers en Albert Heijn; bedankt!

Verwijderd

Net een mail gekregen met foto's en alles. *O*

Maar de enquete..

Ik miste een optie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Maey1mFgXTL59OT806a1aciw/full.jpg

( ) Ik vond het prettig dat ik mijn voorkeur kon aangeven, maar helaas waren die al bezet.
Pagina: 1