Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk gaan gamen (voornamelijk: PUBG, maar ook League of legends en Battlefield). Tevens wil ik ook af een toe een aftermovie in elkaar flansen van GoPro filmpjes, dus een beetje videobewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb ongeveer €1000 te besteden
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Huidige setup:
Tevens heb ik 12GB RAM, weet niet van welk merk en een 1TB harde schijf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat mijn oude SSD misschien een beetje verouderd is en dus beter een nieuwe aan kan schaffen? Tevens wil ik PUBG op hoge settings kunnen spelen, ook als de echte release straks plaatsvind. Ik ben ook op zoek naar een nieuwe monitor. Zou graag van 1080p naar wat hoger gaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, sta open voor alle merken. Best bang voor buck applies.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hier heb ik ook echt toteel geen voorkeur voor.
Ga je overklokken?
Nog nooit gedaan dus denk het niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie me kunnen vertellen of het beter is om up te graden, of een compleet nieuw systeem te kopen. Ik wil PUBG op hoogwaardige graphics met een goede fps kunnen spelen op bijvoorbeeld 1440p. Hier heb ik dan sowieso een nieuwe monitor voor nodig.
Ik wil voornamelijk gaan gamen (voornamelijk: PUBG, maar ook League of legends en Battlefield). Tevens wil ik ook af een toe een aftermovie in elkaar flansen van GoPro filmpjes, dus een beetje videobewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb ongeveer €1000 te besteden
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Huidige setup:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 960 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus Rampage III Extreme | € 0,- | € 0,- |
| 1 | EVGA GeForce GTX 960 2GB SuperSC ACX 2.0+ | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master HAF 922 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 51,- | |
Tevens heb ik 12GB RAM, weet niet van welk merk en een 1TB harde schijf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat mijn oude SSD misschien een beetje verouderd is en dus beter een nieuwe aan kan schaffen? Tevens wil ik PUBG op hoge settings kunnen spelen, ook als de echte release straks plaatsvind. Ik ben ook op zoek naar een nieuwe monitor. Zou graag van 1080p naar wat hoger gaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, sta open voor alle merken. Best bang voor buck applies.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hier heb ik ook echt toteel geen voorkeur voor.
Ga je overklokken?
Nog nooit gedaan dus denk het niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie me kunnen vertellen of het beter is om up te graden, of een compleet nieuw systeem te kopen. Ik wil PUBG op hoogwaardige graphics met een goede fps kunnen spelen op bijvoorbeeld 1440p. Hier heb ik dan sowieso een nieuwe monitor voor nodig.
[ Voor 3% gewijzigd door Whiteflashh op 04-09-2017 15:50 ]