Beste mede-tweakers. Ik ga per 1 december 3 maanden in het buitenland wonen en werken. Aangezien ik thuis een prachtige desktop heb staan die ik veelvuldig gebruik, kan ik mij niet voorstellen 3 maanden zonder gaming-gear te kunnen overleven. Bovendien laat ik mijn vriendin achter voor 3 maanden, dus heb ik nog meer tijd
.
Wat ga je met je laptop doen?
Geen speciale programma's buiten standaard Office Pakket en Windows 10 om. Voornamelijk gebruik voor gamen (League of Legends, Civilization 6, BF1, CD: WWII)
Wat is je budget?
Het budget is vrij rekbaar, maar zou het graag tussen de 1200 en 1500 euro houden. Minimaal een 15,6" scherm, eventueel een 17,3". Gameresolutie op 1920x1080, gelieve met hoge settings voor huidige games. In de verdere toekomst (1 a 2 jaar) verwacht ik enkel gebruik te maken van de laptop voor MOBA's, RTS-spellen en simulatie-spellen, dus het grovere grafische geweld is dan niet echt meer nodig.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, deze zal voornamelijk in mijn appartement staan, aan de netstroom.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik ben nogal een sucker voor RGB (
) - don't ask me why. Heb thuis voornamelijk ASUS/Corsair producten. Maar sta eigenlijk open voor alles (behalve Medion, Lenovo, BTO, zeg maar de wat meer B-merken).
Ik vertrek pas per 1 december, dus heb even de tijd. Ik heb geen idee wat voor nieuwe product-releases (met bijvoorbeeld Radeon CPU's / GPU's) er op de rol staan en of ik dus beter even kan wachten. Graag jullie advies!
Deze had ik online gevonden, maar is in Nederland niet verkrijgbaar.
http://laptopmedia.com/laptop-specs/msi-pe62vr-7th-gen/
Gr.
Steven
Wat ga je met je laptop doen?
Geen speciale programma's buiten standaard Office Pakket en Windows 10 om. Voornamelijk gebruik voor gamen (League of Legends, Civilization 6, BF1, CD: WWII)
Wat is je budget?
Het budget is vrij rekbaar, maar zou het graag tussen de 1200 en 1500 euro houden. Minimaal een 15,6" scherm, eventueel een 17,3". Gameresolutie op 1920x1080, gelieve met hoge settings voor huidige games. In de verdere toekomst (1 a 2 jaar) verwacht ik enkel gebruik te maken van de laptop voor MOBA's, RTS-spellen en simulatie-spellen, dus het grovere grafische geweld is dan niet echt meer nodig.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, deze zal voornamelijk in mijn appartement staan, aan de netstroom.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik ben nogal een sucker voor RGB (

Ik vertrek pas per 1 december, dus heb even de tijd. Ik heb geen idee wat voor nieuwe product-releases (met bijvoorbeeld Radeon CPU's / GPU's) er op de rol staan en of ik dus beter even kan wachten. Graag jullie advies!
Deze had ik online gevonden, maar is in Nederland niet verkrijgbaar.
http://laptopmedia.com/laptop-specs/msi-pe62vr-7th-gen/
Gr.
Steven
ASUS STRIX X99 | Intel i7 5820K | 32GB DDR4 Avexir Raiden | ASUS STRIX OC 1080 | NZXT Kraken X42 | Plextor NVMe 512GB | Samsung EVO 840 512GB | Inwin 904Plus | Acer Predator XB280HKbprz | Corsair VOID Wireless | Corsair M65 Pro RGB | Corsair K70 RGB