Google resultaten: ad.doubleclick.net

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcticwolfx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-05 23:11
Beste Tweakers,

ik heb op het forum gezocht maar ik kon helaas geen antwoord vinden voor mijn specifieke situatie. Zoeken op google levert een aantal resultaten op, echter veelal op sites die er naar mijn inzien ook erg onguur uitzien.

Het volgende probleem doet zich voor: soms als ik iets zoek op google en dan op een link klik, meestal een van de eerste, linkt die door naar een url die eerst begint met een langereeks van ad.doubleclick.net

Bijvoorbeeld als ik naar Ikea zoek en op de eerste link klik, gaat ie naar: "http://ad.doubleclick.net/d$@@*$&@*$dsdsdsdsdsdsfwww.ikea.nl"

Simpel op te lossen door de hele eerste rits te verwijderen totdat de ikea url begint. Echter na een paar jaar begint het wel vervelend te worden!

Ik heb verschillende anti-malware en anti-virus geprobeerd, echter niets leverde resultaat op. Ik heb verder geen last van pop-ups of andere (meer) bekende problemen.

Weten jullie misschien iets meer?

Windows 10 x64
Chrome

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Niet op de advertenties klikken. Installeer uBlock Origin zodat die direct al gefilterd worden.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-06 22:47
Doubleclick is onderdeel van het Google advertentienetwerk.

Met advertentieblockers zou je deze eventueel uit je Google resultaten kunnen filteren.

[ Voor 43% gewijzigd door holoX op 04-09-2017 12:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arcticwolfx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-05 23:11
holoX schreef op maandag 4 september 2017 @ 12:48:
Doubleclick is onderdeel van het Google advertentienetwerk.

Met advertentieblockers zou je deze eventueel uit je Google resultaten kunnen filteren.
Room42 schreef op maandag 4 september 2017 @ 12:48:
Niet op de advertenties klikken. Installeer uBlock Origin zodat die direct al gefilterd worden.
Wow, bedankt jullie. Ik heb dus daadwerkelijk op de "AD" links zitten klikken. 8)7 Inderdaad via Adblock worden ze nu weggehaald.

Ik zou het nog niet eens zo heel erg vinden dat Google er tussen zit, ware het niet dat de links gewoon naar een error pagina lijden. Wie heeft daar nou wat aan!

• LocK_Out
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-03 19:17
@Arcticwolfx en jij hebt weer wat geleerd ;)