Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC trouble
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-11-2024
Goeie morgen,

Sorry voor de slordige start, ff opnieuw;

Ik heb een bluetooth headset die normaal aan mijn Nokia 6 met Android 7.1.1 is gekoppeld voor bellen en muziek. Ik zou echter graag ook de audio van mijn PC willen kunnen luisteren. De 3,5mm jack is echter normaal geen normale analoge input, maar kan wel de lage spanning van de microfoon aan.

De usb werkt enkel als output en ik kan geen apps vinden die hem ook als input kunnen gebruiken.

Ik kom hier later op terug. Moet aan het werk |:(

Groetjes,

Koen.

[ Voor 75% gewijzigd door MC trouble op 04-09-2017 12:44 ]

Beste antwoord (via rens-br op 07-09-2017 15:22)

• MC trouble
Na een avondje vloeken Sound Wire werkend gekregen.

Audio gaat nu via de server naar de Soundwire app op mijn mobiel en door naar de headset.

Groetjes,

Koen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@MC trouble je topic is wel heel erg karig en voldoet niet aan de voorwaarden die we eraan stellen. Lees even Het algemeen beleid #quickstart door en vul je topic aan met de volgende informatie:
- Wat heb je zelf al geprobeerd, gevonden en gedaan?
- Welke telefoon heb je momenteel?
- Welke software (versie) draait daarop?

Verder heb ik even je titel aangepast, zodat het wat duidelijker is.

[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 04-09-2017 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:13

Grannd

da Granndest

Bluetooth ontvangst van geluid op een Android-telefoon heb ik nog nooit van gehoord. Het klinkt ook omslachtig om je geluid eerst via bluetooth naar een telefoon te streamen om het vervolgens weer via de jack/usb door te sluizen.

Wat voor implementatie ben je precies naar op zoek? Er zijn vast makkelijkere oplossingen voor je probleem.
Misschien kan je een ander device als wifi-hotspot gebruiken, en zo op het toestel dat je als ontvanger wil gebruiken Spotify mee afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC trouble
Topic aangepast. Sorry voor de chaos. Ik kom vanmiddag terug voor de rest, moet aan het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-04 22:18
Bluetooth usb adaptertje in de pc duwen?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC trouble
De headset is een Beats studio wireless 2 (met active noice canceling). Ik gebruik hem om handsfree te bellen op het kantoor. Ik sluit de telefoon ook vaak via aux aan op mijn werk PC om audio bestanden te luisteren. Dat wil ik echter wireless doen.

Dit zou mogelijk via een bluetooth splitter kunnen. De pc en mobiel kunnen dan tegelijk met de headset verbonden worden.

http://www.logitech.com/e...t/bluetooth-audio-adapter

Tot nu toe lijkt dit mijn beste/goedkoopste optie; Google Play: SoundWire (free)

Ik weet alleen niet of ik via mijn desktop (zonder wifi) wel een wifi server op kan zetten. Dit zou dan via het wifi netwerk op kantoor moeten. Misschien dat ik mijn oude telefoon als wifi hotspot in kan stellen?

Groetjes,

Koen.

[ Voor 33% gewijzigd door MC trouble op 05-09-2017 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point.Flare
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-05 22:02

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

Je zinsbouw is echt niet sterk. Wil je even goed je berichten nalezen voor je ze post?

Als ik het goed begrijp wil je jouw headset zowel aan je mobiel, als aan je PC koppelen (gelijktijdig).

Ga je het gebruiken voor gamen? Want ik heb hetzelfde gedacht toen ik mijn Bose bluetooth headset kocht. Door de delay in Bluetooth protocol werd een beetje leuk online FPS-en onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC trouble
Sorry voor de zinsbouw. Normaal is het niet bijzonder, maar dit inderdaad slecht 8)7 .

( _/-\o_ Mijn betere drie kwart heeft de tekst even verbeterd _/-\o_ )

[ Voor 30% gewijzigd door MC trouble op 05-09-2017 09:21 ]

Acties:
  • Beste antwoord ✓
  • 0 Henk 'm!

• MC trouble
Na een avondje vloeken Sound Wire werkend gekregen.

Audio gaat nu via de server naar de Soundwire app op mijn mobiel en door naar de headset.

Groetjes,

Koen
Pagina: 1