Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

De toetsen op mijn HP Spectre x360 13-4159nd vervagen heel snel. Inmiddels is de eenjarige garantie verlopen, dus van HP kan ik ook niet veel verwachten. Weet iemand waar ik vervangende toesten voor deze laptop (bruine/zwarte variant) kan kopen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
HP Spectre X360 13-4159nd

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
HP contacteren - word doorverwezen naar het HP forum waar ik een vraag heb gepost (nog geen reply)
www.laptopkey.com - toestenkits $7.95 per toets (andere Spectre-modellen, weet niet of dat dezelfde kleur toetsen zijn)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:18

WCA

Verwijderd schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:37:
Mijn vraag

De toetsen op mijn HP Spectre x360 13-4159nd vervagen heel snel. Inmiddels is de eenjarige garantie verlopen, dus van HP kan ik ook niet veel verwachten. Weet iemand waar ik vervangende toesten voor deze laptop (bruine/zwarte variant) kan kopen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
HP Spectre X360 13-4159nd

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
HP contacteren - word doorverwezen naar het HP forum waar ik een vraag heb gepost (nog geen reply)
www.laptopkey.com - toestenkits $7.95 per toets (andere Spectre-modellen, weet niet of dat dezelfde kleur toetsen zijn)
Garantie bij HP is misschien maar een jaar, maar bij wie heb je de laptop gekocht? Die is verantwoordelijk voor jouw garantie. Dus grote kans dat je daar een jaar of 2 garantie hebt. Tenzij de toetsen door eigen schuld losgelaten hebben natuurlijk.

Mijn ervaring met HP zelf is dat ze wel redelijk soepel zijn, dus mocht de verkoper moeilijk doen, zou ik alsnog bij HP even vragen wat de mogelijkheden zijn.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks GreNade!

Heb hem bij bol.com gekocht. Ik kan niks vinden over de garantie die zij bieden, maar kan ze altijd even contacteren. Ze zijn meestal heel schappelijk. Goed idee!

Bij HP heb ik op het forum gepost met de vraag wat de mogelijkheden zijn, maar nog geen reactie gehad. Ik hoop dat ze inderdaad zo soepel zijn als je zegt :-)