Lenovo laptop of HP.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:30
Hallo medetweakers,

Voor mij studie heb ik een laptop nodig, nou heb ik niet de vraag welke laptop ik zou moeten hebben maar ben ik al tot een keuze gekomen van 2 laptops.

Namelijk de : hp paviljoen x360 14 inch.

https://www.bol.com/nl/p/...1bf1070048130&language=nl

En de: LENOVO YOGA 520-14IKB

https://www.laptopshop.nl...520-14ikb-80x800nqmh.html

Nou heeft de yoga een iets mindere batterij duur ( wat ik belangrijk punt vind) maar wel een vingerdrukscanner ( weet niet of dit handig is)?

De hp heeft geen vingerafdrukscanner, betere batterij duur maar niet de mogelijkheid om meer ram bij toe te voegen.

Waarom ik dit vraag? Elke laptop heeft wel zijn minpunten, alleen hoor ik de laatste tijd Lenovo minder goed in het nieuws vandaar mijn vraag. (Niet dat ik een voorkeur heb).

Graag hoor ik van jullie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Zou je ons eens wat meer inzicht kunnen geven in het gewenste gebruik?
Welke opleiding ga je volgen? Neem je hem vaak mee? Welke programma's ga je draaien? Wil je ook gamen? Etc etc

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:27

Yucon

*broem*

Ik ken die specifieke modellen niet, maar ik heb wel met diverse hp's en lenovo's gewerkt. Los van de harde specs merk je dat beide merken een heel duidelijk verschillende toetsaanslag hebben en waar je van houdt is sterk smaakgebonden. Even proeftikken is misschien wel een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Switchie schreef op maandag 4 september 2017 @ 06:47:
Zou je ons eens wat meer inzicht kunnen geven in het gewenste gebruik?
Welke opleiding ga je volgen? Neem je hem vaak mee? Welke programma's ga je draaien? Wil je ook gamen? Etc etc
Ben de opleiding tbk begonnen, game is niet van belang, moet gewoon lekker snel zijn en alle normalen dingen kunnen gebruiken.

Neem hem elke dag dus handzaam is een pre :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Mag op slot, hp laptop gekocht.