Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickHendrikse
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-06 23:59
Mijn vraag
Ik wil de Yoga Book laptop/tablet kopen via Amazon.de (scheelt 100 euro met NL winkels). Deze heeft alleen een QWERTZ toetsenbordindeling

LINK

Nu heb ik 2 vragen:
1. Kan ik windows gewoon in het NL gebruiken?
2. Kan ik het toetsenbord in zowel de tablet modus als wanneer ik de fysieke versie (die bij de yoga book ook weer niet heel fysiek is..) gebruik instellen als QWERTY ipv QWERTZ. Dat ik op het fysieke toetsenbord een Z zie waar ik dan een Y typ en andersom, dat boeit mij niet zo, ik typ toch blind, maar is het in te stellen.

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 686445

Ja typt dan duits.., je moet dan ook in game duits spreken

tevens raad ik frans duits aan op spotify voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dit kan gewoon in 1 reactie.

[ Voor 76% gewijzigd door br00ky op 05-09-2017 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dit kan gewoon in 1 reactie.

[ Voor 81% gewijzigd door br00ky op 05-09-2017 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22:30
Je kan windows gewoon veranderen in het Nederlands net als softwarematig de toetsenbord instellingen. Fysiek kun je het toetsenbord herstikkeren met de juiste toetsen. Let wel dat het Duitse toetsenbord niet alleen Qwertz anders heeft maar ook toetsen heeft met umlaut op de klinkers. het is het afwegen waard. Zoek anders even op google afbeeldingen van een qwertz toetsenbord...

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
spijkerhoofd schreef op maandag 4 september 2017 @ 08:59:
Je kan windows gewoon veranderen in het Nederlands net als softwarematig de toetsenbord instellingen. Fysiek kun je het toetsenbord herstikkeren met de juiste toetsen. Let wel dat het Duitse toetsenbord niet alleen Qwertz anders heeft maar ook toetsen heeft met umlaut op de klinkers. het is het afwegen waard. Zoek anders even op google afbeeldingen van een qwertz toetsenbord...
Herstikkeren? Dat gaat niet met een yoga book, heb je wel gekeken hoe zo'n ding eruit ziet? Hierop zit een virtueel toetsenbord (dus geen toetsen), dat verdwijnt als je erop wil schrijven/tekenen/je pen als muisbesturing gebruikt. Dan moet je geen stikkerrandjes tegenkomen...

Verder eens, een duits tobo is zwaar irritant qua speciale tekens. Daarom heb ik uiteindelijk naast mijn duitse logitech harmony toetsenbord toch ook maar een amerikaanse variant gekocht...
Amazon.de heeft trouwens ook deze:
https://www.amazon.de/Len...keywords=yoga+book+qwerty
Verstuurt gewoon naar NL zo te zien (niet naar pakketshop), incl verzendkosten EUR 468,13 dus nog goedkoper ook dan jouw link.

[ Voor 19% gewijzigd door dragon2 op 21-09-2017 16:21 ]

Pagina: 1