Verzekering/partnerregeling

Pagina: 1
Acties:

• ChrisAB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-11-2025
Goedemiddag,

Ik heb bij Interpolis (via Rabobank) een verzekering afgesloten voor mijn auto (all-risk) en ook nog een tweede auto (WA+) verzekering voor mijn vrouw. Zij lift op mijn schade vrije jaren zodat we meer korting krijgen. Mij is verteld dat zij wel gewoon de schadevrije jaren blijft opbouwen. Nu heb ik de groene kaarten binnen gehad en staat er bij 'naam en adres van verzekerde (of houder van het motorrijtuig) op mijn naam voor beide auto's (verzekeringnemer). Die van mijn vrouw zou toch op haar naam moeten staan? Lijkt mij logisch dan. Ze is namelijk de regelmatige bestuurder.

Ben benieuwd naar ervaringen. Dank!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:08

The Wizard

Moderator Mobile
Degene die de boel betaald is de verzekeringsnemer, is ook bij leaseauto's, daar staat ook niet de degene die de auto rijdt, maar die van de leasemaatschappij of bedrijf. Verzekeringspapieren zijn ook geen identificatiemiddel.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• ChrisAB
Zij bouwt dus wel haar eigen schade vrije jaren op, op deze manier? Zou zeggen dat het dan op haar naam moet staan..

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:39
Wat zei de verzekeraar toen je dat aan ze vroeg? En wat staat er in je polis?

[ Voor 23% gewijzigd door TheBrut3 op 03-09-2017 20:13 ]

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:23

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Je kunt het aan interpolis vragen, maar je kunt via de Rabo site ook je verzekeringen bekijken. Daar zie je dan staan dat je partner de hoofdbestuurder is, en dat zij haar eigen schadevrije jaren opbouwt.

De polis staat op naam van degene waar de automatische afschrijving wordt gedaan. Dat ben jij.

Wij hebben exact t zelfde. Ik heb 10 schadevrije jaren, partner nu 1 of 2. Zij krijgt wel mijn korting, want beide auto's vallen onder mijn polis.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• ChrisAB
DrivinUCrazy schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:26:
Je kunt het aan interpolis vragen, maar je kunt via de Rabo site ook je verzekeringen bekijken. Daar zie je dan staan dat je partner de hoofdbestuurder is, en dat zij haar eigen schadevrije jaren opbouwt.

De polis staat op naam van degene waar de automatische afschrijving wordt gedaan. Dat ben jij.

Wij hebben exact t zelfde. Ik heb 10 schadevrije jaren, partner nu 1 of 2. Zij krijgt wel mijn korting, want beide auto's vallen onder mijn polis.
Dank! Jij zit ook bij Interpolis?
Pagina: 1