Serious Sam vraagje .

Pagina: 1
Acties:

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-11 10:49
Oke ga maar laggen ik kan de reg code niet in het boekje vinden en ik weet zeker dat hij er in staat maar waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ?????????????????????

Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

Verwijderd

LOL

Misschien domme opmerking, maar staat die niet gewoon op de cd of hoesje zoals bij de meeste spellen? :P

Verwijderd

helemaal achterin

• mmxmmx
Je bedoeld bladzijde 29 dus ?

En nee hij staat inderdaat niet op de gbruikelijke plekken .

Verwijderd

Hij staat echt niet achterin daar staat notes/plaatje, geen reg-code. Ik kan em dus ook niet vinden :)

Je hebt geen code nodig om em te installeren.

Verwijderd

is dit gewoon een sneaky iets om te zeggen dat je em illi hebt en dan zeggen dat je de reg code niet kan vinden? >:) ;)

• mmxmmx
Op maandag 09 juli 2001 10:56 schreef MrFreeman het volgende:
is dit gewoon een sneaky iets om te zeggen dat je em illi hebt en dan zeggen dat je de reg code niet kan vinden? >:) ;)
Pfff ik ben 32 jaar en heb dat niet meer nodig om op te vallen hij staat echt in het boekje ik heb toen een vriend van mij gebeld en die is nu met vacantie en die heeft er ook naar gezocht en heeft mij toen verteld waar hij staat maar ben het kwijt en heb windows er opnieuw ingezet .
En inderdaat ik heb het nummer niet meer nodig hij doet het gewoon ik denk dat het komt omdat ik hem online heb geregistreerd heb .

Verwijderd

leeftijd doet er niet toe :) kiddin'

Verwijderd

AMD RULEZ !
En jij bent 32? PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF :+
Pagina: 1