Beeldscherm Resolutie

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Enige tijd geleden heb ik mijn computer geüpgraded van Windows 8.4 naar Windows 10. Na deze upgrade
was mijn beeld plotseling in de breedte uitgerekt. Rondjes werden ovaal en vierkant werd rechthoekig.De resolutie (1024x768) moest aangepast worden, maar dat kreeg ik niet voor elkaar. Ik ben daarom weer terug gegaan naar de oude situatie (Windows 8.4) maar dat veranderde de zaak niet. De resolutie was nog steeds niet goed en kon ook nog steeds niet aangepast worden. Ik heb ten einde raad de computer helemaal leeggemaakt en ben overgestapt op Linux. En toen klopte de resolutie wel. Maar Linux is het niet voor mij, dus toch maar weer terug naar Windows 10. Met weer hetzelfde resultaat. Weer geen juiste resolutie! Wie weet raad?

Ik heb bij "Beelscherminstellingen" geprobeerd de resolutie te wijzigen. Maar er is naast 1064x768 alleen 800x600 mogelijk.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:32
Wat voor monitor is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Heb je de laatste drivers van je videokaart al van de website van de fabrikant van je videokaart gehaald en geïnstalleerd?

[ Voor 19% gewijzigd door EWK op 03-09-2017 16:50 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Het lijkt er op dat de drivers voor de grafische kaart niet goed overgezet zijn.

Wat zijn de volledige specs van de computer?

Je kan de laatste drivers van:

nvidia
amd
intel