All-in-one printer, geen HP

Pagina: 1
Acties:

• hp7935
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 08-02 07:04
Hoi iedereen,

Nadat mijn HP All-in-one printer het weer eens heeft opgegeven kort na de garantie vroeg ik mij af wat een goed alternatief is. Er wordt vooral veel gekopieerd met behulp van de printer en af en toe geprint.
Ik vraag hier om advies omdat ik altijd alleen maar HP heb gehad en dus niet weet hoe makkelijk en goed de andere merken zijn. Ik wil nu namelijk weleens een printer die langer dan 2 jaar meegaat.
Het budget wat ik ervoor in gedachten heb is tussen de 50 en de 100 euro.
Alle advies die jullie hebben qua merken en types zijn zeer welkom

MVG,

HP 7935

• belrpr
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-02 09:25
Kopiëren kom je al snel bij laser en daarvoor is uw budget te laag (kleuren). Een inkjet gaat inderdaad niet lang mee.

• Fitzer
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-02 16:41
Dan mag je je account naam veranderen als je niet meer fan bent van HP. :)

Maar heb je zelf al ergens naar gekeken, en wat spreekt je aan en wil je meer over weten? Ik kan nu wel van alles gaan noemen, ga ik ook doen. Maar jij moet ook wel beetje inzet tonen.

Ik heb een lijstje gemaakt, met goede beoordelingen van printers die kunnen scannen, kopiëren en printen tot de €100m zonder HP.

https://tweakers.net/cate...jzuwydZBlYpKTPWfNTCsO_7Gw

• Tieske
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07-02 22:26
Zelf al enkele jaren in het bezit van een brother all-in-one A3 printer.
Dit laatste zal wellicht niet nodig zijn voor je. Maar werkt inmiddels toch al zeker een 5 tal jaren.
Staat standaard uit en gaat enkel aan indien nodig. Is draadloos aan mijn Macbook pro gekoppeld en ondersteund ook printen en scannen vanaf mijn iPhone en iPad.

Verder wat ik ook een pluspunt vind is dat (in elk geval voor mijn printer) goedkope maar goede b-merk cartridges te krijgen zijn.
Indien in een pakket van 4 zwart en elke kleur 2 betaal ik zo'n 2,50€ per cartridge of 4 euro per stuk indien los aangekocht.

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:15
Hoeveel is 'veel kopiëren'? Want ik denk dat je bij 'veel' niet moet verwachten dat een < 100 euro apparaat langer dan één of twee jaar meegaat.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

• Koja78
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-02 14:20
Neem in ieder geval een printer met een interne papierlade en zoveel mogelijke aparte cartridges... want wat heb ik al gevloekt op onze epson.

Welke printer laat tegenwoordig trouwens voortprinten met één kleur leeg?

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-01 20:21
Als er veel gekopieerd wordt, neem dan inderdaad een laser. Stukken betrouwbaarder, en uiteindelijk goedkoper in het gebruik als een inktjet...

Een kleurenmultifunctional heb je voor rond de 230-250 euro. Ik weet niet of je je budget wat kunt oprekken ? Anders een zwart-wit-multifunctional, met een losse goedkope printer voor de kleurenprintjes ? Dan heb je een oplossing waar je jaren plezier van hebt...

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

• canth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Bij iBood zijn er regelmatig aanbiedingen voor all-in-one printers. Ik heb zelf een Lexmark 301 gekocht voor ~170 euro. Afgelopen maandag was er nog een Xerox in de aanbieding voor ~120 (met een 2600 pagina's tellende toner). Dat was geen kleurenprinter.
Pagina: 1