Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Van de week is bij mijn vriendin de "veilige map" van de telefoon verdwenen na een andriod update. In deze map zaten 50 foto's van de zwangerschap. Aangezien deze foto's erg belangrijk zijn voor ons vroeg ik mij af of iemand hier ervaring mee heeft en een oplossing kan bieden.

Samsung zelf geeft aan niks te kunnen doen.

Via discdigger hebben we de foto's toch nog terug weten te krijgen maar echter meer zeer lage resolutie.

Wij hooen dan ook dat iemand op dit forum uitkomst kan bieden!

Groeten Bo.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Naar welke Android versie heb je geüpdatet?
Misschien heb je hier iets aan: https://www.sammobile.com...its-quick-setting-toggle/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reactie. Helaas was dat niet het geval. De map is compleet verdwenen. De nieuwe update was van afgelopen dinsdag. Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd zou je wat meer informatie kunnen verschaffen, want op deze manier ben ik bang dat we je niet goed kunnen helpen.

Geef even aan wat welke update je geinstalleerd hebt, op welke Android versie je nu zit en welke je had voor de update. Geef ook even aan welke versie van de A5 je hebt ('normale', 2016 of 2017).

[ Voor 13% gewijzigd door rens-br op 04-09-2017 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11:54
Verwijderd schreef op zondag 3 september 2017 @ 16:41:
Bedankt voor de reactie. Helaas was dat niet het geval. De map is compleet verdwenen. De nieuwe update was van afgelopen dinsdag. Gr
Altijd backup maken van foto's, op een toestel laten is vragen om problemen. Google Photos is hier een hele goede alternatief voor, standaard heb je oneindig opslag voor foto's en video's echter worden deze wel gecomprimeerd (= slechter van kwaliteit), dit kan je uitzetten en dan heb je 15GB opslag.

Weet je zeker dat er niet ergens in de opslag een mapje staat met deze gegevens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je bovenaan je optiemenu opent waar je onder andere wifi en dat kunt aan/ uitleggen enzo vindt je normaal ook een knop om veilige map aan/uit te schakelen en als dat uit staat vindt je de map nergens anders terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflzor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 12:30
Heeft je vriendin bijvoorbeeld een gmail account gekoppeld waarmee ze cloud synchronisatie heeft? Volgens mij staat deze cloud sync sinds een paar updates geleden standaard aan, tenzij deze handmatig is uitgezet. Wellicht kan ze inloggen op een PC op google photo's en zijn ze daarheen gesynchoniseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acale
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 20:35
Of veilig map opnieuw installeren?
Pagina: 1