Refurbished smarphones in PW

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-09 23:31

ötzi

eclecticus

Topicstarter
Er staan refurbished smarphones in de PW, pas als je doorklikt naar de winkel zie je dat het om refurbished toestellen gaat: dit toestel met de laagste prijs.
Ik ga ervan uit (en waarschijnlijk meer mensen) dat alle producten in de PW nieuw zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wettelijk gezien is een refurb een officiele vervanging bij een defecte smartphone.

Dat refurbs voor een lagere prijs te krijgen zijn, is wel verwarrend maar de kwaliteit is niet anders dan bij nieuwe toestellen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
MAX3400 schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:33:
Wettelijk gezien is een refurb een officiele vervanging bij een defecte smartphone.
Hoe komt je erbij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 20:15

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Refurbished items horen niet in de pricewatch.

@Glaanie Kun jij hier wat mee? :+

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:40

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Thanks @FlipFluitketel

@ötzi Het gaat zo te zien om 4Launch, die zie ik inderdaad met refurb toestellen staan. We gaan ze in ieder geval vragen om ze uit de feed te verwijderen en anders verwijderen wij deze vermeldingen zelf. Ik verwacht dat het in de loop van de dag is opgelost.

Refurb toestellen worden inderdaad niet toegestaan in de Pricewatch. In Pricewatch Unsorted zie je ze soms nog wel eens opduiken (is geautomatiseerd, hebben we weinig controle over), maar daar wordt een nieuw product gemaakt op basis van SKU of EAN-code, dus heb je in ieder geval alle partijen die een refurb verkopen bij elkaar staan.

We hebben dit overigens wel in onderzoek, om refurb producten ergens een plekje te geven in de Pricewatch, naast de nieuwe producten. Hoe en wat precies kan ik niet zeggen, dus houd de .plans in de gaten.