Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 965941

Topicstarter
Ik krijg sinds kort de melding "Onbevoegde acties gedetecteerd. Start uw apparaat opnieuw op om de onbevoegde wijzigingen ongedaan te maken." Ook als ik controleer op software updates geeft 'ie aan dat "het besturingssysteem op uw apparaat op een niet-toegestane manier gewijzigd is".

Telefoon is een Samsung Galaxy S6. De telefoon is niet geroot. Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Anoniem: 965941 schreef op zondag 3 september 2017 @ 12:45:
Ik krijg sinds kort de melding "Onbevoegde acties gedetecteerd.
Eh, uit de eerste google hit:
Mijn naam is XXX, ik ben van de technische ondersteuning van Samsung en ik ben u graag van dienst.

U geeft aan dat u de melding "onbevoegde acties gedetecteerd" krijgt op uw scherm van uw Galaxy S6 toestel.
Ik vind het spijtig dat u dit ervaart.

Wat u kunt doen is langs 1 van de servicepunten te gaan waar ze direct de update voor u kunnen uitvoeren.
U kunt 1 van de servicepunten vinden via de volgende link: https://www.google.com/ma...z18lmkgLRCjE.kPRdn48-Ip5s
*knip*. Hier hebben we de TR knop voor.

[ Voor 17% gewijzigd door rens-br op 04-09-2017 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
gebruik je los gedownloade apk's?

blijkbaar komt het door KNOX:
https://forum.xda-develop...security-message-t3040953

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
dragon2 schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:08:

Hoe kan een nieuw profiel aanmaken op tweakers en bovenstaand bericht typen nu sneller gaan dan ff googlen? :?
*knip*. Offtopic en hier hebben we de TR knop voor. Verder is het niet toegestaan om twee posts onder elkaar te plaatsen binnen 24 uur.

[ Voor 24% gewijzigd door rens-br op 04-09-2017 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:07

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Anoniem: 965941 welkom op Tweakers.

Je topic voldoet helaas niet helemaal aan de eisen die we stellen aan onze topics. Lees even Het algemeen beleid #quickstart door en vul dan je openingspost aan met het volgende:
- Wat heb je zelf al geprobeerd, gevonden en gedaan?
- Heb je iets veranderd, voordat deze melding kwam?
- Welke software versie draai je momenteel?