Toon posts:

externe video kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 323 views

Onderwerpen

Vraag

Anoniem: 897907

Topicstarter
hallo ik wil graag een externe video kaart voor mijn laptop is dat mogelijk, want als mijn games hebben weinig fps met deze graphics kaar. en als dit bestaat moet ik dan ook nog iets anders kopen een ander moederbord of zo?

Alle reacties

• Josefien
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01:52
Bij de meeste laptops is de videokaart niet te upgraden, voor zover ik weet, zeker niet extern :D Ook een moederbord upgrade is doorgaans niet mogelijk :D

Als je noemt welk model laptop je hebt valt er misschien wat meer over te zeggen :D

[Voor 22% gewijzigd door Josefien op 03-09-2017 12:36]

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:08
Wat heb je zelf al gevonden?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Begin eerst eens met specs van je notebook. Wij kunnen natuurlijk niet zomaar ruiken wat jij op je bureau hebt staan.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Dit dus.

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04 22:12

Phase

Supremely Insane

Ze bestaan wel maar het gaat niet rendabel zijn voor je, trust me on that one. De term waar je naar moet zoeken is eGPU, als je het prima overzicht bekijkt op deze site https://gpunerd.com/external-gpu-buyers-guide-egpu zie je de prijzen: excl. grafische kaart he, die moet je er nog eens bij kopen.

Als je per se op een laptop wilt gamen zul je of een laptop moeten kopen die uitgerust is om te gamen, of consessies doen mbt grafische instellingen. En anders gewoon gamen op een desktop pc.

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• Particlebox
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-10 12:47
Een eGPU is mogelijk maar zonder de specs van je laptop te weten valt er weinig over te zeggen.
Als je de link van @Phase bekijkt zul je zien dat de behuizingen al aardig prijzig zijn.

Je kan dan beter voor ~€600,- een desktop in elkaar drukken.

Laptops zijn over het algemeen niet gemaakt om te gamen (behalve game laptops)

Welke games speel je? Welke laptop heb je? Wat heb je zelf al gevonden?

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Hoi Rinsser, ik zie dat je nieuw bent hier, dus welkom!

Het onderwerp van je vraag is externe videokaarten en die bespreken we hier: Videokaarten & Beeldschermen
Mocht je dus nog hulp nodig hebben na bovenstaande reacties, dan kun je daar een nieuw topic openen. Ik verplaats deze niet, want je wordt hier wel geacht zelf eerst zo veel mogelijk alles uit te zoeken. Als je dan toch nog vragen hebt, dan graag zo veel mogelijk nuttige informatie meegeven, zoals je laptop-specificaties etc. en wat je zelf al gevonden hebt.

Ik sluit deze :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee