contactpersonen windows live mail

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewal
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-09 22:40
Mijn ouders gebruiken windows live mail, als mail app op de windows computer, helaas is deze gecrashed. De data heb ik wel kunnen overzetten en zodoende ( via berichten importeren ) alle mailtjes weer terug kunnen zetten. ( De oude database als archiefmap gebruiken werkt niet, zit waarschijnlijk ook een fout in ). Echter, de contactpersonen zijn nu weg. Is er nog manier om deze ook weer terug te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r44
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-09 19:18

r44

Als ze een Hotmail account hebben dan aanmelden (rechtboven Live mail)
dan worden de contacten opnieuw opgehaald.

44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:58
Backups... Backups... Backups...

Bovendien, Windows live mail stopt er mee hé. Kijk anders is wat mailstore kan doen.

En nogmaals: Backups... Backups... Backups...

[ Voor 16% gewijzigd door xFeverr op 03-09-2017 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:40

nelizmastr

Goed wies kapot

xFeverr schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:40:

Bovendien, Windows live mail stopt er mee hé. Kijk anders is wat mailstore kan doen.

Sterker nog, de hele Live Essentials suite is sinds januari morsdood :)

Het is zelfs gevaarlijk om nu nog op deze ongepatchte rommel te blijven draaien.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:11

FlipFluitketel

Frontpage Admin
xFeverr schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:40:

Mailstore doet (voor zover ik weet) niks met de contactpersonen.
De contactpersonen van WLM staan in "users\jegebruikersnaam\appdata\loca\microsoft\windows live" en niet in "users\jegebruikersnaam\appdata\loca\microsoft\windows live mail" om het lekker makkelijk te maken. Als ik iemand tegenkom die WLM nog gebruikt en wilt blijven gebruiken kopieer ik die hele map naar de nieuwe installatie, meestal gaat dat dan zonder problemen.

Op deze site staat een uitleg wat je nog kunt proberen.

Zoals r44 al zegt, als ze aangemeld waren met een Microsoft-account (hoeft dus niet per se Hotmail te zijn), daar opnieuw mee aanmelden in WLM en dan zouden ze ook terug moeten komen.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:01

TheVMaster

Moderator WOS
Als ze Windows 10 draaien, dan zou je ze natuurlijk op de Windows 10 Mail client kunnen wijzen. Nu lost dat je probleem niet direct op natuurlijk. Wat voor mailadres gebruiken ze overigens? Een ISP mailadres (en dus pop/imap) of een Hotmail/Gmail/Outlook adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vondelpark
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-09 16:34
Je EM-Client Free proberen. Bij de installatie zal hij aanbieden om te importeren vanaf Windows Live Mail, inclusief contactpersonen. Anders kun je later alsnog alleen de contactpersonen importeren en later exporteren in CSV of als VCF.

Computer says, noo

Pagina: 1