Goedenavond Tweakers,
Heeft iemand hier ervaring met het volgende? Als ik mijn scherm op instelling zet hoger dan 100Hz krijg ik een blauwe waas over de linker helft van de monitor. 100Hz en lager is het weg, zie voor verduidelijking de foto die ik ervan gemaakt heb.

Ik vraag mij af of het een monitor, graphics card of software (driver) probleem is.
Alle drivers zijn up-to-date, ook de monitor driver van AOG zelf, chipset, nVidia driver etc.
Mijn configuratie:
Monitor: AOC AGON AG241QX Rood, Zwart
CPU: AMD Ryzen 5 1600
Geheugen: Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M1A2400C16 (8GB)
Graphics Card: Gigabyte GeForce GTX 1070 WINDFORCE OC 8GB
Mobo: ASRock X370 Killer SLI
Het geheel is een paar dagen oud dus zit nog vol in de garantie, maar welke is de boosdoener
Heeft iemand hier ervaring met het volgende? Als ik mijn scherm op instelling zet hoger dan 100Hz krijg ik een blauwe waas over de linker helft van de monitor. 100Hz en lager is het weg, zie voor verduidelijking de foto die ik ervan gemaakt heb.

Ik vraag mij af of het een monitor, graphics card of software (driver) probleem is.
Alle drivers zijn up-to-date, ook de monitor driver van AOG zelf, chipset, nVidia driver etc.
Mijn configuratie:
Monitor: AOC AGON AG241QX Rood, Zwart
CPU: AMD Ryzen 5 1600
Geheugen: Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M1A2400C16 (8GB)
Graphics Card: Gigabyte GeForce GTX 1070 WINDFORCE OC 8GB
Mobo: ASRock X370 Killer SLI
Het geheel is een paar dagen oud dus zit nog vol in de garantie, maar welke is de boosdoener
[ Voor 23% gewijzigd door jordi.tweakers op 03-09-2017 04:03 ]