Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 953287

Topicstarter
Bitdefender totale secure 2018 of bullguard premier?
...
Ik gebruik momenteel de Bitdefender trail versie ik vind het vrij lekker werken maar ik heb een volledie versie nodig voor mijn nieuwe pc. Ik wil dus de perfecte bescherming.

Welke zouden jullie me aanraden?

1. bullguard

2. bitdefender

3. avast

Alvast bedankt voor een antwoord! :)

Beste antwoord (via Anoniem: 953287 op 02-09-2017 23:28)

• wieland99
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-07 02:38
Bitdefender komt meestal vrij goed uit de testen. "de beste antivirus " is voor iedereen verschillend en afhankelijk van de gebruikte parameters...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kijk eens in [Virusscanners] Discussietopic deel 4.

Welke denk jij dat de beste is en waarom? Anders lijkt het toch erg op de afhaalchinees.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Deze is wel van 4 jaar terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Ik wil dus de perfecte bescherming.
Wat flauw, maar dan moet je geen computer, telefoon of digitaal leven op wat voor manier dan ook hebben ;)
Perfecte of alles in 1 klik beveiliging bestaat niet, ligt voor het grootste deel aan hoe veilig je zelf ermee om gaat (troep downloaden, niet updaten en crackware gebruiken etc.) dan is zelfs Windows Defender zat voor de meesten.

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
klopt zeker wel maar je snapt wel als je iets koopt dat je dan een goede versie wilt ook al is het een beetje duurder ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nu niet voor niets...welke raden jullie me aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RGAT
  • Niet online
Anoniem: 953287 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 23:10:
klopt zeker wel maar je snapt wel als je iets koopt dat je dan een goede versie wilt ook al is het een beetje duurder ;-)
Tja ik heb 1 keer een virus gehad, Windows Defender waarschuwde me nog dus geopend in een VM, verder nooit malware. Hoor ook elke maand te scannen met MBAM maar dat schiet er nog vaak bij in ook, het XP tijdperk met autoplay en een brakke firewall is al bijna 10 jaar achter ons, de bijbehorende third party firewalls/AV suites hadden daar ook wel kunnen blijven eigenlijk, het is niet meer nodig tenzij je verwacht dat je zelf een virus gaat binnen halen en uitvoeren :+

Oftewel: waarom denk je wat voor beveiliging nodig te hebben, op internet staat welke AV meer 'hits' heeft (virus detecties) dus waar twijfel je verder aan?
Als je vraagt welke software dan krijg je altijd een antwoord op gevoel, iemand vindt dat merkje beter, de software zelf kan dan nog zo slecht zijn, aan die vraag heb je dus niks ;)
Daarom zeg ik ook Windows Defender, mijn merkje, is gratis en werkt gewoon maar of het de superieure variant is, dat kan je zo op allerlei vergelijkingen zien natuurlijk.

[ Voor 26% gewijzigd door RGAT op 02-09-2017 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Maar de vraag is welke neem ik nu het best?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Niet online
Anoniem: 953287 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 23:17:
Zucht... I give up...
Koop gewoon de duurste, die zijn altijd het beste 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
euuum niet perse ik ben van plan om de bitdefender total security 2018 te kopen...Kun je even kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik heb best wel verstand van pc's maar ik doe graag cracked shit en 9/10 is er geen reden tot paniek maar je moet maar eens pech hebben en zeker met een nieuwe pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis: non of the above.
Lekker een linux distro installeren. Geen last van virussen. Mocht je toch een directory delen dan voor de MS computers die gebruik maken van die gedeelde directory, voor de zekerheid toch maar clamav er op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Srry maar ik gebruik liever windows en geen linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wieland99
Koop bitdefender, klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Is bitdefender de beste momenteel? Maakt niet uit als je me een andere aanraad.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• wieland99
Bitdefender komt meestal vrij goed uit de testen. "de beste antivirus " is voor iedereen verschillend en afhankelijk van de gebruikte parameters...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
Ok bedankt! dit heeft me zeker en vast geholpen! Ik neem bitdefender punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Nee, die is gestart in 2010. De meest recente discussie op de laatste pagina's is gewoon van dit jaar.
Anoniem: 953287 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 23:17:
Er is geen beste.
Virusscanners lopen altijd achter, want het is een reactief mechanisme.
Een virusscanner moet een definitie hebben van wat een virus is, en de defintie van een nieuw virus komt altijd nadat het virus de wereld in gestuurd is.
Geen enkele virusscanner is altijd snel genoeg up-to-date. De ene keer is de ene wat eerder, de andere keer heeft het team van de andere eerder een defintie uitgewerkt.
Het enige advies wat gegeven kan worden, is dat je iets koopt.

Je kan beter gaan selecteren op wat er aan additionele functionaliteit is die jij nuttig vindt.
En de enige manier om daar achter te komen, is door ze beide te proberen. Daar zijn die handige "X dagen gratis proberen" functies voor uitgevonden enzo.
Wat jij vindt, is jouw mening en die mening zal je zelf moeten vormen. Er is niemand die jou kan vertellen wat je moet kopen.

[ Voor 3% gewijzigd door McKaamos op 02-09-2017 23:32 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-07 20:49
Er is geen beste. Wat de beste is wil ook wel eens veranderen.
Anders even deze site checken daar vergelijken ze regematig verschillende virusscanners

https://www.av-comparatives.org/

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Gratis van (defender, SE)Windows is prima en Comodo IS evt Malwarebytes erbij of Super antispyware

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Anoniem: 953287 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 23:19:
ik heb best wel verstand van pc's maar ik doe graag cracked shit en 9/10 is er geen reden tot paniek maar je moet maar eens pech hebben en zeker met een nieuwe pc.
Oh boy, ik zie al waar dit naar toe gaat hoor. Even crack voor x runnen: Oh, mijn antivirusprogramma detecteert en blokkeert/verwijdert! Nou ja, in de bijgeleverde readme.txt staat inderdaad dat het als virus gedetecteerd zou worden en ik de virusscanner moet uitzetten, laten we dat maar eens gaan doen!!
What could possibly go wrong....

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phantom09
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 30-07 22:27
Naast een realtime AV op je computer is het ook verstandig om af en toe een bootable rescue-AV CD/DVD te downloaden van bijvoorbeeld avira of AVG. Je boot dan vanaf deze CD. Voordeel is dat je zekers weet dat deze schoon is en je geen last hebt van actieve virussen in het geheugen.
Helaas werkt het niet als je je HD hebt ge-encrypt.
Pagina: 1