Toon posts:

Youtube en Adwords; videoclip(s) uploaden, promoten etc

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zou ik mijn videoclip kunnen gaan promoten, zonder daarbij een zakelijk account te hoeven hebben bij Adwords (wil gewoon een persoonlijk account oid en heb geen bedrijf oid)?
En wie heeft er bij het uploaden van videoclips op Youtube, deze ook gepromoot?
Wil dit namelijk ook bij een videoclip gaan doen bij mij ( YouTube: Go unlimited ).
Weet echter niet goed hoe dit in zijn werk gaat en het lijkt mij wat omslachtig en wel moeilijk ook (qua kosten etc)..
Kom hier momenteel even helemaal niet uit en dat vind ik wel wat jammer en onnodig ook eigenlijk.

Beste antwoord (via Verwijderd op 03-09-2017 13:51)

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-10 23:15
Het promoten van een video is vrij simpel (https://www.youtube.com/yt/advertise/). Voordat je dit gaat doen zou ik je aanraden om eerst eens te kijken naar de optimalisaties van je video zelf (metadata; duidelijke titel, beschrijving, geen intro van de videomaker, tags, etc.).

Ik raad je aan om eerst even de basis van het uploaden op YouTube gaan uitvinden, daarvoor is de Creator Academy van YouTube uitermate geschikt:

https://creatoracademy.youtube.com/page/education

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-10 23:15
Het promoten van een video is vrij simpel (https://www.youtube.com/yt/advertise/). Voordat je dit gaat doen zou ik je aanraden om eerst eens te kijken naar de optimalisaties van je video zelf (metadata; duidelijke titel, beschrijving, geen intro van de videomaker, tags, etc.).

Ik raad je aan om eerst even de basis van het uploaden op YouTube gaan uitvinden, daarvoor is de Creator Academy van YouTube uitermate geschikt:

https://creatoracademy.youtube.com/page/education

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heel erg bedankt voor je reactie en informatie, wardjj
Dit waardeer ik ten zeerste.
Ga er in ieder geval mee aan de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben vooral met de 1e link aan de gang gegaan.
Krijg echter steeds de melding dat ik een 'bedrijf' zou hebben (als ik me aanmeld met mijn Google-account), wat gewoon niet zo is.
Dat vind ik erg verwarrend en storend ook.
Wellicht heb ik per ongeluk iets verkeerd ingevuld.
Weet even niet hoe ik dit zou moeten oplossen (bij Adwords?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:15

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Gewoon aanmelden, ik heb ook een AdSense en AdWords account zonder bedrijf :)

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Voor de zekerheid: je weet dat in alle gevallen reclame maken geld kost? Of je het nu zakelijk noemt of niet.

Gratis mondreclame kan, maar alleen als zowel de content het meer dan waard is als dat je geluk hebt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben een tijdje nog aan de slag geweest.
Blijf echter in een soort van vicieuze cirkel steken.
Heb zelfs nog een ander Google-account aangemaakt.
Met mijn huidige Google-account blijf ik (in Adwords) steken in steeds maar dezelfde campagne.
Toch blijft Adwords moeilijk doen en lukt het me niet om een 'gewoon' (particulier/persoonlijk) account aan te maken.
Voorlopig loop ik er dus helaas behoorlijk mee vast.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2017 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
verwijderd door gebruiker

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2017 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Als ik doe je topic geschiedenis blader komt er maar één ding in mij op: platenlabel. Je bent alles aan het uitvinden waar een label al jaren ervaring mee heeft en het zelfs voor je regelt. Nu zit ik totaal niet in die branche en heb ik er nog minder verstand van, maar mijn tip is 'probeer te worden opgepikt door een label'. Hoe dat zou moeten, geen idee. Ik een tijdje terug (1-3 maanden) een AMA voorbij zien komen op Reddit van iemand die z'n eigen label was begonnen en daarin succesvol was. Misschien staan daar tips voor je in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
Ik heb al geprobeerd om via social media mijn videos te promoten en reacties te geven op videos maar dit werkt voorlopig niet. ik heb weinig abb en vieuws. Ik heb al verschillende videos over reizen naar... onze hotels waar we naartoe gingen daar zijn de meeste vieuws maar de nieuwste videos over DIY krijgt ik weinig vieuws.

Moet dit via de betalende manier?
Of kan dit op een eenvoudige manier?

Mvg C elements ;)
Pagina: 1