Welke MSI K7T266 pro heb jij en hoe izzie???

Pagina: 1
Acties:

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 10:23
Ik heb dus een K7T 266 pro R, en ik ben er absoluut niet tevreden mee. Bij hardwareinfo zijn ze dat wel, maar daar hebben ze de niet R getest...
Ik heb ook rev. 1.0 en die hadden ze daar ook, maar das dus wat anders :)
Anders opvalled verschil vind ik dat ik een AGP pro slot heb (op foto bij hardwareinfo is geen pro slot volgens mij, die zijn langer), en daarop zit geen "clipje".
Ik ben benieuwd of jullie dezelfde als ik hebben of juist die andere en of jullie er tevreden mee zijn. Verder heb ik maar 1 USB bracket erbij gekregen trouwens, en daar 2.
Ik heb veel problemen met USB (gaat af en toe uit), en m'n PC was laatst na BIOS upgrade niet aan te krijgen. Verder is mijn monitor regelmatig gewoon op standby gesprongen, of gaat ie helemaal niet aan zodra ik heb geboot en in win wil gaan.

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Ik heb de zelfde bord als die jij hebt...
en ben er echt heel tevreden over..
Ik heb nu de beta bios erin...

Maar echt.. ben ZEEEEER tevreden over dit moederbord...

:)

• RubZie
Goddamn... Ben je de hele tijd al tevreden, met alle biossen, of sinds die beta? Bij mij is ie ook wel stabiel, heb al uptime van 2 weken gehaald, maar de laatste tijd is ie echt aan't kutten. Heb jij bijvoorbeeld nog nooit gehad dat je USB spontaan uitviel? (de standaard poorten, die bracket is wel ok geloof ik).

Verwijderd

Yup men usb muis valt ook uit,daarom heb ik hem op ps/2 gestoken,en men agp 4x crasht in d3d apps,dus ben ook niet tevreden :(

Verwijderd

Btw nog altijd niemand die een oplossing weet voor die 4x agp te fixen? :'(

• RubZie
Melio, ik heb geen idee maar bekijk al je AGP settingsd eens in het BIOS dat zijn er nogal wat...

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:48
Rubzie als je problemen hebt met je USB, kan je mobo terug brengen en nieuwe krijgen. Zie ook [topic=175593] laatste post.
Staat mail-confersatie tussen mij en MSI over dat probleem.
Pagina: 1