Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Cryptocurrency minen Windows 10 Nvidia 1080 ti

Pagina: 1
Acties:
  • 421 views

• MrBernard
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 31-01-2022
Hallo,

Het lijkt mij interessant om met mijn PC te minen.
Ik heb een nvidia 1080 ti 11GB, 16GB RAM, i7 7700 processor.

Wat is voor een n00b de beste manier om te beginnen?

Bedankt,

Bernard :)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

De grote cryptocurrency topics op GoT zoeken?

Maar ik zie nergens enige info over wat je zelf al had getest of geprobeerd qua mining van bepaalde coins?

[ Voor 55% gewijzigd door MAX3400 op 02-09-2017 20:57 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• MrBernard
Ik heb nog niets getest en ik heb meerdere topics doorgenomen, maar daar wordt van alles besproken.
Mijn vraag is simpel maar specifiek. Als iemand deze wel kan beantwoorden hoor ik het graag. :)

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:01

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:15

Dennahz

Life feels like hell should.

Dit topic zal wel worden gesloten, maar begin eerst hier eens:

http://whattomine.com/ - kijk daar welke coin het meest profitable is om te minen en begin vanaf daar om te kijken hoe je die moet minen, welke software, welke pool, ...

(Tip: het Equihash algo werkt het best met de 1080Ti :) )

Succes!

Twitter

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
MrBernard schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 22:43:
Ik heb nog niets getest en ik heb meerdere topics doorgenomen, maar daar wordt van alles besproken.
Mijn vraag is simpel maar specifiek. Als iemand deze wel kan beantwoorden hoor ik het graag. :)
Waar loop je tegenaan? Dit is nog altijd 'Tweakers', dus zelf eerst 'tweaken' en pas een vraag stellen als er geholpen kan worden is de bedoeling :) Niet 'kan iemand even zeggen hoe ik dit doe' zonder zelf iets te hoeven doen.
Dus loop een tutorial door, internet staat er (te?) vol mee en test het eerst maar eens ;)

Fixing things to the breaking point...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Per definitie begint een noob met inlezen. Waarom zouden mensen jou gratis helpen met geld verdienen als je zelf niet de moeite neemt vooronderzoek te doen en dat te delen met de mensen aan wie je vragen stelt? ;)

Geef dus aan wat je twijfels en overwegingen zijn.

Hint: grote kans dat de stroomkosten (en milieukosten en eindig olieverbruik maar dat terzijde) significant hoger zijn dan de opbrengsten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• MrBernard
Ik heb vele topics op Tweakers gelezen over dit onderwerp. En op het www.
Veel posts zijn gedateerd of beantwoorden gewoon mijn vraag niet.

Net zoals niemand hier mijn vraag kan beantwoorden en daarom maar wat trolled. :P

Is er een programma voor Windows, dat enigszins lijkt op Minergate en het beste aansluit bij mijn hardware specs?

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

MrBernard schreef op zondag 3 september 2017 @ 00:53:
Net zoals niemand hier mijn vraag kan beantwoorden en daarom maar wat trolled. :P
Dan houdt het op.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.