Ik zoek een?
Budget smartphone met een goede camera
Wat is je budget?
100-200 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mijn vader wil graag een simpele telefoon om te bellen / whatsappen. Daarnaast gebruikt hij de camera regelmatig. Een simpele basis smartphone met een goede camera is dus wat ik zoek
Wat heb je zelf al gevonden?
Qua high-end telefoon kan ik redelijk bijhouden wat goed is en wat niet. Ik denk dat een leuke V&A-telefoon in dit geval ook prima is, maar ik vind het lastig om oudere telefoons te vergelijken met nieuwere.
Heb zelf deze gezien:
V&A aangeboden: Motorola Moto G5 Plus Goud *0,5 mnd oud+case*
V&A aangeboden: Sony Xperia Z3 Compact 16GB Wit ! Gratis verzending !
V&A aangeboden: Motorola Moto G4 Plus (2016) 2GB ram, 16GB opslag Zwart
V&A aangeboden: Samsung Galaxy A3 (2016) Zwart
Welke vragen heb je hier nog over?
Nieuw of V&A? Mij lijkt V&A prima, iemand die een wat oudere of jong gebruikte telefoon kent met een goede camera?
Alvast bedankt!
Budget smartphone met een goede camera
Wat is je budget?
100-200 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mijn vader wil graag een simpele telefoon om te bellen / whatsappen. Daarnaast gebruikt hij de camera regelmatig. Een simpele basis smartphone met een goede camera is dus wat ik zoek
Wat heb je zelf al gevonden?
Qua high-end telefoon kan ik redelijk bijhouden wat goed is en wat niet. Ik denk dat een leuke V&A-telefoon in dit geval ook prima is, maar ik vind het lastig om oudere telefoons te vergelijken met nieuwere.
Heb zelf deze gezien:
V&A aangeboden: Motorola Moto G5 Plus Goud *0,5 mnd oud+case*
V&A aangeboden: Sony Xperia Z3 Compact 16GB Wit ! Gratis verzending !
V&A aangeboden: Motorola Moto G4 Plus (2016) 2GB ram, 16GB opslag Zwart
V&A aangeboden: Samsung Galaxy A3 (2016) Zwart
Welke vragen heb je hier nog over?
Nieuw of V&A? Mij lijkt V&A prima, iemand die een wat oudere of jong gebruikte telefoon kent met een goede camera?
Alvast bedankt!
[ Voor 8% gewijzigd door Mitchell-CWD op 02-09-2017 21:08 ]
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963