Hallo allemaal,
Voor mijn broertje is toe aan een nieuwe pc. Aangezien hij een kleine kamer heeft is een itx systeem denk ik de beste optie. Helaas heb ik weinig tijd gehad om de ontwikkelingen te blijven volgen, vandaar dit topic.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem wordt gebruikt om voornamelijk wat oudere spellen te draaien, denk aan de Assassins Creed serie. Wegens een HD monitor moet het in staat zijn redelijke fps te behalen op medium instellinge. Dit geldt voor de eventuele nieuwere games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het maximum wat het mag kosten is rond de 500 tot 550 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er behoeft geen randapparatuur aangeschaft te worden. Voor de rest alles nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zoals gezegd een complete pc.
Dit is wat ik op dit moment heb:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een compact mogelijk itx systeem, die in ieder geval 2 jaar future proof is.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat dit systeem een beetje aan mijn verwachtingen voldoet. Daarnaast zou ik graag willen weten of alles een beetje met elkaar werkt. Graag jullie mening hierover en eventuele verbeterpunten. Het budget staat vast.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Met vriendelijke groet,
Tjitze
Voor mijn broertje is toe aan een nieuwe pc. Aangezien hij een kleine kamer heeft is een itx systeem denk ik de beste optie. Helaas heb ik weinig tijd gehad om de ontwikkelingen te blijven volgen, vandaar dit topic.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem wordt gebruikt om voornamelijk wat oudere spellen te draaien, denk aan de Assassins Creed serie. Wegens een HD monitor moet het in staat zijn redelijke fps te behalen op medium instellinge. Dit geldt voor de eventuele nieuwere games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het maximum wat het mag kosten is rond de 500 tot 550 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er behoeft geen randapparatuur aangeschaft te worden. Voor de rest alles nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zoals gezegd een complete pc.
Dit is wat ik op dit moment heb:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G4560 Boxed | € 59,29 | € 59,29 |
| 1 | MSI H110I Pro | € 72,85 | € 72,85 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti OC 4G | € 161,50 | € 161,50 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,50 | € 47,50 |
| 1 | Cooler Master Elite 110 | € 41,87 | € 41,87 |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 49,50 | € 49,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 498,46 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een compact mogelijk itx systeem, die in ieder geval 2 jaar future proof is.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat dit systeem een beetje aan mijn verwachtingen voldoet. Daarnaast zou ik graag willen weten of alles een beetje met elkaar werkt. Graag jullie mening hierover en eventuele verbeterpunten. Het budget staat vast.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Met vriendelijke groet,
Tjitze