Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_adie
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-07-2023
Beste Tweakers,

Ik ben me aan het verdiepen in de aanschaf van een nieuw systeem, en een deel hiervan wordt een nieuwe kast. Nou heb ik een vraag over de (redelijk populaire) NZXT s340 (non-elite!).

Op het foto-gedeelte van deze case op deze site kan ik niet echt opmaken of de case nou glossy/glans metaalachtig is, of dat het een matte afwerking heeft.
Website Tweakers over de s340
Ook op de review van de buren kom ik niet echt verder.
Review Hardware.info van de s340

Nou heb ik dit ook gegoogeld (groene boekje iemand?), maar ik kan niet echt een eenduidig antwoord vinden over het uiterlijk. Enerzijds wordt vaak glossy genoemd, maar ook een matte afwerking komt vaak naar voren als antwoord. Het meest logische lijkt mij dat de zijkanten en voorkant van een glossy plaatmetaal gemaakt zijn, en de bovenkant van mat plastic, maar is er iemand die dit kan bevestigen?

Een YouTube clip van deze kast laat het wel duidelijk zien, maar ik kan mij ook voorstellen dat het misschien in een latere versie veranderd is.
LinusTechTips over de s340

Puur voor de zekerheid, is er iemand die dit kan bevestigen? En wat zijn de algehele gevoelens over deze kast? Ik twijfel erg tussen deze en de NZXT H440.

Beste antwoord (via mark_adie op 07-09-2017 19:51)

• Fitzer
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-07 18:02
Jeroenneman schreef op zondag 3 september 2017 @ 18:15:
[...]
Bij de zwart-rode versie is eigelijk alles mat, behalve de rode accenten.
Deze heb ik en bevestig dit.
Ik vind het een erg mooie kast, alles goed weg te werken. Er wordt gezegd dat het snel krast maar heb daar nog niets van mee gekregen. Je moet er ook niet met scherpe objecten langs gaan. Het glas is ook lekker strak. Wat ik ook fijn vind is zijn de stoffilters, makkelijk en snel schoon te maken. Vooraan de kast als onder de voeding.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 683497

De voorkant, achterkant en de zijpanelen van de S340 zijn glanzend. De boven- en binnenkant zijn mat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The GUI
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-07 15:31

The GUI

SaaS > PaaS > IaaS

Dat verschilt per S340. De witte is glanzend (heb ik zelf), de zwart met blauw is bijvoorbeeld mat. Welke kleur had je in gedachten?

GB Aorus Elite | AMD 3700X | 32GB 3733C16 | GTX 1070 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Anoniem: 683497 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 19:23:
De voorkant, achterkant en de zijpanelen van de S340 zijn glanzend. De boven- en binnenkant zijn mat.
Niet bij mij.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Fitzer
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-07 18:02
Jeroenneman schreef op zondag 3 september 2017 @ 18:15:
[...]
Deze heb ik en bevestig dit.
Ik vind het een erg mooie kast, alles goed weg te werken. Er wordt gezegd dat het snel krast maar heb daar nog niets van mee gekregen. Je moet er ook niet met scherpe objecten langs gaan. Het glas is ook lekker strak. Wat ik ook fijn vind is zijn de stoffilters, makkelijk en snel schoon te maken. Vooraan de kast als onder de voeding.

• mark_adie
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-07-2023
Bedankt voor de reacties!
Helaas niet waar ik op gehoopt had. Vind persoonlijk een matte kast mooier staan dan glanzend zwart (mijn mening: oogt goedkoper). Helaas vind ik de rode accenten aan de buienkant van de kast ook niet echt mooi (binnenin die 'shield' dan weer wel.

Ik ga even verder zoeken :)
Pagina: 1