Topic verkeerd gemoved van W&L naar SG

Pagina: 1
Acties:

• Tupolev
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:59
Het topic in W&L ( http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/175839 )over de draaiing van water is blijkbaar naar SG verhuisd, terwijl het daar niks te zoeken heeft. De inhoud van dit topic is naar mijn mening zeker wel gerelateerd aan wetenschap. Ik vind het jammer dat een van de weinige topics zonder wazige redeneringen over geloof en tijd meteen weer gemoved wordt.

Engineering

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dit kan je volgens mij beter in SU posten.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:00

Jaymz

Keep on moving !

Op maandag 09 juli 2001 00:36 schreef Tupolev het volgende:
Het topic in W&L ( http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/175839 )over de draaiing van water is blijkbaar naar SG verhuisd, terwijl het daar niks te zoeken heeft. De inhoud van dit topic is naar mijn mening zeker wel gerelateerd aan wetenschap. Ik vind het jammer dat een van de weinige topics zonder wazige redeneringen over geloof en tijd meteen weer gemoved wordt.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op maandag 09 juli 2001 04:59 schreef Jaymz het volgende:

[..]
Quoten blijft moeilijk >:) O-)

• Morgoth
  • Laatst online: 22-11 00:21
We gaan wat strenger modden in w&l en wat sneller topics van w&l naar SG moven. En ten eerste is het antwoord allang gegeven maar ze blijven er verder over discussieren maar dat terzijde. Het is niet echt een topic waar je een diepzinnige discussie kan voeren, tis ook weinig wetenschappelijk.

En in SG kan je ook gewoon serieuze discussies voeren hoor.

• Tupolev
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:59
Op maandag 09 juli 2001 12:31 schreef morgoth het volgende:
We gaan wat strenger modden in w&l en wat sneller topics van w&l naar SG moven. En ten eerste is het antwoord allang gegeven maar ze blijven er verder over discussieren maar dat terzijde.
Ok hier heb je gelijk in.
Het is niet echt een topic waar je een diepzinnige discussie kan voeren, tis ook weinig wetenschappelijk.
* Tupolev is het hier totaal niet mee eens
Sorry hoor maar volgens mij heb jij totaal geen notie van wetenschap. Maar ik neem het je niet kwalijk, gezien je leeftijd is dat ook wel haast onmogelijk.

Engineering

• Lordy79
  • Laatst online: 02-12 22:17

Lordy79

Vastberaden

Tupolev, wat voor 'zware diepe' discussies kun je over de draaing van water krijgen dan? Ik kom veel in W&L en vind het zeer goed dat het niveau (lees: de drempel) wat hoger wordt gelegd.
Huiskamer -> onzin-topics
SG -> topics die serieus zijn
W&L -> topics die uitnodigen tot diepe discussies

Ik vind het meer dan prima omdat SG dan ook eindelijk iets is waar ik wel even in wil neuzen en zo zijn er veel meer.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:50

Arno

PF5A

Sorry hoor maar volgens mij heb jij totaal geen notie van wetenschap. Maar ik neem het je niet kwalijk, gezien je leeftijd is dat ook wel haast onmogelijk.
Er zijn collega's die die zien als flamen tegen mods die er ook waarschuwingen voor uitdelen.... Zijn leeftijd heeft er IMO NIETS mee te maken.... ik ken wel mensen van boven de 40 die niet weten waar ze over praten... Ik zal deze opmerking iig onthouden!

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

De indeling die Lordy geeft is inderdaad wat wij voor ogen hebben. En als je die indeling hanteert valt dit topic onder SG.
Op maandag 09 juli 2001 15:21 schreef Tupolev het volgende:
Gezien het feit dat dit topic in onderling overleg is gemoved beschouw ik dit als een persoonlijke aanval op mij.

Ik weet niet hoe uit jij bent en wat voor werk je doet, maar deze opmerking getuigd van weinig verstand van zaken. Je weet niets van Morgoth of Lord Daemon of mij, en toch maak je zulke opmerkingen.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Lordy79
  • Laatst online: 02-12 22:17

Lordy79

Vastberaden

Je weet niets van Morgoth of Lord Daemon of mij, en toch maak je zulke opmerkingen.
Hij weet jullie leeftijd... |:( |:( |:(

Het feit dat ie mensen waardeert op basis van leeftijd zegt genoeg.... |:(

sorry voor deze enigzins opruiende en overbodige opmerking...

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• Morgoth
  • Laatst online: 22-11 00:21
Ik heb niks meer toe te voegen behalve dat er binnenkort duidelijkheid komt over wat er nou wel in w&l mag en wat niet.
Pagina: 1