RX 580 bestellen op amazon.co.uk

Pagina: 1
Acties:
  • 877 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GianniDPC
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 13:07
Ik blijf maar wachtten tot de RX 580 weer in stock komt in België.. en intussen zie ik dat zelfs al zijn ze nog niet in stock, de prijzen van sapphire rx580 nitro + weer de lucht ingegaan zijn.

Ik zie nu op amazon.co.uk dezelfde kaart staan voor 279.99 pond. Ik heb wel nog nooit besteld op de engelse amazon. Daarom wou ik eens vragen hoe dat in elkaar zit met die wisselkoers die amazon hanteert zodat ik niet een veel te hoge prijs moet betalen eenmaal in euro.

Ik zie trouwens ook dat de kaart daar nu ook niet in stock is, amazon zegt dat ze het geld er pas aftrekken eenmaal verzonden, nu vraag ik mij af als ik met de huidige prijs bestel kunnen ze mij dan uiteindelijk een hogere prijs laten betalen eenmaal terug in stock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Amazon belast je kaart pas bij verzenden. Als de koers dan ongunstiger is betaal je ook wat meer...en andersom.

Je kan overigens bij checkout kiezen voor 'pay in euro' , dan weet je meteen waar je aan toe bent.
Je zal wel even moeten nakijken wie een voordeligere koers hanteert, Amazon of je bank.

[ Voor 17% gewijzigd door Medione1210 op 02-09-2017 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GianniDPC
Medione1210 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 17:21:
Amazon belast je kaart pas bij verzenden. Als de koers dan ongunstiger is betaal je ook wat meer...en andersom.

Je kan overigens bij checkout kiezen voor 'pay in euro' , dan weet je meteen waar je aan toe bent.
Je zal wel even moeten nakijken wie een voordeligere koers hanteert, Amazon of je bank.
Kunnen ze ook het product zelf nog verduren als je het al gepre-ordered hebt of dat niet meer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Medione1210
Wat bedoel je met 'verduren'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GianniDPC
Een prijsstijging.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
De prijs bij bestellen is de prijs die betaald (bij betalen in ponden afhankelijk van de wisselkoers op het moment van verzenden). Maar als jij 'm vandaag bestelt en morgen wordt ie 100 euro duurder bij amazon, betaal jij geen 100 euro meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GianniDPC
henri86 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 18:31:
[...]

De prijs bij bestellen is de prijs die betaald (bij betalen in ponden afhankelijk van de wisselkoers op het moment van verzenden). Maar als jij 'm vandaag bestelt en morgen wordt ie 100 euro duurder bij amazon, betaal jij geen 100 euro meer
Ik heb trouwens de amazon currency converter aangezet maar ik zie bij bestellen nergens een optie om te betalen in euros?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
GianniDPC schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 18:33:
[...]

Ik heb trouwens de amazon currency converter aangezet maar ik zie bij bestellen nergens een optie om te betalen in euros?
Die optie krijg je bij het allerlaatste scherm tijdens je checkout.

Je hoeft je overigens geen zorgen te maken over kopen bij Amazon. Ze hebben een heel goede aftersales.

[ Voor 17% gewijzigd door Medione1210 op 02-09-2017 19:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Medione1210 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 18:59:
[...]

Je hoeft je overigens geen zorgen te maken over kopen bij Amazon. Ze hebben een heel goede aftersales.
In principe wel; MAAR dan moet het product wel "Verkauf und Versand durch Amazon.de" of "Dispatched from and sold by Amazon.co.uk" zijn. Dan geniet je beste klantenservice.

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GianniDPC
Medione1210 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 18:59:
[...]

Die optie krijg je bij het allerlaatste scherm tijdens je checkout.

Die optie kreeg ik niet, maar goed heb gekeken naar de wisselkoers van mijn bank en deze valt ook nog mee dus heb ik nu gewoon in pond betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GianniDPC
ehtweak schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 19:22:
[...]

In principe wel; MAAR dan moet het product wel "Verkauf und Versand durch Amazon.de" of "Dispatched from and sold by Amazon.co.uk" zijn. Dan geniet je beste klantenservice.
Wel het product dat ik gekocht heb is inderdaad verkocht en verzonden door amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Tweakers is niet bedoelt om te vragen of webshop x goed is en zich aan de levertijden houdt. Dit is te zien in de Shopreviews.

Gezien hier verder geen discussiewaarde inzit, gaat hier een slotje op.

[ Voor 57% gewijzigd door Yorinn op 02-09-2017 21:26 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.