Wat een zooitje bij XS4ALL / KPN.

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mrFreeZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-05-2025
Sorry hoor, maar ik wil hier even mijn ongenoegen uiten over de KPN, en XS4ALL.

Hieronder ziet u geen script voor een aflevering van gtst, dit is mijn echte ADSL-soap.

13-04-2001
Ik doe een aanvraag, in een gebied waar op dat moment nog geen ADSL beschikbaar is. Volgens de postcode check is de centrale medio mei gereed.
Ik beland automatisch in 1/7 bij provider XS4ALL voor een Fast-ADSL aansluiting :9~ op ISDN.

20-04-2001
Nog steeds op 1/7. Vreemd, volgens de webpagina's van xs4all zou na een aanvraag, de status binnen 1 a 2 dagen op moeten hogen naar 2. :? Toch maar eens bellen naar XS4ALL.
Helpdesk zegt dat mijn order is 'vastgelopen'. Ze beloofd een nieuwe aanvraag te doen.
Tevreden hang ik op, en bekijk 'savonds mijn statuspagina.
Twee orders, allebei in status 1/7 en allebei van aanvraagdatum 13-04-2001. Jammer dat ik nu niet meer weet welke nieuw is |:( , maar ik wacht af.

27-04-2001
Status van beide orders nog steeds in 1/7. Vreemd, ik besluit nog maar eens bellen.
De telefoniste bij xs4all meld al slurpent uit een blikje dat ze er ook niets van snapt.
Ze zegt dat het handboek der problemen van adsl duidelijk zegt dat er dan toch nog maar een aanvraag gedaan moet worden. Als deze 29--04-2001 niet is opgehoogd is naar 2/7 dan moet ik nog maar eens terugbellen.
OK.
Het gevolg, 3 aanvragen in mijn status overzicht, alle 3 op 1/7.

01-05-2001
Niks veranderd nog steeds :(
De XS4ALL helpdesk meld dat dit toch niet echt klopt, en schakeld het 'reorder' team in die vervolgens concludeerd dat de KPN
de opgestuurde gegevens niet kon valideren.

Men beloofd dezelfde dag nog terug te bellen.

03-05-2001
Nog niks gehoord van XS4ALL. Bellen maar weer eens, en weer het steeds langere verhaal verteld aan de zoveelste nietswetende helpdeskmedewerker. 'Ik ga een emailtje sturen, om uit te zoeken wie dit probleem heeft aangenomen. U wordt teruggebeld.'. :Z :Z :Z
Prima, ik wacht wel af.

04-05-2001
Telefoon!, XS4ALL meldt dat zij van de KPN hebben begrepen dat ze geen onderscheid tussen 'Valkenburg ZH' en 'Valkenburg LIM' kunnen maken. :? |:( De aanvraag zou worden aangepast in de goede plaats, waarop mijn aanvraag opgehoogd zou moeten worden naar 2/7.

04-05-2001
Dezelfde dag nog verschijnen er 5 aanvragen op mijn statusoverzicht. 4x 1/7, en 1x 2/7.
Geregeld. dacht ik...

05-05-2001
Drie orders totaal verdwenen van de statusp.
Een order gewijzigd in 'Uw ADSL aanvraag is geannuleerd.
Reden : Er is gebleken dat u al een ADSL aanvraag voor deze telefoonaansluiting hebt ingediend die nog niet is afgerond.
Een nieuwe ADSL aanvraag is dan niet mogelijk.'

01-06-2001
De maand MEI is afgelopen, KPN heeft zich niet aan het woord gehouden. :'( Geen adsl volgens de beloofde postcodecheck, waar 'medio mei' spontaan in 'medio juni' is veranderd.

12-06-2001
Brief: KPN gaat technische meting uitvoeren

15-06-2001
Brief : KPN Meting voltooid. Apparatuur binnen 4 weken binnen

20-06-2001
Vreemd, status van mijn order op de statuspagina van xs4all zegt nog steeds 2/7.
Zou toch op moeten hogen ? Bellen met xs4all maar weer.
Vreemd, constateert de helpdesk ook. 'Maakt op zich niets uit was de mededeling. De statuspagina is toch al niet zo betrouwbaar'

28-06-2001
Ding Dong, TNT post aan de deur met een grote groene MX-stream doos. }:O
Ik constateer dat de statuspagina van xs4all idd niet werkt, ik sta immers nog in 2/7.

Maargoed, enthousiast uitpakken maar!.
Snel alle verbindingen gemaakt, win 2000 geconfigureerd waarna ik vervolgens constateer dat ik het IP adres 192.168.0.0 toegewezen heb gekregen bij XS4ALL :( :( :(.

29-06-2001
XS4Helpdesk meld dat ze nog geen 'terugkoppeling' van de KPN hebben gehad met macaddressen etc. Vandaar het vreemde IP adres. Ze faxen een memo naar de Technische Dienst van de KPN. Ik wacht af.

02-07-2001
Nog steeds geen ip.
KPN doet nogmaals een 'terugkoppeling'

Zou die status misschien toch wel kloppen dan ?

03-07-2001
Nog geen IP.
KPN doet weer een terugkoppeling.

06-07-2001
Nog steeds niks.
Het geautomatiseerde orderingsproces bij onze vrienden werkt geweldig.
Ik heb nu dus alles, alleen nog geen ip adres. De helpdesk verteld dat er maar weer s een mailtje naar de TD toe moet.
(Weer) uiterlijk over 5 dagen meneer.

09-07-2001
Weer gebeld. Weer uitzoeken, Weer terugbellen.
Ik wacht maar weer af... :Z :Z :Z

09-07-2001 II
XS4ALL heeft teruggebeld, De KPN schijnt het te druk te hebben. Enorme achterstanden bij de TD zijn het gevolg. Uiterlijk aanstaande vrijdag moeten de gegevens aankomen bij XS4ALL, waarna het IP adres toegekent kan worden. Weer 5 dagen wachten dus...

10-07-2001
En weer!, TELEFOON!
KPN TD meldt dat ze weer een verzoek tot het sturen van de o-zo-belangrijke gegevens hebben ontvangen. Ze weigeren dit echter uit te voeren omdat dat voor de zoveelste keer zou zijn.
Wij hebben alles verstuurt richting xs4all, belt u hun maar. Daar zit het probleem.
:'( :'( :'( :'( :'(
Ik wordt gek zo onderhand. Weer pak ik de telefoon en ram het nummer van xs4all, wat ik inmiddels beter ken dan mijn query-toetsenbord. Na een half uur wachten, verzekerd het afdelingshoofd van het ADSL-Team bij XS4ALL mij dat er nog NOOIT gegevens ontvangen zijn van onze grote vrienden bij de KPN.

Okee, nu is het dus oorlog.
De een beschuldigd de ander, en als klant heb je het nakijken.

Ik besluit contact op te nemen met de afdelingsmanager van de KPN, die ik in 3 zinnen uitleg dat ik a.s. vrijdag een werkende adsl aansluiting wil hebben, anders krijgen ze het hele DHZ-pakket retour en laat ik het erbij. Het afdelingshoofd bied zijn excuses aan en beloofd vanmiddag nog terug te bellen met een oplossing.

10-07-2001 II
Het is een magisch moment. De man met invloed heeft het probleem kunnen traceren. De ordernummers komen niet overeen. Dat wil zeggen: Bij de KPN heb ik ordernr 10 en bij XS4ALL nr 20. Zodoende komt niets aan en werken ze allemaal langs elkaar heen. Hij kan daar niets aan doen meldt hij. Morgenochtend is de systeembeheerder terug en moet wat in de database frutten om de boel weer 1-op-1 te laten lopen. Ik moet morgen om 11:30 opbellen naar XS4 en krijg ik het definitieve antwoord/oplossing.

11-07-2001
Ik heb om 11:30 gebeld, en kreeg de garantie dat morgen (donderdag) ALLES opgeleverd wordt en ik een werkende adsl aansluiting heb.
Suuuper!!, we wachten af...

12-07-2001
Nou, wat is super in deze wereld. Helaas nog geen aktie :(, de systeembeheerder had geen tijd. Gebeld natuurlijk, nog een dag meneer.

To be continued...

Dank u voor het medeleven. Dit lucht op.

Like this yall...

• Insano
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 09:49
wowie wat een problemen :)

ik had XS4ALL fast aangevraagd (ik was nog vroeg.. want ik heb 4IP's)

ennuh wat ons probleem was.. was dat ze maar 1 IP geactiveerd hadde.. nou ff gebeld.. en de andere 3 deden et de volgende dag :)

verder ging mijn 7 stappen lijstje lekker snel :)

alleen jah, de service vind ik best sucken.. soms gare snelheid, of disconnects.. de ene keer hebbie nix... en de andere keer ken je tijd niet online..

verder vind ik dat ze de speed net als CISTRON moeten doen.. lekker snel dus,

ik woon in alphen a/d rijn (thuisbasis cistron)

maaruh.. als ik adsl van ze wil.. moeten ze ook de telefoonlijn overnemen.. (dat wil mn pa niet)

maar nou hebbik een keer iets gelezen over "linesharing" ofzo? dat is dus dat je APPART je phone en ADSL kan regelen..

dus PHONE bij KPN, en ADSL bij CISTRON.. maaruh sinds die tijd hebbik er NIETS meer over gehoord..

(terwijl ciston die techniek een "gat in de markt" noemde..)

weet iemand hier verder iets over?

ow en FREEZE.. gecondoleerd ;)
hopelijk kom je er snel bovenop (online) en ga je lekker hun FAIRUSE POLICY misbruiken >:)

Verwijderd

Tering zeg, heb je al een gesprek aangevraagd met een therapeut ?

Je zal er toch helemaal gek van worden :(
succes verder nog..

Gaat er dan helemaal niks meer lukken bij de KPN..

• MasterM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 10:54
Ja ik vind dat het ordersysteem van kpn toch echt de grootste knik heeft. Als ik het goed begrijp ligt het hier weer bij hun... Maar ja ik had ook ooit een aanvraag bij hen lopen... en dat wou ook maar niet goed gaan bleef maar zitten (vast zitten) en nu ben ik daar wel blij meer want ik had mijn inlog gegevens al ontvangen en ik kon het doe het zelf pakket ophalen... maar op de een of andere manier kon ik mijn order toch koste los annuleren... en nu word op de 24 van deze maand Cistron ADSL geinstaleerd... HIEP HOY, na al die tijd...
en over dat lijnsharing... dat is toch net in gevoert in een paar grotesteden??? o.a. A'dam dacht ik, het is al wel uit de testfase denk ik... maar het is nu wel wat stil daarover bij cistron... maareuuhh ik vindt het best ik surf stax relaxed.............. >:) >:):9~

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Hmm, dit is erg irritant ja.
Normaal wel hele goede ervaringen met xs4all.
Ik hoop voor je dat het nog goed komt, want zoŽn adsl verbinding is wel lekker :)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• warwick
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

warwick

Een tip voor je als je met een helpdesk belt vraag dan altijd de naam met wie je gesproken hebt en het nummer van jouw probleem in de database van de helpdesk. Als je weer belt zeg je dat je eerder gebelt heb en gesproken heb met die en die. Als hij nu ook werkt heb je groote kans om met hem doorverbonden te worden enne hoef je niet alles nog een keer uit te leggen. daarnaast kan je hem dan vragen waarom er nog niks veranderd is en of hij/zij meer weet.

• mrFreeZe
Net weer gebeld met xs4all, met de vraag waarom ik nouw nog steeds geen IP adres heb.
Ze bellen terug... :Z :Z :Z

Like this yall...

• Guider
  • Laatst online: 15:50
heb nu adsl basic van xs4all en ik had het binnen 5 of 6 weken en die status check die deed het ook gewoon.

maar het is wel een vervelend probleem ja.

• Kev0867
  • Laatst online: 12-12-2020
zooooooooooooo....!!!!!..wat erggg..niet dus..

ik heb 3,5mnd gewacht op adsl vanaf vorig jaar, en heb nix gehoord in de tijd en had ook verschillende keren gebeld(2x ofzo in die lange tijd) dus zo erg is je verhaal ook al niet hoor..je zal het best wel krijgen(goed dan he)hoor.., er is veel problemen met kpn op deze moment..dus shit happens...

• DJ-FreSh
  • Laatst online: 04-12-2025
Dit klinkt echt TE bekend gewoon...

hier hetzelfe: EIND MEI ADSL IN UW POSTCODE GEBIED!!

w00h00 inschrijven maar...

ik zit tot de dag van vandaag nog in status 2/7.

Gebeld naar KPN/XS4all...

De wijkkast zit vol !! %&*#(%*(%^&(&(#

ze zeiden dat ze begin 2002 weer mensen gingen aansluiten,......ik zit dus nog wel een tijdje met casema opgescheept ;( ;( ;(

Verwijderd

Zit ook al op sinds 25-04 te wachten op m'n ADSl van xs4all en PKN, en zit nu al in status 3,! Dus het gaat rap :(

• Insano
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 09:49
Op dinsdag 10 juli 2001 09:25 schreef DJ-FreSh het volgende:
De wijkkast zit vol !! %&*#(%*(%^&(&(#
WTF is dat voor BULLSH*T :?

• DJ-FreSh
Op dinsdag 10 juli 2001 10:58 schreef DSC het volgende:

[..]

WTF is dat voor BULLSH*T :?
Jah dat zei ik ook tegen die helpdesk dude ;)
Heb een brief ge-eisd (ofzow) met een officiele verklaring voor de lange wachttijden. Hoop die zsm. binnen te krijgen en onine te zetten ;)

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 20:26
Goh, en ik maar denken dat het regelen van een aansluiting op Chello al problematisch verliep.

Wat een drama dat KPN zeg.

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hmm da's wel kut jaw :(
Maar * Thunder heb wel goeie ervaringen met de KPN :o
ADSL-USB-modem kapot jah ff terugsturen en je krijgt een neue opgestuurd gedaan binnen 3/4 dagen nieuwe gekregen :)
* Thunder O+ KPN >:)

• mrFreeZe
Voor de geintereseerden

Alweer nieuwe ontwikkelingen...

Het 1e bericht is geupdate met nieuwe info...

(zodra ik adsl heb stuur ik de url van deze thread naar de kpn/xs4all dus graag zoveel mogelijk reakties/ervaringen).

ThX!

Like this yall...

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 17:45

backupdevice

No Risk , Full Push

Godsakke

Lijkt wel op dat dagboek wat die chello knakker had aangelegd.

Sterkte en suc6

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• Aphax
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-06 23:32
Normaal gesproken vind ik andermans problemen niet zo intressant maar dity was toch wel een boeiend verhaal :)

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Djeeez ik heb maar voor de helft gelezen, echt om te :'( en om te :r

Gelukkig ging het bij wat vlotter, alhoewel some minor problems. Truc is gewoon ze gek te maken door zoveel mogelijk te bellen, want zij gaan echt niet zomaar haasten. Blijven bellen, blijven lastigvallen... dat hielp bij mij :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Jongens, ADSL is echt niet alles hoor! De prijs/kwaliteit verhouding van ADSL is niet je van het! Ik heb al vele ADSL verbindingen zien draaien... maar ik met mijn kabelverbinding ben gewoon nog altijd sneller. En ik betaal daarmee ook nog eens 20 piek per maand minder :)

• mbr
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 18:45

mbr

Ik wacht ook al ondertussen twee en een halve maand op mijn mxstream aansluiting.

Eigenlijk 5 1/2 maand want ik deed dagelijks de postcodecheck en op 20-12-2000 kon ik me aanmelden.

Uiteindelijk was de centrale in mei 2001 officieel opgeleverd; via een een andere topic hier "ADSL in zoetermeer" hield ik bij met andere Zoetermeerders die op dezelfde centrale zitten als ik hoe het met hun orders verliep.

Samengevat is dat andere die later hadden aangevraagd eerder hun aansluiting kreeg dan ik waarvan sommige zelf voor de officiële opleverdatum. Vreemd want je zou verwachten dat er volgens de FIFO principe gewerkt wordt.

Goed; vele telefoontjes later met de helpdesk, zo'n 6x gebeld; waarbij ik steeds een andere reden cq onzinverhaal te horen kreeg, uiteindelijk stuurde de helpdesk een brief naar de orderdesk.

Dit na 5x bellen met als resultaat dat de orderdesk naar mijn huis belde dat mijn order met hoge druk verwerkt zal worden.

En jawel op! 18 juni kreeg ik een brief dat mijn telefoonlijn geschikt is voor mxstream en dat binnen vier weken de monteur belt tevens moet ik in de vier weken ook inloggegevens ontvangen van mijn internet-provider.

Je raadt het al:

Dit is de laatste week van de vier weken en ik heb nog geen inloggegevens ontvangen. Als ik de postcodecheck doe zie ik nu staan dat geheel 2001 mxstream niet leverbaar is op mijn postcode m.a.w. de centrale is vol.

Als de monteur nog belt deze week dan zal ik mijn verhaal even bijwerken in deze topic.

<Ik zie staan dat Babyxl in oktober 2001 ADSL gaat leveren dus misschien moet ik het daar maar proberen>.

13/07/01 Inloggegevens vandaag ontvangen van mijn provider; grappig detail is dat de brief op 20 juni 2001 gedateerd is :) . Echter nog geen telefoontje gehad van de monteur :'( .

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 22:45
Bij mij ging alles netjes binnen de daarvoor gestelde tijd. Geen enkel probleem gehad met XS4all en KPN :9

• Postman
  • Laatst online: 15-08 20:11
Sorry hoor, maar ik vindt dat jullie geen recht hebben om te klagen. April en Mei vindt ik nog niet lang wachten hoor. Ik sta al vanaf begin 2001 in 2/7 en sinds een paar dagen eindelijk op 3/7. Dus dat geklaag van jullie vindt ik echt onterecht, kom maar terug als je een half jaar wacht.
En die meerdere aanvragen zullen ook helpen (not). Denk je echt dat je nog serieus wordt genomen als je 5 aansluitingen wilt op 1 nummer?? Dacht het niet.

• mrFreeZe
Op woensdag 11 juli 2001 01:48 schreef FlamerX het volgende:
Sorry hoor, maar ik vindt dat jullie geen recht hebben om te klagen. April en Mei vindt ik nog niet lang wachten hoor. Ik sta al vanaf begin 2001 in 2/7 en sinds een paar dagen eindelijk op 3/7. Dus dat geklaag van jullie vindt ik echt onterecht, kom maar terug als je een half jaar wacht.
En die meerdere aanvragen zullen ook helpen (not). Denk je echt dat je nog serieus wordt genomen als je 5 aansluitingen wilt op 1 nummer?? Dacht het niet.
Okee, het is laat toen je postte, i know, maar we zitten inmiddels in juli beste medetweaker. >:) ( Bacardi is slecht voor je :) )

En ik WIL geen 5 ADSL aansluitingen op 1 nummer. Kreeg ik er maar 5 voor de prijs van 1 B-). Nee eentje is voldoende, de overige 4 zijn door xs4all aangemaakt.

Like this yall...

• Postman
  • Laatst online: 15-08 20:11
Op woensdag 11 juli 2001 08:44 schreef mrFreeZe het volgende:

[..]

Okee, het is laat toen je postte, i know, maar we zitten inmiddels in juli beste medetweaker. >:) ( Bacardi is slecht voor je :) )

En ik WIL geen 5 ADSL aansluitingen op 1 nummer. Kreeg ik er maar 5 voor de prijs van 1 B-). Nee eentje is voldoende, de overige 4 zijn door xs4all aangemaakt.
En wat dan nog dat we al in Juli zitten??
(heb btw geen Bacardi meer op in weken, spaar voor vakantie >:)) Ik wacht dus al 7 maanden :'(

En het is idd belachelijk, sorry ik zou eigenlijk boos moeten zijn op de KPN (iedereen eigenlijk, niet dat het helpt maar het is iig geen zinloos geweld ;)).

edit:

En Bacardi is niet slecht voor je, een kater is slecht voor je :D

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op dinsdag 10 juli 2001 19:10 schreef Afketser het volgende:
Jongens, ADSL is echt niet alles hoor! De prijs/kwaliteit verhouding van ADSL is niet je van het! Ik heb al vele ADSL verbindingen zien draaien... maar ik met mijn kabelverbinding ben gewoon nog altijd sneller. En ik betaal daarmee ook nog eens 20 piek per maand minder :)
ADSL Advanced is wel degelijk beter dan kabel... iig @Home. @Home knijpt de upstream af bij 16kB/s. ADSL Advanced heeft een max. upstream van zo'n 32kB/s :9~

Maar idd, ADSL is veel duurder dan kabel.

C:\>_

• DJ-FreSh
Op dinsdag 10 juli 2001 19:10 schreef Afketser het volgende:
Kijk ook eens naar de beschikbaarheid. ADSL ZOU in heel nederland binnen afzienbare tijd beschikbaar worden, vandaar dattik nu zit te wachten op mijn ADSL lijntje. Als ik @home had KUNNEN kiezen had ik het allang gedaan.

lekker door zeiken over KPN dus :P :P

Verwijderd

lekker door zeiken over KPN dus
Daar heb ik nu wel zin in.
Ik zit vandaag precies 2 weken met een knipperend line sync ledje en dus geen internet.

Woensdag 12/9- Storing doet zich voor, KPN gebeld, vriendelijke meneer verteld me dat de storing aan de technische dienst doorgegeven wordt en ik binnen 24 uur terug gebeld ga worden.

Donderdag 13/9- (24 uur later)Storing is er nog steeds, en KPN heeft niet terug gebeld.
Zelf maar weer bellen, andere meneer verteld me dat er nog geen terugkoppeling van de TD is. zal morgen wel worden.

Vrijdag 14/9- Nog steeds niets gehoord, weer bellen.
Meneer van KPN gaat het nogmaals bij TD melden, storing moet nu snel verholpen zijn.

Zaterdag 15/9- Nog geen verandering.

Zondag 16/9- Na 5 dagen zonder fatsoenlijk internet (kheb wanadoo cable nog) krijg ik afkick verschijnselen. ik zal zelf wel op onderzoek uitgaan want KPN doet toch niets.
Modem onder de arm genomen en deze bij een collega getest, ook hier een knipperend line sync ledje.
Hmmm, zo nu weet ik wat meer, KPN maar weer bellen.
"We wilden U net bellen om een afspraak voor een monteur met U te maken"
Mevrouw dat hoeft niet, ik ben er al achter gekomen, het modem is stuk.

Maandag 17/9- Afdeling logistiek gebeld, en hele verhaal uit de doeken gedaan. "U moet het complete startpakket opsturen, als dat hier binnen is sturen wij gelijk een nieuwe"

Dinsdag 18/9- Startpakket opgestuurd. Nu zal het vast snel verholpen zijn.

Donderdag 20/9- Nieuw startpakket komt binnen. Dit direct aangesloten en wat denk je ?? nog steeds dat knipperende linesync ledje :(
Weer KPN bellen en verhaal verteld. "We dachten dat het met een nieuw modem wel verholpen zou zijn, ticket wordt opnieuw geopend"

Vrijdag 21/9- Nog geen nieuws

Zaterdag 22/9- Dit modem zal toch ook niet stuk zijn ?? Opnieuw met het modem onder de arm naar de collega, en daar werkt hij wel. Weer KPN bellen en het nieuws melden.
"Uw ticket is gesloten, maar ik ga het weer openen, er zal wel een reset in onze netwerkkaart gedaan moeten worden, binnen 2 dagen hoort U van ons" Mevrouw, het ticket zou Donderdag al geopend zijn :( en ik ben erg benieuwd of het binnen 2 dagen werkt.

Maandag 24/9- Nog niets. Weer KPN bellen (ik wordt het nu echt zat). "Uw ticket is gesloten" !@$#%^ dat zou Donderdag en Zaterdag ook al geopend zijn, ik krijg de balen van jullie.
"We geven het door aan een bedrijf bij U in de buurt, die maakt dan een afspraak voor een monteur"

Nu Woensdag 26/9 is er nog steeds geen afspraak voor een monteur gemaakt.
Ik heb net weer gebeld, maar de telefonist kon geen TD-er te pakken krijgen en heeft een terugbel afspraak gemaakt voor morgenavond.

Ik heb ongeveer 2 weken met veel plezier van mijn mxstream verbinding genoten, maar de afgelopen 2 weken doen me dat wel vergeten.
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om dit op te lossen ??
Ik heb zelf het modem al rechtstreek op de hoofd aansluiting gehangen, ook dan het knipperende linesync ledje.
Als ik het kabeltje uit het modem trek en in een telefoon prik kan ik gewoon bellen, voor zover ik me kan indenken kan het probleem dan nooit bij mij zitten, en zal een monteur me dus ook niet kunnen helpen.

Heeft iemand een telefoon nummer van een machtiger persoon bij KPN, die me kan helepen ?? ;)

Nu zal ik me eens gaan bezighouden met dat koeien gebeuren van jullie, doe ik toch wat nuttigs tijdens het wachten op KPN :)

Verwijderd

Ik prijs me gelukkig hier in Vianen ZH.

Mijn centrale zou juni 2001 gereed komen. Ik heb alles aangevraagd in mei 2001.

Juni werd niet gehaald, ook door volle centrales, lever problemen met DHZ pakket. Standaard dingetjes.

Echter omstreeks 2 (kan ook 3 of 4 zijn geweest) juli 2001 had ik mijn ADSL pakket binnen en werkte alles.

IP nummer was geregeld etc.

Kheb ADSL via Tiscali, ging allemaal perfect. Ok, ik werk er en dus zit ik erg dicht op het vuurtje.

Kan je wel vertellen, KPN zijn klootzakken. Wij bij Tiscali hebben echt vreselijk veel problemen met ADSL omdat KPN zijn dingen niet waarmaakt. KPN stuurt ook alles braaf door naar ons, terwijl wij er niets mee kunnen.
Het lijkt me dan ook dat XS4ALL opzich er niets aan kan doen. Maar als ik dan lees van 2 verschillende order nummers. Sorry, maar dat getuigt toch wel van domheid bij XS4ALL. XS4ALL kan zowiezo (net als wij) direct in de systemen bij KPN kijken voor de status van een ADSL verbinding.

Blij dat ik niet zo'n lijdensweg heb gehad. Ben zeer tevreden over mijn Fast ADSL voor Fl. 65 per maand :7
Pagina: 1