Matrox G400 DH + TV = Zwart/wit :(

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• vandijk
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:27
Ik heb een Matrox G400 32MB DH. Aan de tweede monitor aansluiting heb ik via het meegeleverde kabeltje dmv een verloopkabel naar SCART, een TV aangesloten. Echter ik krijg alleen zwart/wit. De TV is een Bang & Olufsen Beovision 7802 +/- 10 jaar oud...
Het vinkje bij zwart/wit in het DVDmax controlpanel staat UIT!.

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:32
Misschien TV-Out op NTSC staan?
Ik kan switchen tussen NTSC, PAL, PAL-60 met mijn decoder kaart en weet me nog te herinneren dat NTSC wel een goed beeld gaf maar wel z/w

Red Devil

• vandijk
Switchen tussen pal en ntsc maakt helaas ook geen verschil.. ik las op de matrox site iets over een bepaalde frequentie die niet door alle aparaten gebruikt wordt...

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2

• ragger78
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-06-2025

ragger78

ehm...ja

• Frenzy
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
Hoe heb je je G400 aangesloten?
SVHS -> SCART?
Want dat werkt dus niet...
je moet via tulp naar scart of svhs rechtstreeks in je tv douwen (als die svhs ingang heeft) of in je SVHS videorecorder..
Ik had hetzelfde probleem...

• vandijk
Ik heb nu een composit -> scart kabel in bestelling... ik moet dus nog even wachten. Maar in ieder geval bedankt allemaal. Matrox mag de handleiding wel even aanpassen vind ik.

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-08 10:22

MaxxMark

HT is Tof!

ik weet niet of het van toepassing is.. MAar bijmijn asus kaart kon ik namelijk kiezen of ik SVIDEO uitgang gebruik of Composite (Dat tulp kabeltje) als ik dan TULP koos alshet Svideo was. (of andersom) kreeg ik ook zwart beeld. dusmischien dat het daar aan zou liggen..

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

Pagina: 1