Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe laptop nodig.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Leroyfoppen
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-09-2017
Mijn vraag
Hallo!
Ik ben op zoek naar een laptop. Mijn vorige toshiba was redelijk snel kapot, en aangezien ik het voor mijn studie wel nodig heb, moet ik dus een nieuwe aanschaffen.

Ik heb niet heel veel eisen;
Hij moet redelijk kunnen multitasken (word, SPSS, powerpoint) maar daarnaast ben ik niet echt een gamer. Ik vind het wel af en toe leuk om Sims 3 te spelen. Verder heb ik graag een laptop die snel is en waarmee internetten soepeltjes verloopt.

Heeft iemand een suggestie voor een laptop die bij mijn behoeftes aansluit?

Alle reacties

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Je vergeet het belangrijkste.
Wat is het budget?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Leroyfoppen schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 23:24:
Mijn vraag
Hallo!
Ik ben op zoek naar een laptop. Mijn vorige toshiba was redelijk snel kapot, en aangezien ik het voor mijn studie wel nodig heb, moet ik dus een nieuwe aanschaffen.

Ik heb niet heel veel eisen;
Hij moet redelijk kunnen multitasken (word, SPSS, powerpoint) maar daarnaast ben ik niet echt een gamer. Ik vind het wel af en toe leuk om Sims 3 te spelen. Verder heb ik graag een laptop die snel is en waarmee internetten soepeltjes verloopt.

Heeft iemand een suggestie voor een laptop die bij mijn behoeftes aansluit?
ja kijk naar de hardware requirements van sims 3 en vergelijk die met laptop ie in jou prijsklasse valt.
je zou de filter bij categorie: Laptops hier te vinden is.

Tja vanalles

Verwijderd

Hee hallo, ik heb hier meschien wel de ultieme laptop voor je budget.

https://www.hgo.de/produc...anzeige&campaign=idealo_b

Een echte quadcore, am4 a12 9700p 2.5 ghz met een boost naar 3.4ghz(vergelijkbaar met een i5 7300hq), amd radeon r7 graphics 2gb shared (vergelijkbaar met een gtx 750) dus je kunt er zelfs mee gamen op low settings, 8gb ddr4, 256 gb ssd.... Hopelijk is dit wat voor je

380 is geen geld hiervoor, dit zou in nl 800 kosten en het is nieuw met 2 jaar garantie

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2017 22:37 ]

• Leroyfoppen
Switchie schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 00:11:
Je vergeet het belangrijkste.
Wat is het budget?
Mijn budget is ongeveer 500 -550

• Leroyfoppen
Verwijderd schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 22:36:

Een echte quadcore, am4 a12 9700p 2.5 ghz met een boost naar 3.4ghz(vergelijkbaar met een i5 7300hq), amd radeon r7 graphics 2gb shared (vergelijkbaar met een gtx 750) dus je kunt er zelfs mee gamen op low settings, 8gb ddr4, 256 gb ssd.... Hopelijk is dit wat voor je

380 is geen geld hiervoor, dit zou in nl 800 kosten en het is nieuw met 2 jaar garantie
De url doet het helaas niet!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Die laptop is niet nieuw. Staat notabene in de omschrijving B-ware oftewel refurbished. Nu is er niks mis met refurbished spul maar dan zou ik dat liever in Nederland kopen mocht er iets mee aan de hand zijn. Laptop Wil je neem ik aan zo kort mogelijk kwijt zijn en verzenden naar Duitsland is soms misschien wat problematischer dan je zou willen.

• Royy
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:15

QWERTZ en 768p. Geen wifi AC en fastethernet. Verder zoals eerder aangegeven een refurb, uit het buitenland.

pricewatch: Asus VivoBook Max X541UA-DM1231T

Deze laptop beschikt ten minste over een QWERTY-toetsenbord en een 1080p scherm, al ontbreekt wifi AC en een gigabit port, lijkt mij dit een betere keuze. Ook omdat dit geen refurb is, maar een nieuwe laptop.

Verwijderd

Ik heb nagevraagd, dit is geen refurb, deze zijn gewoon nieuw...

Verwijderd

*knip* kappen met dubbel posten

[ Voor 89% gewijzigd door br00ky op 05-09-2017 00:56 ]

Verwijderd

ga je billen nou niet branden man, dat gaat zeer doen

• KDL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-11 15:49

KDL

Vielen dank fur die werbungen

Verwijderd

Gein dank ;0 ik wil zo graag in duitsland wonen, daar is zoveel beter geregeld

• KDL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-11 15:49

KDL

Verwijderd schreef op maandag 4 september 2017 @ 00:11:
Gein dank ;0 ik wil zo graag in duitsland wonen, daar is zoveel beter geregeld
Verwijderd schreef op zondag 3 september 2017 @ 23:51:
ga je billen nou niet branden man, dat gaat zeer doen

Verwijderd

Meneer kdl uw bent een moderator tog? Er is tog niks mis mee om mensen erop te wijzen dat duitsland vele honderden euros goedkoper is, is hopelijk ook niet tegen de tos. Oow ja en aangezien uw moderator bent, kun uw er ook voor zorgen dat de mx150 (dat is een graphische kaart voor laptops) word opgenomen in de zoek criteria van de prijsvergelijker.. Ty

• LukasW
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-01 09:12
Verwijderd schreef op maandag 4 september 2017 @ 00:30:
Er is tog niks mis mee om mensen erop te wijzen dat duitsland vele honderden euros goedkoper is
Niet perse, maar de winkel waar jij naar linkt levert niet eens in NL.
Ist auch eine Lieferung ins Ausland möglich?
Wir versenden zurzeit nur nach Österreich und Deutschland
https://www.hgo.de/shop_content.php/coID/10/content/FAQs

En dan zeggen dat je de ultieme laptop hebt gevonden en dan kom je aan met een a12-9700p (die het bij lange na niet haalt bij een 7300hq en gtx 750, zoek voor de grap een paar benchmarks), 768p scherm (onhandig als je meerdere vensters naast elkaar wil hebben) en Duits toetsenbord. Lijkt me zeker niet ultiem.

Verwijderd

Lukas, je moet de desktop versie hebben, op 1 of andere manier werkt de mobiele site niet, beide proccesors zijn quadcores die runnen van 2.5ghz tot 3.5ghz en de integrated graphics op de apu zijn vergelijkbaar met een 750m, if intel hd 620

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

@Verwijderd Ook op hun desktop versie staat bij verzending; Wir versenden zurzeit nur nach Österreich und Deutschland

Momenteel verzenden ze dus alleen in Duitsland en Oostenrijk, ook al staan verzendkosten naar o.a. Nederland erbij. Daarnaast staat er nog steeds dat het een refurbished model betreft:
-Geprüfte B-Ware.
-Schlieren oder Kratzer vorhanden
-Originalverpackung kann beschädigt sein, oder der Artikel wird in einer transportsicheren Neutralverpackung geliefert

Oftewel niks nieuws aan.
If it looks too good to be true, it usually is.

Verwijderd

Das vreemd, ik had nog gebeld en hun claimden dat ie nieuw was, alleen dat de site nog niet geupdate was... Er zijn ook refurbished models vanaf 329 ja

• LukasW
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-01 09:12
Verwijderd schreef op maandag 4 september 2017 @ 12:25:
beide proccesors zijn quadcores die runnen van 2.5ghz tot 3.5ghz
Wat maakt dat uit? Een Pentium J2900 is ook een quad core met een base frequency van 2.4 ghz en een boost tot 2.66 ghz. Zou die dan ook bijna net zo snel zijn denk je? Helaas zegt kloksnelheid alleen iets als alle andere factoren gelijk zijn. Je kunt een i5 7400 op kloksnelheid vergelijken met een i5 7500, omdat ze dezelfde architectuur, hoeveelheid cache en aantal cores hebben. Een skylake processor op 3 ghz is een stuk sneller dan Bristol Ridge op 3 ghz, welke weer veel sneller is dan Bay Trail op 3 ghz.
en de integrated graphics op de apu zijn vergelijkbaar met een 750m, if intel hd 620
Een GT 750m is heel wat langzamer dan de GTX 750 die je hiervoor noemde en dan nog is de GPU van de A12-9700p in de meeste games zo'n 20% langzamer dan de 750m. Maar goed, Sims 3 zal er best op te spelen zijn, net als bijvoorbeeld op een i3 7100u.

Verwijderd

Ja het was wat moeilijk om achter info te komen, aangezien amd alles als een r7 labeld.... Als het goed is kun je er alles op spelen wat je ook met intel hd 620 graphics kunt spelen... Wie weet nog ff op de ryzen apu w88

• Leroyfoppen
Ik ben helaas niet zo technisch ingesteld, dus ik snap niet veel van wat hierboven staat. Maar heeft iemand een goede suggestie voor rond de 550 euro?
Pagina: 1