Intentionally left blank.
Verwijderd
Nee hoor 
Misschien moet je een aparte driver voor de kaart hebben die expliciet Video In en Out ondersteunt?
Of anders een losse WDM capture driver.
(Window Driver Model. Dat werkt alleen onder Win2K goed)
Misschien moet je een aparte driver voor de kaart hebben die expliciet Video In en Out ondersteunt?
En waar kan ik die WDM driver dan downloaden?Op maandag 09 juli 2001 01:43 schreef Hooi het volgende:
Nee hoor
Ik heb m'n Webcam erop geinstalleerd waar WDM ook inzat als ik het goedhad, maar, hij werkt nog steeds niet...Op maandag 09 juli 2001 01:43 schreef Hooi het volgende:
Nee hoor
Verwijderd
Hier werkt het gewoon. Maar de boel freezde steeds totdat ik de alleroudste drivers er op had gezet.
Welke drivers moet ik dan usen?Op maandag 09 juli 2001 12:53 schreef HlpDsK het volgende:
Hier werkt het gewoon. Maar de boel freezde steeds totdat ik de alleroudste drivers er op had gezet.
Want ik heb die CD niet meer
Sorry, maar DirectX heeft er wel degelijk mee te maken. En wel het volgende onderdeel:
De DirectX 8 video capture update
Bij mij werkt ie dus echt
superkaart!
De DirectX 8 video capture update
Ook moet je de bijgeleverde DVD speler installeren, tezamen met het MultiMedia center.Formerly known as Digital Video Update for DirectX 8.0). Users of video capture devices should install this update after installing the DirectX 8.0 or 8.0a runtime. Affected video capture devices include:
TV tuner and video capture cards/peripherals (AGP, PCI, USB, or IEEE 1394)
Digital Video (DV) devices connected to OHCI-compliant IEEE 1394 ports, also called called FireWire or i-link
Products known to benefit from the update:
ATI All-In-Wonder, VIVO, or TV tuner cards using MMC 7.1 or higher
All OHCI-compliant IEEE 1394 interfaces
Adobe Premiere 6.0
Ulead VideoStudio 5.0
Bij mij werkt ie dus echt
Het werkt nu eindelijk!!!! 
Alleeeeen... Hij kan de opgenomen files niet openen
Alleeeeen... Hij kan de opgenomen files niet openen
Pagina: 1