Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop puur voor office gebruik. ( portfolioen dergelijke )

Pagina: 1
Acties:

• PatronDuMonkey
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 04-11-2023
Goedendag ,

Ik ben op zoek naar een laptop voor stageverslagen , aantekeningen tijdens college's en portfolio.
Zelf heb ik momenteel deze laptop op het oog : asus-vivobook-r417sa-wx235

https://www.laptopshop.nl...rHVRunaWfGVIaAkvwEALw_wcB

Hebben jullie nog andere adviezen , ben namelijk niet bekend met flash opslag.

Wat ga je met je laptop doen?
[i]Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Windows 10

Wat is je budget?
Max 300 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja , maar reis niet langer dan een uur in de trein.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Fan van Asus maar sta open voor andere merken.

[ Voor 49% gewijzigd door PatronDuMonkey op 01-09-2017 19:49 ]

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:13
Kijk hier eens naar: https://www.notebooksbill...ivobook+max+f541ua+gq1736
Voor zo'n €315.- in totaal word hij naar je in Nederland gestuurd, net iets boven je budget maar dan heb je echt iets beters dan wat andere laptops te bieden hebben op dit prijs niveau.

EDIT: Denk er wel om dat er geen Windows op deze laptop staat, maar hier weet je zelf wel wat op denk ik ;)

[ Voor 17% gewijzigd door JohanNL op 01-09-2017 22:41 ]

In vino veritas, in aqua sanitas

• Baloes
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:31
Bij dit soort budgetten zou ik zeker ook es kijken op de V&A van tweakers. Daar bieden erg betrouwbare verkopers hele leuke laptoppies aan voor weinig geld.

Zoiets als dit bijvoorbeeld :

V&A aangeboden: Dell Latitude E7240 - i5-4310U - 8GB - 256GB

Zakelijke laptop die aantal jaar geleden ruim boven de 1000 euro kostte. Mooi formaat om mee te nemen. Heeft een ruime SSD en (weet ik uit ervaring) een erg fijn toetsenbordje met achtergrondverlichting, vind ik zelf altijd een erg fijne feature. 8GB geheugen, wordt in tegenstelling tot zo'n vivobookje met maar 2GB geheugen niet traag wanneer je veel tegelijk open hebt staan.De i5 die er in zit is een prima processor, stukken beter dan de toch wel wat trage Celeron die in dat vivobook zit.
De verkoper (met 88 positieve beoordelingen) geeft aan dat er ook nog arantie op zit. Ook prettig. Heb tot nu toe al flink wat van die tweedehands dell zakenlaptoppies gehad en altijd zeer goed bevallen. Goede bouwkwaliteit en prestaties.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Of eventueel;
Maandje oud, 4gb ram, i3 CPU, 128gb ssd
Mooie specs voor jouw wensen

V&A aangeboden: Asus P302UA-FN215T

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02:16
Je budget is echt erg laag, maar voor dat geld of iets meer heb ik voor m'n ouders een laptop gehaald bij https://www.asbascomputers.nl/refurbished-laptops (ik heb geen enkel aandeel in dat bedrijf). Enige ding is dat het vaak andere toetsenborden heeft en daar plakken ze stickers op om 'm qwerty te maken.

Roomba E5 te koop

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

sig69 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 01:03:
Je budget is echt erg laag, maar voor dat geld of iets meer heb ik voor m'n ouders een laptop gehaald bij https://www.asbascomputers.nl/refurbished-laptops (ik heb geen enkel aandeel in dat bedrijf). Enige ding is dat het vaak andere toetsenborden heeft en daar plakken ze stickers op om 'm qwerty te maken.
Lijkt me dan op zijn minst zo netjes om dan met een concreet voorbeeld te komen. Nu stuur je TS alsnog met een kluitje het riet in.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02:16
Excuus ik was misschien wat te algemeen. Ik denk dat alles boven de 200 daar voldoet. Zou ik wel van wat je over houdt de hdd er uit halen en vervangen door een ssd. Dan heb je volgens mij echt heel goedkoop een laptop waar je fijn op kan werken.

Roomba E5 te koop

Pagina: 1