Toon posts:

Aan Diadem

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag even willen weten waarom mijn topic dan gesloten is. Ik heb een standpunt en ik onderbouw het met argumenten waar over nagedacht is, zoals in de richtlijnen staat. Blijkbaar waren er een aantal mensen die er niet serieus op in gingen en het tegendeel probeerden te bewijzen door te doen alsof ik gek ben. Ik heb een 2e poging gedaan om serieus te beginnen, maar het lijkt niet te baten?
Als je me n.a.v deze topic me eraf wil gooien, doe het maar dan ga ik wel weer naar de moby boards ofzo :)

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Je topic sloeg nergens op. Oneindig is niet ene getal, je kan niet iets door oneindig delen of andersom, oneindig is niets... dat bestaat niet IRL, je kan er niet mee rekenen.

[edit]
En voor dit soort zaken heb je LA of icq, ga dan geen topic openen in w&l |:(

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Het standpunt wat jij verkondigt is onzin, dit is je al door verscheidene mensen uitgelegd. Ik sluit dan ook de betreffende thread, en dan open jij een nieuwe.

Dat is niet de bedoeling, als ik een thread sluit, sluit ik daarmee de discussie... Dus zomaar verdergaan is niet gewenst.

Als je het niet met een beslissing eens bent dien je te klagen via 1 van de officiele methodes.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Dit topic is gesloten.