Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kleine, goed (kope) laptop.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Boosmeneer
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 16-09-2021
Hallo!

Ik ben voor mijn studie op zoek naar een goede kleine laptop, tussen de 13 en 15 inch of iets. beviel mij wel toen ik even in de mediamarkt wat bekeek.
Ik wil er alle adobe programma's makkelijk op kunnen draaien, inclusief een klein beetje editten.

Ik vond het nogal moeilijk om een kleine goede laptop te zoeken, dus misschien kunnen jullie mij hierbij helpen. Ik vind rond de 800 euro een mooie prijs, en het liefst een licht dun dingetje, en met een intel cpu en dedicated gpu.

Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen!
Alvast bedankt.

Alle reacties

• jonas-ventje
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 19-01-2024
je hebt staan dat je tussen 13 en 15 inch een mooie grootte vindt, mag dit ook 15,6 inch zijn. daar ben je prijskwaliteit veel beter mee af.
ik heb een vergelijking opgesteld maar al deze laptops zijn wel 70 tot 100 euro boven je budget...
https://tweakers.net/pric...are/551629;746791;663461/
alles hangt er van af wat je het belangrijkst vindt... er zijn er zwaardere met een betere processor en lichtere met minder opslagcapaciteit. je hebt een numeriek toetsenbord of met een usb type-c poort enz.
ik weet ook niet of je een qwerty of een azerty toetsenbord moet hebben maar ik ben er in mijn vergelijking van uit gegaan dat je een qwerty toetsenbord nodig hebt.
als je een azerty nodig hebt zou ik sowiso voor deze gaan:https://tweakers.net/pricewatch/746345/hp-omen-15-ax200nb-(belgisch-model).html

je hebt er natuurlijk ook nog goedkopere maar ik heb in mijn vergelijking wat standaard dingen in staan: een quad-core processor, een (deel) ssd geheugen en 8gb geheugen...

[ Voor 10% gewijzigd door jonas-ventje op 01-09-2017 19:07 ]

Verwijderd

hp stream 13

• jonas-ventje
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 19-01-2024
Deze heeft gewoon geen kwaliteit