Internet explorer werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HD-readonly
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-12-2019
Ik heb na herinstalleren bij internet explorer bij sommige sites geen images of totaal geen pagina of bep links werken niet.

Ligt de oorzaak bij javascript, active x of de Kaspersky instellingen of kan het iets anders zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
- Internet Explorer herinstalleer je niet, want die zit ook geintegreerd in bvb de Windows help. Wat heb je er precies mee gedaan?

- Wat voor sites is 'sommige sites'? Zonder dat te weten zitten we alleen maar in het wilde weg te schieten.

- Wat gebeurd er als je een andere browser gebruikt? Misschien ligt het aan de sites.

- Even cache legen met CTRL+F5 op de pagina's?

- 'bep links' Wat is een 'bep link'? Gewoon een link?

- Kaspersky kan je het beste zelf even uitzetten om te testen of het misschien daarbij ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:54
Dat is nogal wat inderdaad.

Welke Windows versie?
Welke IE versie?
Welke sites?
Werkt het in een andere browser wel?

Er zijn manieren om IE te deinstalleren en weer opnieuw te installeren, maar dat is echt een last resort middel.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

nelizmastr

Goed wies kapot

Als je een IE versie ouder dan 11 hebt is het logisch. Die zijn niet meer ondersteund en werken niet correct meer met sommige websites.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HD-readonly
Ik heb IE 10
windows 8.1

welke sites?
oa

- www.msn.com
-support.microsoft.com
-www.kaspersky.com
-support.google.com

ik wil graag je advies volgen om te upgraden naar een betere browser.
het probleem is dat er niet goed geupdate wordt.

als ik naar het update centrum ga worden er wel updates gevonden maar deze worden niet uitgevoerd.
en support.windows..com geeft een witte lege pagina.

[ Voor 39% gewijzigd door HD-readonly op 02-09-2017 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:43

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Op het moment dat je een andere browser gebruikt (zeg Firefox of Chrome), heb je deze problemen dan ook? Je kan met IE ook de boel 'resetten' via Internet Options > Advanced > Reset.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HD-readonly
Outerspace schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 11:08:
Op het moment dat je een andere browser gebruikt (zeg Firefox of Chrome), heb je deze problemen dan ook? Je kan met IE ook de boel 'resetten' via Internet Options > Advanced > Reset.
Ik zie alleen internet explorer hier staan.

Hoe vind ik andere, meegeleverde browsers?

Ik heb de instellingen gereset maar dit helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
HD-readonly schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 11:35:
[...]
Hoe vind ik andere, meegeleverde browsers?
Niet. Je zal die zelf even moeten downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8mile13
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-08-2023
Er is een Windows Update probleem dat schijnt de reden te zijn dat Explorer 10 niet naar Explorer 11 geupgrade kan worden.

Druk Windows logo + ''x'' in - ga naar Configuratiescherm - dan naar Systeem en beveiliging. Daar vind je het Onderhoudcentrum + Windows Update.

Bij het Onderhoudcentrum ga naar Probleemoplossing, daar kun je mogelijkerwijs problemen met Windows Update oplossen.

Bij Windows Update ga naar Instellingen Wijzingen, zou ik zetten op ''naar updates zoeken maar laat mij bepalen of ik ze wil downloaden en installeren'', dan ''ok''. Dan kun je ze manueel downloaden en installeren. Als dit niet lukt dan even een thread starten!

Browsers kun je gewoon op internet zoeken, downloaden en installeren. Bijvoorbeeld Google Chrome
https://www.google.nl/sea...0&ei=fLOqWZiaC9Tc8Af8rJ5g
Pagina: 1