Ik heb nu net een AMD 1400 TB gekocht , echter mijn moederboord werkt niet helemaal zoals hij werken moet(asus a7m266).Hij start op,alles draait,maar mijn monitor zegt geen signal from channel a,ook niet van b trouwens.De TB 1400 ziet er goed uit aan de buitenkant en er zat een goede koeler op , de cpu heeft ook daadwerkelijk contact gemaakt(zag afdrukje van vore in AS staan die was aangebracht op de heatsink base.Oook is de core niet gecracked.Ik heb nu echter een duron 800 Mhz gekocht , die werkt uitstekend.De winkel waar ik de TB heb gekocht is nu echter gesloten ivm vakantie , dus zij kunnen het ook niet voor mij nakijken.Ik koop binnenkort toch een Abit KG7(als hij uitkomt) , en ik wil weten of die TB 1400 uberhaupt wel werkt.Is er iemand in de buurt van wormerveer die een systeempje heeft staan waar ik mijn TB ff op kan proberen?hij hoeft alleen maar te booten , dan weet ik of hij daadwerkelijk ook werkt.
Ik neem eventueel mijn eigen HSF wel mee.Alvast bedankt jongens.
Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)