Hey, ik heb eens bij iemand (wel meer) gezien dat hij met spatie de pc starte! heeft iemand enig idee hoe ik dit kan doen?? (ik heb een ATX voeding)|:(
Zelf heb ik een Asus P2B-LS. Ik weet dat er bij mij een jumper op mijn mobo zit die je kunt omzetten zodat hij ook via het toetsenbord aangezet kan worden. Check ff of jij die ook hebt, en of hij goed staat. Het zou kunnen zijn dat jij die niet hebt (KB_PWR).
Vervolgens moet je ook in je BIOS instellen WELKE toets voor Power-On gebruikt moet worden. Dit kan inderdaad bijv. de spatiebalk zijn, maar ook een toetsencombo (Ctrl-bla).
Succes met zoeken. Het kan ook zijn dat jouw mobo dit niet heeft. Dat weet ik niet zo uit mijn hoofd.
Vervolgens moet je ook in je BIOS instellen WELKE toets voor Power-On gebruikt moet worden. Dit kan inderdaad bijv. de spatiebalk zijn, maar ook een toetsencombo (Ctrl-bla).
Succes met zoeken. Het kan ook zijn dat jouw mobo dit niet heeft. Dat weet ik niet zo uit mijn hoofd.
... en oranje! :P
Yep, hangt van je bios af. Bij mijn Abit BF6 heb ik de mogelijkheid om op te starten met [CTRL] - [F1]-[F12]. Staat volgens mij ergens bij je powersaving-instellingen.
PSN-id: Chrasher
Verwijderd
ik had een asus p2b daar ging opstarten via tab toets. heb nu een msi k7t turbo maar ik ben er ook nog niet achter hoe ik e.e.a. inoet stellen om via toetsenbord op te starten.
ik kan dat ook
ook als je een bepaald iets in je toetsen bord typt zoals "D-A-N-C-E-2-k" startie op
echt koel , maar ik haal mijn stroomkabel er altijd uit 
*Je weet maar nooit*
*Je weet maar nooit*
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
zou leuk zijn ik weet wel dat dit met mijn ASuS P5A
kon maar las iemand iets weet voor mijn Abit kt7 riad
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Verwijderd
Dit moet je bij de Bios instellen bij de optie Power Boot ( meen dat het zo heet),
de kan dan inderdaad je computer met bv. de spatie balk op starten. de moet de computer dan wel eerst opstarten en de numlock aan hebben staan als je de computer uit zet.
de kan dan inderdaad je computer met bv. de spatie balk op starten. de moet de computer dan wel eerst opstarten en de numlock aan hebben staan als je de computer uit zet.
Ha, dat doet mijn test pc (de h2o cooled celly) ook, zit een QDI BrilianX mobo in en heeft, paswoord boot up, kun je alles instellen, Keerjte met een maat van mij (agrarier), komt altijd mail cheken en inetten bij mij, wil pc aan doen, doet niet.. Ikke: "Ik ben een domme boer" En na een keer herhaald te hebbe schoot hem het te binnne, hij typen, en ja pc aanOp maandag 09 juli 2001 01:47 schreef DaNCe2k het volgende:
ik kan dat ookook als je een bepaald iets in je toetsen bord typt zoals "D-A-N-C-E-2-k" startie op
echt koel , maar ik haal mijn stroomkabel er altijd uit
*Je weet maar nooit*
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Chrasher: Gaaf fotoboek.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Hey bedankt allemaaL!! Maar heeft iemand enig idee hoe dit bij een K7T turbo werkt?? En niet bij al die andere! (is wel leuk om te horen trouwens)!!
Mijn Computer start gewoon elke ochtend om 7 uur op. ideaal. hoef nooit meer te wachten!
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Jij hebt toch wat jij wilt??? dan mag ik toch ook iets vragenOp maandag 09 juli 2001 17:50 schreef Meerwijck het volgende:
[..]
Hey gaat het hier om jou of om mij??? he, OM MIJ DUS (srry voor degene die HOOFDLETTERS haat)
Die van mij start nooit op 
vorige maand een x d8 ik
vorige maand een x d8 ik
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Ok, ik ben irritant maar ik wil het gewoon weten 
Weet iemand hoe dit moet met een Biostar M7VKA ?
bvd
Weet iemand hoe dit moet met een Biostar M7VKA ?
bvd
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Ik heb net 15min in m'n bios zitte neuse, maar nergens zo'n functie te vinden
Power on by keyboard... moet ergens staan... kun je nog een bepaalde toets voor aanwijzen of gewoon d.m.v. "de any-key"...
56 => 512 => 768 => 1024 => 2048 => 2240 => 3072 => 6144 und so weiter
Mijn computer start vrijwel nooit op. Blijft altijd aan staanOp maandag 09 juli 2001 17:40 schreef Tampie2000 het volgende:
Mijn Computer start gewoon elke ochtend om 7 uur op. ideaal. hoef nooit meer te wachten!
Volgens mij wil het gewoon nie met een MSI K7T turbo moederbord!!
Verwijderd
ben je nou echt te lui om die powerknop een halve centimeter in te drukken ? 
/me 's peeceetje staat gewoon altijd aan, hoef ik me daar ook nie druk om te maken
/me is namelijk _ook_ lui
/me 's peeceetje staat gewoon altijd aan, hoef ik me daar ook nie druk om te maken
idd, wat boeit het nou om een powerknop in te drukken of een keyboard knop. Het is volgens mij nog lastig ook, als bv iets op je keyboard valt.Op woensdag 11 juli 2001 00:13 schreef Vyvre het volgende:
ben je nou echt te lui om die powerknop een halve centimeter in te drukken ?
* ubermaestro kan met zijn teen de powerknop indrukken
edit:
typo's
typo's
Ik heb een AOpen AX6BC en een award modular bios, weet iemand of het hier bij kan? Ik kan in de bios eigelijk allen dingen vinden als wake on LAN enz... Weet iemand hoe het bij mij zit?
Hmm, ik had de feature zitten op mijn vorige P2b moederbord, opzich erg handig. Alleen nu heb ik een K7T Turbo, en waar die functie op dit/deze moederbord/BIOS zit is me een raadsel
Op de Asus A7V133 kon ik ook niks vinden
Misschien dat het nog ooit in een update ofzo komt
Op EPoX moedeborden gaat t dmv een "soft power on" jumper op het moederbord.
Handig als je een ATX voeding in een AT kast drukt (wanneer je dus geen ATX powerswitch hebt en de reset knop wilt blijven gebruiken)
Handig als je een ATX voeding in een AT kast drukt (wanneer je dus geen ATX powerswitch hebt en de reset knop wilt blijven gebruiken)
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
Alleen Asus moederborden ondersteunen die optie
Je kan het onder de instelling powerboot
maar het ligt er ook aan of je voldoende voeding ofzoiets heb, anders werkt het niet
zoals bij mij
Ik had ook Aopen Axbc (ofzoiets
), maar daar heb je die optie niet
Helaas
Je kan het onder de instelling powerboot
maar het ligt er ook aan of je voldoende voeding ofzoiets heb, anders werkt het niet
zoals bij mij
Ik had ook Aopen Axbc (ofzoiets
Helaas
heb ik niet meer :P
Bij mijn a7v (voor amd cpu's dus) staat er niks over opstarten met toetsenbord. Wel opstarten op bepaalde tijden of via netwerk.
* Neejoh zuchtOp maandag 13 augustus 2001 03:17 schreef Hamlet het volgende:
[..]
Ik had ook Aopen Axbc (ofzoiets), maar daar heb je die optie niet
Helaas
Die van mij heeft die funktie dus niet.. Ik heb de Aopen Ax6bc
Van de week een chaintech gezien die het ook wilde, alleen je kon in de bios opgeven welke toetsencombinatie ik wilde gebruiken, maar bij "ctrl alt delete" d#nderde ie uit, terwijl ik dat net als opstart-combinatie wilde hebbenOp maandag 13 augustus 2001 03:17 schreef Hamlet het volgende:
Alleen Asus moederborden ondersteunen die optie
20*350ZO45°
Pagina: 1