Toon posts:

CS cheat0rs... pff steeds meer

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
http://www.championship-manager.f2s.com/cheat0rs.rar

op deze demo is dus SUPER duidelijk een cheat0r te zien..
het word tijd voor de nieuwe patch:p

maat van mij uit tNO heeft ook een demo opgenomen op dezelfde serv0r..

http://www.championship-manager.f2s.com/chemi.rar

Verwijderd

Nix geen nieuwe patch. Ik ben al gestopt. Ben niet de enige.

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Yup, ik ben ook al gestopt en over gestapt op Tribes 2 :9~

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:43

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

CS = verpest door cheaters
Tribes 2 = kewler en niet verpest door cheaters

Ik ben dus ook al gestopt.

:Y)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01 14:27
Elke keer als ik CS speel wordt ik alleen maar meer gefrustreerd... zo jammer want het is zo'n cool spel ! Jammer dat die cheats niet weggefilterd kunnen worden...

Concrete Loop Watercooling

• Slayer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:29

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Wat voor demo :?

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

Verwijderd

Speel gewoon op Strikerz.net mensen! Daar ben ik nog nooit een echte cheater tegen gekomen! :)

DeLirium

• FreeRider
  • Laatst online: 29-01 14:27
Die heeft dus een soort see-trough walls en wellicht auto-aim... laffe strontzakken zijn het die cheaters :r

Concrete Loop Watercooling

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
Gewoon op goede servers spelen, niet op gamepoint, demon of wanadoo dus, want daar zit iedere n00b cheater. Verder helpt het een beetje om op Punkbuster-servers te gaan spelen, die haalt de n00b-cheaters er ook wel uit. En dan blijft nog een klein groepje over: de die-hard cheaters die wel alles enzo weten te omzeilen. Maar als ik bv. op strikerz of op me clan-server speel kom ik (bijna) nooit een cheater tegen.

Verwijderd

Op jolt staat nou PB, er is er laatst een gezien met geforce hack.

Lachen man, iedereen:
CHEATER CHEATER CHEATER CHEATER CHEATER CHEATER CHEATER CHEATER CHEATER CHEATER!!!!!

lachen

maar er zijn nog een hoop cheats die niet door PB gezien worden en dit is jammer

Verwijderd

Cheaten in zo jammer :( En je weet ook nooit meer zeker of iemand nou echt goed is of hij een cheat gebruikt.

Maar goed CS vond ik sowieso al wat minder worden dus speel ik nu fulltime Tribes 2.
Alleen zal het niet al te lang duren voordat daar cheats voor komen, er zijn al enkele gesignaleerd waaronder autoaims (maar die werkten blijkbaar niet maar er zat wel een leuke trojan in :D ), alleen niets ernstigs.
Hopelijk patch het DEV team iedere (aankomende) cheat er snel uit...

• ubermaestro
Op maandag 09 juli 2001 01:15 schreef tva_goku het volgende:
Op jolt staat nou PB, er is er laatst een gezien met geforce hack.

Lachen man, iedereen:
CHEATER CHEATER CHEATER CHEATER CHEATER CHEATER CHEATER CHEATER CHEATER CHEATER!!!!!

lachen

maar er zijn nog een hoop cheats die niet door PB gezien worden en dit is jammer
Jah klopt, sta ik binnen 2 rondes 10-0 (wat ik vaak sta >:) ) iedereen gelijk CHEATER, WALLHACK, AIMBOT! :(

Verwijderd

Achja ik speel alleen maar op strikerz, daar is gewone een leuke sfeer, geen gezeik met punkbuster want daar komen de echte cheaters toch wel doorheen, en mocht er iemand cheaten, tken, whatever dan wordt ie gewoon gebanned daar.

Verwijderd

Ik wacht eigenlijk tot al die vieze gore kut cheaters, meelopers en wannabes klaar zijn met CS. Dan kunnen ze fijn met ze alle een ander spel naar de klote helpen. Dan kan er eindelijk met liefhebbers gespeeld worden :)
Eigenlijk wacht ik daar al een jaar op maar het schiet niet echt op.

En iedereen zegt altijd dat ze het als een compliment zien als ze cheater genoemd worden. Ik werd laatst ook voor cheater uitgemaakt, en kon er eerlijk gezegd helemaal niet om lachen. :( :(

Verwijderd

Op maandag 09 juli 2001 00:32 schreef Gizz het volgende:

• ubermaestro
Op maandag 09 juli 2001 03:01 schreef Yoozd het volgende:

[..]
What's your point :? Als ik wil lezen wat gizz heeft getypt scroll ik wel omhoog |:(

Verwijderd

Op maandag 09 juli 2001 03:12 schreef ubermaestro het volgende:

[..]

What's your point :? Als ik wil lezen wat gizz heeft getypt scroll ik wel omhoog |:(
Wat mensen allemaal wel niet doen om in de HK te komen :P

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Op maandag 09 juli 2001 01:34 schreef Trashbash het volgende:
Cheaten in zo jammer :( En je weet ook nooit meer zeker of iemand nou echt goed is of hij een cheat gebruikt.

Maar goed CS vond ik sowieso al wat minder worden dus speel ik nu fulltime Tribes 2.
Alleen zal het niet al te lang duren voordat daar cheats voor komen, er zijn al enkele gesignaleerd waaronder autoaims (maar die werkten blijkbaar niet maar er zat wel een leuke trojan in :D ), alleen niets ernstigs.
Hopelijk patch het DEV team iedere (aankomende) cheat er snel uit...
Volgens mij worden cheats er door developers van een ŽechteŽ game eerder er uit gehaald dan van een Mod.
En zeg nou zelf Half Life is ook al vier jaar oud, dus het is een beetje tijd voor vernieuwing, iedereen aan tribes 2 >:)
:)

*edit
sorry voor de lichtelijke flame :)
*edit

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• ubermaestro
Op maandag 09 juli 2001 03:15 schreef Famoso het volgende:

[..]

Volgens mij worden cheats er door developers van een ŽechteŽ game eerder er uit gehaald dan van een Mod.
En zeg nou zelf Half Life is ook al vier jaar oud, dus het is een beetje tijd voor vernieuwing, iedereen aan tribes 2 >:)
:)

*edit
sorry voor de lichtelijke flame :)
*edit
Valve probeert ook met man en macht 'hun' paradepaardje CS (niet van hun, maar veel mensen kopen halfl-life vanwege cs) om die cheats er uit te helpen, in patch 1.2 wordt oa de wallhack 'gefixt', hoewel ik vrees dat daar binnenkort weer een 'oplossing' voor is :( , het is de gameplay dat telt natuurlijk, niet het feit dat het spel 4 jaar oud is. En natuurlijk des te beter het spel, hoe populairder het spel, des te meer mensen gaan spelen, meer cheats :( . Cheats online zullen vrees ik nooit worden tegegaan. Net als software piraterij, wat natuurlijk nie erg is >:)

• ubermaestro
Op maandag 09 juli 2001 03:14 schreef --BoBo-- het volgende:

[..]

Ik zit al in HK vriend |:(

Verwijderd

Strikerz is idd een van de weinige servers waar je altijd normaal kunt spelen, sommige andere valt mee en populaire zijn echt erg.

Verwijderd

Op maandag 09 juli 2001 03:43 schreef ubermaestro het volgende:

[..]

Ik zit al in HK vriend |:(
Ga nog maar eens over mijn post nadenken als je uitgeslapen bent vriend :) :P

(ik doelde dus op die andere dude, en dan nog watch the smillie erachter --> :P pfff)

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

lol buurman
vette demo man :D
chemidog is altijd al een lamer geweest zonder cheats is ie al lame genoeg :P

hallo

• Struis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-11 16:31

Struis

Tis wat he.....

hoe speel je em af??

Verwijderd

Op maandag 09 juli 2001 03:01 schreef Yoozd het volgende:

[..]
:? :? Beetje vaagh van mij....

Wat ik bedoelde is dat op t2 ook tjieterz zijn. :)

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Ik word zelf de laatste tijd nogal ziek van het gezeur over de eeuwige cheater.. ik weet hoe kut het is als iemand je loopt te fucken met zn zielige wallhackjes enzo, maar je kan er eeuwig over door zeuren, maar daardoor gaan ze niet weg. Ik speelde laatst en eentje killde zichzelf steeds en killde ondertussen tijdens de game nog andere mensen etc.. spectator cheat dus, en echt NIEMAND ging erover zeiken, alleen een beetje "yea.. spectator cheat", en dat wassut..

Het is trouwens reuze simpel om op wannadoos demons or whatever bovenaan te staan zonder cheats.. ;)

dunno

• Laurent
  • Niet online
Ik ben zwaar afgekickt van CounterStrike, dat vanwege mijn ISDN kosten (dat speelde de grootste rol) maar ook de cheaters, want er is niets mee aan met al die aimbot zooi etc.

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Cheat0rs SuXor...

De gemiddelde cheater is een beginnende online speler en wil meestal gewoon een beetje goed voelen door een keer te winnen. Cheaters moeten gewoon flink oefenen zodat ze beter worden en mischien een keer kunnen winnen zonder te cheaten. cheaten maakt het ook niet leuk voor de medespelers. die willen gewoon "real" tegenstanders. Ik win of verlies met een goed gevoel omdat ik weet dat ik niet cheat.

Maar goed.. conclusie:

Cheaters never win.. Winners never cheat

Verwijderd

Zo ik tel al heel wat mensen die met CS gestopt zijn! :D In mijn vorige clan ook 3.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
ik en een vriend hebben CS Cheats getest...

9 van de 10 cheats werktte gewoon |:( ook met punkbuster... (op lege server, 2 players).

d'r zijn zelf programma's waar je zelf aimbotjes mee kan schrijven (paar klikjes klaar)... ik ben bang dat Cs 1 deze dagen het loodje legt :r

daarna alle cheats verwijderd... ik kan je zeggen: cheaten is nog een verrekte kunst... met cheats is het 3 x zo moeilijk te CSén... en ik kan er nu ook bij vermelden: dat er nu nog zo'n 20/30 cheats zijn die het doen :'(

ik heb valve en counterstrike n's gemaild... wat ik terugkreeg van valve:

meld het bij counterstrike.net
van counterstrike:
meld het bij valve

dus ik begin er niet meer aan met melden...

wat je het beste kunt doen is:

strikerz.net:27017
strikerz.net:27027

oja, voor de mensen die nu zeggen dat de cheats niet weg zijn, ik heb m'n bak geformatteerd dus ...

Verwijderd

Ik speel regelmatig op de Strikerz servers, en ben zelf nog nooit een cheater tegengekomen. Er wordt heel actief op de servers ge-adminned, en zodra iemand met een cheat betrapt wordt is het BAN, en dan voor altijd.

Het is overigens altijd gezellig op de servers. Er wordt goed in teamverband gevochten, en tactisch zit het ook goed in elkaar.

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:58
gister op de strikerz servers was er ook een cheater... en hij werd NIET gekicked :(

dr was alleen een of andere nep-admin die geen mensen kon kicken :(

(als het goed is heeft die nep-admin wel gemaild naar een "echte" admin)

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Verwijderd

Laatst ergens op een server een cheater tegengekomen (friendly fire stond aan )
Toen zijn we hem met zen alle CT en T 's te lijf gegaan met messen >:) Net zolang totdat hij er helemaal ziek van werd en wegging :)

• DeX

DeX

Op maandag 09 juli 2001 10:41 schreef Stellarc het volgende:
Laatst ergens op een server een cheater tegengekomen (friendly fire stond aan )
Toen zijn we hem met zen alle CT en T 's te lijf gegaan met messen >:) Net zolang totdat hij er helemaal ziek van werd en wegging :)
Gebeurt regelmatig... Vooral as ff aanstaat... Cheaters overleven het geen 2 seconden.. Wel beter... Learn the hard way..

Verwijderd

Op maandag 09 juli 2001 05:03 schreef frankey het volgende:
hoe speel je em af??
unzip hem naar je halflife\cstrike dir --> start halflife op, type in console: playdemo cheat0rs (let op de 0 --> nul)

• IceStorm
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Je moet gewoon op de juiste servers spelen :P

• Slayer

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

als ik hem download dan krijg ik een .rar bestand :?

Firefox Browser
KINKpuntnl

Verwijderd

Je moet gewoon een spel maken waarbij cheaten geen nut heeft. Dat achterlijke CS _VRAAGT_ gewoon om cheaters, omdat als je dood gaat weer steeds moet wachten :Z En dus willen ze niet doodgaan = beter spelen = cheaten dus :)

Ik zie er het nut niet van in om bij Tribes2 te cheaten, hoe zou je dan eigenlijk kunnen doen :? Ook bij TFC, daar kun je dus echt niet cheaten. Is trouwens ook helemaal niet leuk. + er spelen maar weinig mensen TFC en de menseeeeen die TFC doen (ik) gebruiken geen cheats. En de TFC-newbies vinden toch nooit cheats voor TFC :D

Verwijderd

ARGH! die cheat dus echt wel he... |:( ik :r op cheaters!!!

ik ken die gast ergens van... hmm zijn naam dan... *kraak* *kraak* ohja fuck! hij zat in mijn clan een jaar geleden ofzo... die clan is nu no more maar kwenie of ie toen al cheatte want je kon hem zo verslaan... maarja wat is zijn WonID? Mag ie gelijk verhuizen naar zijn vrienden... de cheaters!

• Flexx
  • Laatst online: 10:51

Flexx

This side up

Op maandag 09 juli 2001 13:31 schreef Raaaaaap het volgende:
als ik hem download dan krijg ik een .rar bestand :?
Dat is een winrar bestand. (ingepakt net als *.zip)

kan je met winrar of winace uitpakken.

Verwijderd

Op maandag 09 juli 2001 05:12 schreef Yoozd het volgende:

[..]

:? :? Beetje vaagh van mij....

Wat ik bedoelde is dat op t2 ook tjieterz zijn. :)
mja, die zijn er ook in TFC/Q3/UT/Q2/QW ect..
alleen HL CS lijkt er het meest onder te lijden door de paranoïde idioten die je constant uitschelden als je beter speelt dan zij... met andere spellen heb ik er lang zo'n last niet van...

CS speel ik ATM alleen nog op lanparty's met vrienden...

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
ChemiDog ken ik van LANparty! Daar tjiette ie niet!
Dit is wel ongeloofelijk zielig dit hoor hee.

Steam

• Slayer

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Ik heb er geen goed woord over :( wat een Cheater bah :r :r

Firefox Browser
KINKpuntnl

• Plantje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

ja het is inderdaad een cheater dat zie je wel op die demo.. maarja je kan er weinig tegen doen. Me broertje speelde eergisteren een clanwar tegen een stel cheaters (wallhack) dat zag je zo (ze gaven uiteindelijk ook toe, vind je het gek ze speelden op hun clanserver) Maar toen ging ik voor de grap eens op google kijken naar cheats. Binnen 5 minuten aimbot gevonden. En je ff geprobeerd ... natuurlijk werkte die. Ze moeten de volgende versie eens een keer alle cheats eruit halen ipv guns andere skins geven en dat soort dingen.
(aimbot er weer afgegooid) :)

had niet verwacht dat het zo simpel werkte. De aimbot maakt al de CT models grijs met een rood hoofd en T met blauw hoofd. Hij scant dan een deel van je scherm en "locked" op die kleur. Je hebt trouwens wel sprays met die kleuren erg leuk met die aimbot dan kunnen ze je niet meer raken 8-)

op GoT server gelukkig vaak admins...

Verwijderd

Op maandag 09 juli 2001 16:56 schreef PO_Redrum het volgende:
ja het is inderdaad een cheater dat zie je wel op die demo.. maarja je kan er weinig tegen doen. Me broertje speelde eergisteren een clanwar tegen een stel cheaters (wallhack) dat zag je zo (ze gaven uiteindelijk ook toe, vind je het gek ze speelden op hun clanserver) Maar toen ging ik voor de grap eens op google kijken naar cheats. Binnen 5 minuten aimbot gevonden. En je ff geprobeerd ... natuurlijk werkte die. Ze moeten de volgende versie eens een keer alle cheats eruit halen ipv guns andere skins geven en dat soort dingen.
(aimbot er weer afgegooid) :)

had niet verwacht dat het zo simpel werkte. De aimbot maakt al de CT models grijs met een rood hoofd en T met blauw hoofd. Hij scant dan een deel van je scherm en "locked" op die kleur. Je hebt trouwens wel sprays met die kleuren erg leuk met die aimbot dan kunnen ze je niet meer raken 8-)

op GoT server gelukkig vaak admins...
Dat is nou omdat CS zo populair is......

Verwijderd

Op maandag 09 juli 2001 00:32 schreef Gizz het volgende:

Ben het helemaal met je eens :Y)
Tribes2 Roelz!!

Verwijderd

Zeikers weer hoor... Ik speel alleen op strikerz.net en nooit echt last gehad van cheaters... dus stop gewoon met janken en ga naar strikerz... Ik heb beetje te vaak gereageerd op dit soort topics en ga er dus niet meer serieus op in... donder op.

Ow ja.. tribes 2 is ook wel kewl ja.. :)

Verwijderd

ach ja op strikerz ben ik ook wel es voor cheat0r uitgemaakt... nooit door een bekende dat wel

Verwijderd

Zucht.....

Overal heb je cheaters. Maar hoe meer mensen het spel spelen hoe meer cheaters en hoe ouder het spel hoe meer cheats. De immense populariteit van CS brengt dus ook veel lamers met zich mee.

MAAR...

Het is op het moment niet (nou ja zelden) mogelijk om te bewijzen dat iemand cheat (ook PB is zeker geen garantie en hier ergens anders in de thread kun je nog wel iets leuks lezen over wat er gebeurt als er een al dan niet foute melding komt).

Wat ik hier vooral lees is dat als je 10-0 staat je op sommige servers al cheater genoemd wordt maar als je dan weer iemand ziet die veel beter is als jij is het natuurlijk wel een cheater. Als je niet wilt verliezen moet je niet spelen en besef dat je score met een goede dag en slechte tegenstand a long way kan gaan.

Dus begin niet meteen van alles te schreeuwen want je kunt het niet bewijzen en je maakt alleen er jezelf gek mee plus dat je vaak een hele flame war begint.

Op Strikerz proberen we niet alleen tk-ers en ander gespuis tegen te houden maar daarnaast er ook voor te zorgen dat er geen enorme scheldpartijen ontstaan of dat iemand zomaar beschuldigt wordt terwijl hij net lekker aan het spelen is.

ALS er al ooit een spel komt wat net zo populair is als CS dan zul je zien dat naarmate de community groter wordt je ook steeds meer problemen met cheaten en gelame zult krijgen.

Wat je het beste kunt doen is spelen op een server waar gewoon veel bekenden komen en veel dezelfde mensen spelen. Bij ons op Strikerz is de sfeer meestal uitstekend, het is altijd gezellig en daarom komen veel mensen gewoon altijd terug. Als de server down is speel ik ook gewoon een tijd niet. Ik denk niet na over cheaters, al dat negatieve gedoe bevordert je eigen spel ook niet. Accepteer gewoon dat sommige mensen met bepaalde wapens heel goed kunnen richten, gewoon achter iedere doos kijken, etc. etc.

Verwijderd

Op maandag 09 juli 2001 18:01 schreef SuB het volgende:
ach ja op strikerz ben ik ook wel es voor cheat0r uitgemaakt... nooit door een bekende dat wel
hehe... ik ben nu 3x uitgemaakt voor wallhack en 2x voor aimbot gebruiker op strikerz... :D
Alleen al die andere gebruiken ook raven-head-shot bot (he icestorm? :P )... Dus ik mag ook counter-cheaten niet? O-)
Voor jullie naiefelingen onder ons.. ik cheat dus [b]NIET[/b]...

Verwijderd

Op maandag 09 juli 2001 18:08 schreef N-JaY het volgende:
Als de server down is speel ik ook gewoon een tijd niet.
Dat herrinert me aan #ik_mis_got ... :D

Verwijderd

Op maandag 09 juli 2001 18:11 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Dat herrinert me aan #ik_mis_got ... :D
Haha ja dat was gezellig he. Elkaar leren kennen als je dag en nacht elkaar kop eraf aan het schieten bent is altijd wel aardig :)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op maandag 09 juli 2001 18:09 schreef Raven_ het volgende:

[..]

hehe... ik ben nu 3x uitgemaakt voor wallhack en 2x voor aimbot gebruiker op strikerz... :D
Alleen al die andere gebruiken ook raven-head-shot bot (he icestorm? :P )... Dus ik mag ook counter-cheaten niet? O-)
Voor jullie naiefelingen onder ons.. [b]ik cheat dus[/b]...
Ik wist het wel O-)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Hoe meer appels je in een mand hebt, des te meer rotte zitten er tussen.

Ik kan me er niet aan ergeren, en stop ook ZEKER niet met spelen. Er zijn genoeg servers die vrijwel cheatvrij zijn, en ook al komt er een dikke kutn00b met cheats aanzetten, dan rot hij vanzelf wel weer op. Ondertussen probeer ik hem te vernederen met een TMP of SigP228 *D

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Slayer

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

wie heeft het paswoord voor de GoT server ?????

kan er niet in ;)

Firefox Browser
KINKpuntnl

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op maandag 09 juli 2001 20:26 schreef Raaaaaap het volgende:
wie heeft het paswoord voor de GoT server ?????

kan er niet in ;)
n00000b ;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Slayer

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

hoezo ?????

Firefox Browser
KINKpuntnl

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-11 16:54
Op maandag 09 juli 2001 03:14 schreef --BoBo-- het volgende:

[..]

zo'n opmerkingen als de jouwe maken dus ;)

Verwijderd

gewoon op strikerz spelen altijd goede sfeer en cheaters worden snel gekicked

alleen jammer dat ie bijna ltijd rond deze tijd vol is :( mischien tijd voor strikerz public 3 en 4 :) ?

• 4Real
  • Laatst online: 14-09-2024
Ben maar tegen bots aan het spelen zeker weten dat ze niet cheeaten..

• Theeboon
  • Laatst online: 05-11 07:37

Theeboon

theebonen bestaan!

Strikerz.net rulez, enneh, ik wil ook wel aan de Tribes2 maar ik heb geen phatte computer dus ja...

"I sit in my room and imagine the future."

• Niet online
DEATH TO ALL CHEATERS!!!!!!

• Captain Pervert
  • Laatst online: 05-03 12:19
Op maandag 09 juli 2001 22:10 schreef KingOfRnR het volgende:
Does the word "useful" mean ANYTHING to you?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• BasieP
  • Laatst online: 19-10 08:18
Op maandag 09 juli 2001 01:04 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Speel gewoon op Strikerz.net mensen! Daar ben ik nog nooit een echte cheater tegen gekomen! :)

DeLirium
beter kijken!

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Wirf
  • Laatst online: 08:58
Op maandag 09 juli 2001 21:44 schreef 4REal het volgende:
Ben maar tegen bots aan het spelen zeker weten dat ze niet cheeaten..
eehh....

Bots zijn één grote cheat...

auto-aim, wallhack....

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

• rove
  • Laatst online: 02-06-2022
Op maandag 09 juli 2001 23:03 schreef Wirf het volgende:

[..]

eehh....

Bots zijn één grote cheat...

auto-aim, wallhack....
Ja, precies, bots zijn een soort n00bie cheaters.. cheaten wel, maar weten niet hoe ze het moeten uitbuiten, anders issut natuurlijk niet leuk voor de gemiddelde CSer.

dunno

• DeX

DeX

Gewone bots roeleren.. lekker om tegen te oefenen. Ik zat gisteren weef ff op Demon NL te spelen. En na onderzoek blijkt de cheater een gemiddelde leeftijd van 14 te hebben. Ik ben er binnen 2 uur 3 tegengekomen. 2 warez 14. en eentje 15. Ik blijf bij de FF servers. Komen minder cheaters. en als ze komen: Shling shling**... Al zitten ze bij mij in de team.
Het verrote is nog dat ze erover gaan opscheppen: "Shit... m'n aimbot wou niet laden." Begin CS nu een beetje irri te vinden.

**Shling shling: Een DeX-term die vaak gebruikt word bij het neermaaien van een individu bij een online spel. Meestal met een mes of andere Melee-wapen >:)

Verwijderd

Op maandag 09 juli 2001 18:16 schreef N-JaY het volgende:

[..]

Haha ja dat was gezellig he. Elkaar leren kennen als je dag en nacht elkaar kop eraf aan het schieten bent is altijd wel aardig :)
Ik doe dat leren kennen in the field.. :P .. :)
Op maandag 09 juli 2001 18:51 schreef YakuzA het volgende:

[..]

Ik wist het wel O-)
ssstttt....
Op maandag 09 juli 2001 22:10 schreef KingOfRnR het volgende:
Zeker nieuw hier ofzo? |:(

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-11 22:22

MeNTaL_TO

The future is not set

shit man, dit is pas zielig

[dit vind ik slapende honden wakker maken - IceStorm]

een forum met cheaters :(

Had er gisteren 1 op gamepoint (of lag/cheatpoint)

34sts1d3, eerst was het van hmmm zou wel een kunnen cheaten, daarna was ie het zat om afgemaakt te worden, rende steeds naar buiten met een deagle, en deagle en aimbot samen werkte goed merkte ik, knalde we hem uiteindelijk neer, kwam ie terug via specbug, en begon het gezeik aan de andere kant weer, wegvoten lukte niet echt, dus maar weer naar strikerz gegaan, waar gelukkig weer wat plaats was.
Ik word zo ziek van die cheaters, soms zou ik wel ff xqz2 er op willen hebben, om cheaters met cheats te verslaan, maar dan verlaag ik me tot hun niveau.

Helaas hebben sommige mensen er plezier in, om het plezier voor andere te verzieken.

Cheaters never win, never have and never will.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Dacht na het zien van de XQZ2 demo, dat die erg was, maar er schijnt een new king in town te zijn, viperg ofzoiets

Helaas staat er een link in, dus ik hoop niet dat iemand die teringcheat gaat gebruiken.

Het word tijd voor CS2.0 op een andere engine, want deze is verrot tot op het bot :(

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

[even offtopic]
Ik hoorde (van wie weet ik niet meer) dat in versie 2 van CS de mogelijkheid komt om via microfoon met je teammates te kwekken. Is dat echt zo, of is daar niets over bekend.
[/even offtopic]

Sorry |:( Na een korte blik op de counter-strike.net site.
Then in mid July CS 1.3 will go out with Valve's integrated Voice Communication Tech as well as their new Proxy Spectator Tech. It will be called 1.3 as not to confuse it with the CS Retail version number.

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Op dinsdag 10 juli 2001 09:25 schreef Gordijnstok het volgende:
[even offtopic]
Ik hoorde (van wie weet ik niet meer) dat in versie 2 van CS de mogelijkheid komt om via microfoon met je teammates te kwekken. Is dat echt zo, of is daar niets over bekend.
[/even offtopic]

Sorry |:( Na een korte blik op de counter-strike.net site.
[..]
Vocalchat kon al via roger wilco, maar wel leuk dat ze het inbouwen, ben alleen bang dat ze het neit echt goed doen, en dus geen players uit kan zetten, ook de bandbreedte nodig voor een server neemt toe, dus of minder players, of geen rw.

Verwijderd

er is een clan die myg0t heet en hun doel is gewoon om te cheaten |:(

moet je hun website maar eens zien [deze gaat me ook te ver - IceStorm] dat is echt ziek.

• 4Real
Op dinsdag 10 juli 2001 07:54 schreef DeX het volgende:
Gewone bots roeleren.. lekker om tegen te oefenen. Ik zat gisteren weef ff op Demon NL te spelen. En na onderzoek blijkt de cheater een gemiddelde leeftijd van 14 te hebben. Ik ben er binnen 2 uur 3 tegengekomen. 2 warez 14. en eentje 15. Ik blijf bij de FF servers. Komen minder cheaters. en als ze komen: Shling shling**... Al zitten ze bij mij in de team.
Het verrote is nog dat ze erover gaan opscheppen: "Shit... m'n aimbot wou niet laden." Begin CS nu een beetje irri te vinden.

**Shling shling: Een DeX-term die vaak gebruikt word bij het neermaaien van een individu bij een online spel. Meestal met een mes of andere Melee-wapen >:)
Als blijkt dat de gemiddelde leeftijd 14 is ga je gewoon om 4 uur 's nachts spelen heb je daar ook minder last van..

Verwijderd

Topicstarter
whehehehee :p

• ReseT
  • Niet online
Op dinsdag 10 juli 2001 09:02 schreef SLaSH! het volgende:
shit man, dit is pas zielig

een forum met cheaters :(

Had er gisteren 1 op gamepoint (of lag/cheatpoint)

34sts1d3, eerst was het van hmmm zou wel een kunnen cheaten, daarna was ie het zat om afgemaakt te worden, rende steeds naar buiten met een deagle, en deagle en aimbot samen werkte goed merkte ik, knalde we hem uiteindelijk neer, kwam ie terug via specbug, en begon het gezeik aan de andere kant weer, wegvoten lukte niet echt, dus maar weer naar strikerz gegaan, waar gelukkig weer wat plaats was.
Ik word zo ziek van die cheaters, soms zou ik wel ff xqz2 er op willen hebben, om cheaters met cheats te verslaan, maar dan verlaag ik me tot hun niveau.

Helaas hebben sommige mensen er plezier in, om het plezier voor andere te verzieken.

Cheaters never win, never have and never will.
Wie maakt weer een nepcheat waarmee je hele HL dir wordt weggevaagd? >:)

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE

• 4Real
Op dinsdag 10 juli 2001 11:17 schreef Rancor het volgende:
er is een clan die blaat heet en hun doel is gewoon om te cheaten |:(

moet je hun website maar eens zien [deze gaat me ook te ver - IceStorm] dat is echt ziek.
Als je het nieuws van die lui leest balen ze er van dat er een nieuwe versie aan komt >:) hopelijk stoppen ze allemaal met cheaten...
Dit is voor alle cheaters Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/boid.gif

• Damian
  • Laatst online: 11-11 10:32

Damian

Insane Obtrusion

tjah,

dit zul je inderdaad wel een tijdje houden. Ik heb ook wel eens gekeken naar die cheats, en het is inderdaad geen reet aan. Was 30 minuten in een of andere russische server aan het spelen, en ik stond toen met 76-5 bovenaan, en dat was alleen met een wallhack. Dit is dus behoorlijk lame. Nu speel ik het spel al weer een hele tijd, en het gaat nu behoorlijk lekker ZONDER cheats.

Komt helaas nog te vaak voor, dat ik met iemand meeloop, die ineens naar de muur begint te loeren, en dan gaat w88, en dan gaat ie ineens zitten, en begint ie te schieten op de hoek van de muur, en dan komt er ineens een CT de hoek om waggelen. Echt sneu is dat, en ik weet het, ik heb het zelf ook ff geprobeerd. Ik hoop dat meer mensen in gaan zien, dat het op deze manier niet leuk is om te spelen. En dat ze er dan mee sroppen. Nog een voorbeeld, dat hokje in Estate met die TV en die hossie erin, ging gewoon elke keer een of andere Pietje in dat hokkie zitten, en als er een CT langs kwam, dan zag ie dat door de muur, en begon ie op de muur te raggen, echt lame dus, en dat mooie voting systeem werkt ook voor geen meter, dus dat werkt ook al niet.

Ik heb gewoon geleerd dat cheaten behoorlijk lame is, en ik wil dan maar meteen ff mijn excuses aanbieden aan die russische mensen, die ik becheat heb :p.

Ik zou graag nog wat meer ervaringen met cheaters horen. Ik heb er nog wel meer :p

Greeetzzz [THC]Damian aka -=|S^2Mt|Damian=-

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet eens waar ik die cheats kan vinden:p(nooit gezocht)
maar ik wil het niet eens weten en dat wil ik graag zo houden:p

BTW. volgens mij kun je een lijst van 2358120498124 cheats binnen 3 min op je scherm krijgen of niet?

• 4Real
Zoek maar eens bij een zoekmachine op CS Cheats nou honderdduizend site al snel..
ik heb er ook een keer op gezocht..

Verwijderd

ik heb ze een keer van een clan- maatje van me gehad, geprobeerd of ze werkten, maar dat was niet het geval(op de wall-hack na).

in het txt-bestand wat er bij zat, stond een url zoeits als( :r:r:r:r www.lame-kut-cheater.zuigstaaf.fr :r:r:r:r) daar naar toe gegaan en mn bek viel open

stuk of 60 verschillende voor 1.1 en heel vrolijk er onder het lijstje met 1.0. Nu het ergste voor 1.1 zijn er meer dan er voor 1.0 waren, dwz er komen dus steeds meer gasten bij die ze (willen/kunnen) maken. op een van die sites waar ik later op kwam, ook een forum met allemaal solves voor problemen en bugs.

je wordt er echt gek van, ik ook en alle anderen niet-cheaters ook, maar dit topic heeft dus echt geen zin, is allang bekend en cheaters lezen het niet of boeit het niet.

Cheaters:r:r:r:r zal je altijd hebben, maar je moet er gewoon schijt aan hebben. Ik speel al sinds beta 2.1, mijn clan is nu alleen nog maar CS ipv Q3 en nog meer shit, maar ik ga MIJN PLEZIER niet laten vergallen door ANDEREN!!!

nog een oude bekende, cheaters:r:r:r:r kan je makkelijk van winnen(op de :r:r:r:rdie-hards:r:r:r:r na)
Zij hebben geen "getrainde skills", bij elke nieuwe versie kunnen zij er dus weer niks van totdat hun wallhackje weer beschikbaar is, terwijl wij beter worden.

wat ik ook wel merk is dat er veel te snel tjeeter wordt geroepen tegen iemand die "gewoon goed" is. ik heb zelf ook wel eens dat ik in een server kom en de laatste 5 solo neerleg(zeker in siege). Als ik zelf twijfel, gelijk jezelf killen en in chase-cam inspecteren of het niet kan wat ie doet en dan pas iets zeggen. DAT zouden veel meer mensen moeten doen!!!

Verwijderd

Gisternacht op zvdk ook weer. Een gozer kon de hele tijd respawnen, heel vaag. En zij naam stond ook niet in rood of blauw maar in geel :?

En hij kon als hij dood was nog steeds de bom defusen of hossies redden. Echt heel vaag. Het viel wel meteen op dat hij cheate, maar er was geen admin :(

• Inbox4me
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Op dinsdag 10 juli 2001 09:23 schreef SLaSH! het volgende:
Helaas staat er een link in, dus ik hoop niet dat iemand die teringcheat gaat gebruiken
Ja handig... |:(

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Op dinsdag 10 juli 2001 17:39 schreef Inbox4me het volgende:

[..]

Ja handig... |:(
Tja ik had die site in 5 seconden gevonden, als iemand die cheat zoekt vind ie hem toch wel, boeie.

Verwijderd

Ok, ik ben dus ook al lang helemaal cs verslaafd, komt er laatst een gast binnen die begint te tk'en. ZE schieten hem neer, komt ie weer terug! Daarna was ie onstervelijk, en een ander was onzichtbaar...

Hij zij dat cheaten tof was (zielig ventje) en dat er fantastische nieuwe cheats waren. Die gozer kwam dus gewoon ff promoten!!! |:(

Dus alle hackertjes op GOT, leef je uit op [deze gaat me ook te ver - IceStorm]

Alvast bedankt want ik haat die cheaters, GRRR :'( |:(

EN ow wat zijn ze trouwens zielig, het is gewoon een neppe versie van tweakers.net alleen dan met hun fantastische cheats, laat ze gaan punnikken ofzow... :(

• Niet online
Op dinsdag 10 juli 2001 08:17 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Zeker nieuw hier ofzo? |:(
Raven geregistreerd op:
KingOfRnR geregistreed op:

[sadist mode]
iig minder groen als jouw :P
[/sadist mode]

Nee hoor geintje, maar ik heb een hekel aan cheaters en twijfelde toen ik dit wou posten maar mijn gevoel drukte op de knop.

Dus:
DEATH TO ALL CHEATERS wordt: nou ik vindt cheaters niet zo aardig. B-)

Verwijderd

Ik heb me bij die site aangemeld [deze gaat me ook te ver - IceStorm]en nou ff terrorisen >:)

(my name is *U*GUYS*SUCK*)

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 18:01 schreef KingOfRnR het volgende:

[..]

Raven geregistreerd op:
KingOfRnR geregistreed op:

[sadist mode]
iig minder groen als jouw :P
[/sadist mode]

Nee hoor geintje, maar ik heb een hekel aan cheaters en twijfelde toen ik dit wou posten maar mijn gevoel drukte op de knop.

Dus:
DEATH TO ALL CHEATERS wordt: nou ik vindt cheaters niet zo aardig. B-)
Alleen ik heb 10x meer dan jou gepost... :P
Maar goed... boeie...

Verwijderd

KUNNEN WE NIET NET ZOALS MET DE COMPUSERVER ACTIE EEN CS-ACTIE HOUDEN? MET Z'N ALLE MEELEN NAAR VALVE EN CS.NET DAT ZE ER IETS AAN MOETEN GAAN DOEN :) EN DAN DOUWEN WE KAI WEER OP DE RADIO :)

de CS-ANTI-CHEAT-ACTIE...

• 4Real
Dan zou je volgens mij gewoon met iedereen op GoT (die cs speelt of die wil dat cs weer van de cheaters afkomt) een email moeten sturen naar het zelfde adres op de zelfde tijd... (hoezo spam >:) )

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 18:20 schreef Observer het volgende:
KUNNEN WE NIET NET ZOALS MET DE COMPUSERVER ACTIE EEN CS-ACTIE HOUDEN? MET Z'N ALLE MEELEN NAAR VALVE EN CS.NET DAT ZE ER IETS AAN MOETEN GAAN DOEN :) EN DAN DOUWEN WE KAI WEER OP DE RADIO :)

de CS-ANTI-CHEAT-ACTIE...
Caps-lock vast ofzo? |:(
Like I said... begin gewoon met spelen op strikerz.net , het is daar niet alleen leuker, gezelliger maar ook cheat vrij. en ALS er eens een cheater komt is'ie binnen de korste keren gebanned...
Drom maak ik me niet zo druk over cheaters, ze doen maar wat ze willen... ik zit bij strikerz.... :P

• IceStorm
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik denk dat het nu wel weer genoeg geweest is en dat iedereen weer eens een potje mag gaan spelen ipv alleen maar te zeuren over hoe erg cheaters wel niet zijn.
De discussie is een beetje verzeilt geraakt in gevloek ed.

Verwijderd

whahaha >:)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.