ik heb ze een keer van een clan- maatje van me gehad, geprobeerd of ze werkten, maar dat was niet het geval(op de wall-hack na).
in het txt-bestand wat er bij zat, stond een url zoeits als( :r:r:r:r
www.lame-kut-cheater.zuigstaaf.fr :r:r:r:r) daar naar toe gegaan en mn bek viel open
stuk of 60 verschillende voor 1.1 en heel vrolijk er onder het lijstje met 1.0. Nu het ergste voor 1.1 zijn er meer dan er voor 1.0 waren, dwz er komen dus steeds meer gasten bij die ze (willen/kunnen) maken. op een van die sites waar ik later op kwam, ook een forum met allemaal solves voor problemen en bugs.
je wordt er echt gek van, ik ook en alle anderen niet-cheaters ook, maar dit topic heeft dus echt geen zin, is allang bekend en cheaters lezen het niet of boeit het niet.
Cheaters:r:r:r:r zal je altijd hebben, maar je moet er gewoon schijt aan hebben. Ik speel al sinds beta 2.1, mijn clan is nu alleen nog maar CS ipv Q3 en nog meer shit, maar ik ga MIJN PLEZIER niet laten vergallen door ANDEREN!!!
nog een oude bekende, cheaters:r:r:r:r kan je makkelijk van winnen(op de :r:r:r:rdie-hards:r:r:r:r na)
Zij hebben geen "getrainde skills", bij elke nieuwe versie kunnen zij er dus weer niks van totdat hun wallhackje weer beschikbaar is, terwijl wij beter worden.
wat ik ook wel merk is dat er veel te snel tjeeter wordt geroepen tegen iemand die "gewoon goed" is. ik heb zelf ook wel eens dat ik in een server kom en de laatste 5 solo neerleg(zeker in siege). Als ik zelf twijfel, gelijk jezelf killen en in chase-cam inspecteren of het niet kan wat ie doet en dan pas iets zeggen. DAT zouden veel meer mensen moeten doen!!!