Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mining - HDD/SSD + 1x Pcie riser op sata cable

Pagina: 1
Acties:

• thefox231
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-10 18:29
Beste medeminers,

Ik heb een korte vraag omtrent het aansluiten van PCI-E risers en de HDD/SSD.
Ben bezig met een uitbreiding van mijn 3de rig waarvoor ik een 2de voeding heb ontvangen. Het is nu wachten op het verbindingskabeltje tussen de voedingen (ben niet echt van de paperclip truc). Echter ik heb al wel een GTX1070 in mijn bezit die ik graag wil laten minen. De huidige voeding kan deze 6de kaart makkelijk aan huidig verbuik 570w at wall. Kan ik de SSD/HDD op dezelfde sata kabel aansluiten als waarop dan 1x een PCI-E riser 006c wordt aangesloten of heeft dit een negatieve invloed op mijn SSD/HDD?

Motherboard: Asus Z270 prime-p
Voeding: Superflower Leadex 1000w Platinum
SSD: Kingston 60gb
Risers: pci-e 1x 16x versie 006c (sata --> 6 pin)

Kaarten en aangesloten als volgt:
GTX1070 Zotac mini in PCI 16x slot (geen externe Sata)
GTX1070 Palit Jetstream in Riser (Sata string 1)
GTX1060 Asus Dual OC in Riser (Sata string 1)
GTX1060 Asus Dual OC in Riser ( Sata string 2)
GTX1060 MSI Armor in Riser ( Sata string 2)

SSD alleen aan Sata string 3.

Nu is het mijn vraag kan aan Sata String 3 een videokaart worden toegevoegd? Zal zonde zijn als deze GTX1070 Asus Dual (non OC) nu een week moet wachten totdat mijn Dual PSU kabel er is.

Kortom: Kan de Kingston SSD samen met een GTX1070 of GTX1060 (1 van bovenstaande kan natuurlijk verschuiven) op 1 sata string (nummer 3 in dit geval) worden aangesloten?

Beschikbare soorten kabels zijn: (superflower gebruikt 9 pin aansluitingen op voeding)
9 pin naar 4x sata
9 pin naar 2x sata en 2x molex