Toon posts:

Verschil in stekkerkwaliteit ...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb afgelopen week een DXR3 binnengekregen en wil deze aansluiten op mijn TV, het stekkertje wat erbij geleverd is is precies lang genoeg om je TV op je PC te zetten ...
Ik heb dus een verlengkabel nodig, mijn TV heeft een S-video ingang (zo'n geel tulp stekkertje) maar nu zit ik me af te vragen of ik deze verbinding ook kan maken met een gewone audiotulp stekkertje (deze heb ik namelijk nog liggen).

Kortom: zit er kwalitatief verschil tussen een audiotulpkabel en een videotulpkabel ????

Alvast bedankt,

Sietze

• twgk
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
ligt eraan
de beste kwaliteit krijg je met gouden stekkers

Party = Life
No Party = No life

Party = Life<BR>No Party = No Life

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:32
Ik heb ook zo'n dxr3 en had hetzelfde " probleem". Mijn TV stond echter 10 m van de PC en had geen S-VHS in. Dus de keus viel al snel op tulp stekkers. Volgens mij had ik niet echt de keus tussen audio of video tulpstekkers. Ik gebruik dezelfde tulpstekker ook voor mijn Sounblaster(met verloopplugje)
Omdat er in zo'n tulpstekker 2 aansluitingen zitten (rechts en links) kon ik mooi de ene tulpstekker gebruiken voor het beeld en de ander voor het (digitale)geluid.
SVHS hadden ze trouwens tot max 5 m in de zaak waar ik was en het was een stuk duurder maar kwalitatief schijnt het een stuk beter te zijn.
Dus.. tis maar waar je prioriteiten liggen.

Red Devil

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt ... Ik ga eerst wel ff kijken hoe de kwaliteit is en dan kan ik altijd nog een ander kabeltje kopen ...

Groetjs