Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 08:12

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Topicstarter
Hey hallo, ik gebruik ios al heel lang maar aan picture in picture mode kan ik maar niet aan wennen, sterker nog vind het zwaar irritan. Nu zit ik te zoeken om het uit te schakelen op de ipad en iphone se, maar kan het niet vinden op google gekeken en iedereen niemt de ipad en geven aan ga naar: instellingen, algemeen, multitasking en dan picture un picture.
Nu het volgende probleem heb ios 10 en als ik de betreffende stappen onderneem kom ik nergens multitasking tegen. Kijk ik nu zo scheel? Kan het ook niet ergens anders vinden...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Wat bedoel je precies met "Picture in Picture"? Waarschijnlijk bedoel je wat anders dan wat er normaal gesproken met "Picture in Picture" wordt bedoeld, nl. een klein venster in een hoek van het scherm voor het afspelen van video (zoals hier bijvoorbeeld). Dat kan alleen op iPads, en niet op iPhones, en moet je expliciet voor iedere video zelf doen vziw.

[ Voor 9% gewijzigd door Daedalus op 01-09-2017 00:35 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Coldbullet schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 00:19:
ga naar: instellingen, algemeen, multitasking en dan picture un picture.
Instellingen -> Algemeen -> Multitasking -> video blijft op voorgrond.

Die laatste moet je uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 08:12

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Topicstarter
Daedalus schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 00:34:
Wat bedoel je precies met "Picture in Picture"? Waarschijnlijk bedoel je wat anders dan wat er normaal gesproken met "Picture in Picture" wordt bedoeld, nl. een klein venster in een hoek van het scherm voor het afspelen van video (zoals hier bijvoorbeeld). Dat kan alleen op iPads, en niet op iPhones, en moet je expliciet voor iedere video zelf doen vziw.
Inderdaad met de videos bedoel ik, op de iphone is dat anders ook, en met een se waarbij het scherm niet megagroot is niet praktisch.