Ik zoek een nieuwe monitor om regelmatig op te gamen icm een PS4Pro. Op dit moment heb ik een Eizo 2436BW (1080P). Hoewel de kleurgave erg mooi is vraag ik mij af in hoeverre deze monitor geschikt is om op te gamen. In het verleden heb ik Samsung TN schermen gehad die me goed zijn bevallen.
De schermgrootte dient tussen de 24" en 28" inch te liggen. Het liefst zou ik een mat scherm hebben.
Wanneer ik in de pricewatch kijk vallen de volgende twee monitoren me op:
pricewatch: Samsung U28H750 Zwart en pricewatch: Samsung U28E590DS Zilver, Zwart
Wanneer ik de specificaties naast elkaar leg lijkt de U28H750 beter dan de u28e590ds, maar kost ook ~150 euro meer. Hoewel de U28H750 nu een aantal maanden op de markt is kan ik er geen reviews over vinden.
Heeft de quantum Dot-technologie echt meerwaarde of is het meer marketing?
Ik heb binnen mijn budget geen IPS gaming monitor kunnen vinden. Dit lijkt me onmogelijk?
Alvast bedankt!
De schermgrootte dient tussen de 24" en 28" inch te liggen. Het liefst zou ik een mat scherm hebben.
Wanneer ik in de pricewatch kijk vallen de volgende twee monitoren me op:
pricewatch: Samsung U28H750 Zwart en pricewatch: Samsung U28E590DS Zilver, Zwart
Wanneer ik de specificaties naast elkaar leg lijkt de U28H750 beter dan de u28e590ds, maar kost ook ~150 euro meer. Hoewel de U28H750 nu een aantal maanden op de markt is kan ik er geen reviews over vinden.
Heeft de quantum Dot-technologie echt meerwaarde of is het meer marketing?
Ik heb binnen mijn budget geen IPS gaming monitor kunnen vinden. Dit lijkt me onmogelijk?
Alvast bedankt!
[ Voor 11% gewijzigd door Mastasidaz op 31-08-2017 23:14 ]